Yazar Kendini Tanıtıyor B|

25.4K 744 131
                                    

BU BÖLÜM, YAZARIN KENDİNİ TANITTIĞI BÖLÜMDÜR.


Öncelikle, her zaman yanımda olduğunuz için hepinize kocaman öpücüklerimi gönderiyorum. Ben sizi hak edecek ne yaptım? İyi ki de yapmışım sizi hak ettiğim şeyi. Bu bölümden sonra oylamadığınız bölümleri oylamanızı, hikayeyi arkadaşlarınıza da tavsiye etmenizi istiyorum. Ki bu kadarı için bile size minnettarım. Bugünkü başarılarımın sebebi, sizlersiniz.

Bu notumda size kendimi tanıtmak istiyorum. Aslında yaşımı paylaşmak konusunda tereddüt yaşadım. Çünkü eminim küçük bulacaksınız, ben her ne kadar halimden memnun olsam da... Sonuçta siz benim okuyucularımsınız, size güveniyorum. Ön yargı hiçbir işimize yaramaz, yarardan çok zarar getirir. Bu da var...

Adım Elif. Arkadaşlarım bana Elöf, Elf der. Başka bir arkadaşım Elifnaz diyordu, annem ise Eli diye çağırır. 12 yaşındayım.

Hikaye tarzım, genellikle mizahtır. Wattpad'de mizah okurum yani çoğunlukla. Bu yüzden bu hikayeyi de mizah türü olarak yazdım. Fantastik kurgulara açığımdır, ancak bir türlü fantastik kurgu bulamıyorum. Bu konuda kıtım.

Dizi olarak, Türk dizisi pek izlemem, sevmem de. Şu anlık sürekli olarak takip ettiğim bir Aşk Yeniden var. Kore dizilerini de severim. Mesela ilk dizim, Boys Over Flowers'tı. Bu aralar Playfull Kiss'e de bakıyorum. En en çok yabancı dizileri seviyorum. Mesela Teen Wolf, The Flash, My Mad Fat Diary, bu dizileri bitirdim. Şu an PLL izliyorum. Sonra Supernatural izleyeceğim. Anime sevmiyorum, anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Belki ileride severim.

Ön yargıdan nefret ederim.

Doğum günüm 24 Eylül, Terazi burcuyum.

Son olarak, başta sizin, sonra kendim için asla yazmayı bırakmayacağım...

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin