24- Karaoke.

44.8K 1.4K 271
                                    

Bölüm şarkısı Pinhani- Sevmekten Usanmam.

Multide Kerem :)

--

Zorlukla yataktan kalktım. Ve esnedim. Püfff! Bu koku ne be? Oha! Burası Durukanın yatağı! Benim burda ne işim var ya? En son yağmurun altındaydım ve....

Oha ben dün neler yapmıştım öyle? Sarhoştum. Ve resmen Kim Kardashian Gel Zeki Dese bile aldanmam aldanmam s.s durumlarındaydım. Aman Allahım! Me what yaptım??

- Ben osuruk yaptım cümlesine benzedi en son kurduğun cümle. Lafımıda koyar giderim. Ok bb.

Ona bakarsan seninde en son kurduğun cümle kafamı sıkar giderime benzedi de neyse.

İçsesimle dalaşı bırakıp yanımda duran bi adet Durukana baktım. Beni sarhoş yapan bu maldı demi? Bide bugün oruç günlerinden demi? Ve bu şerroda beni sahura kaldırmadı demi? Gavurun tohumu.

Sinirle Durukanı dürttüm bu bay meteor beni Ramazan Ramazan içmeye götürdü. Ve beni sarhoş etti. Bende ne akla kabul ettim ki? Ama bu kadar olcağını bilmiyodumki!

Ve... Ben Durukana Sevgili Olsak Beni Bırakır Mıydın dedim demi? Hay sikim! Bidaha bara gidersem geberim annemlerde mezarımın üzerinde şey yapsınlar! Bak aklıma Nehir geldi. Solucanda final yaptı zaten -_-

Neyse konumuza dönüyoruz.

" Durukan? Şşt! Durukan! Lan amına koduğum evine niye getirdin beni? Şşşt! Lan annem oklavayla kovalicak. Allam nolurdu Güneşlerle yemeğe gidip onların küfürlerine maruz kalsaydım?"

E yani annemin oklava ve terliğinden iyidir.

Sahi Güneşle Kerem napmıştır lan?

" Ya Durukan kalksana.!" Cevap yoktu. Öldü mü acaba? Bilmem ki! Korkuyla Durukana yaklaştım ve elimi burnunun altında tuttum. Tabii ki nefes alıyo mu kontrol etmek için. Ah ne zekiyim keşke ölsem!

Nefes gelmeyince korkuyla sol bileğine baktım. Ohh yaşıyo! Acaba geçenki gibi su mu döksem? O diğilde benim bi ara video çekmem lazım. Herkes yapıyo kıskanıyoz bizde. Forevar Ice Bucket Challengeee.

" Durukan! Heyyyy! Bak döverim. Bu aralar King Boks öğrendim."

Külliyen yalan.

En sonunda cevap vermeyince sinirle yataktan kalkmaya çalıştım ama başımdaki borozon sesi çıkaran ağrı ve beni yatağa çeken bir çift kol buna izin vermedi.

Tekrardan kafam yastığa gömüldü. Çocuğa bak yaa! Kendisi uyanmıyo bizide yatağa çekiyo. Hayır yani cildimi seviyorum ve on dakika sonra bu güzel cildim annem tarafından paramparça olucak. Ona yanıyorum.

" Oylon oyo yo!"

Euzu billahi mineşşeydanirracim. Bismillahirrahmanirrahim.

Korkuyla ağır çekimde Durukana baktım tamam arkdşlr sorun yok öcü falan gelmemiş. Sadece gözleri kapalı başı yastıkta olduğu için sesi böyle çıkmış.

" Cana özenme kafanı kırarım senin!" dedim ve Durukanın göğsüne vurdum.

" Con kom be?"

" Pikaçum!"

" Hay sikim Canınıda Pikaçunuda!" diye mırıldana mırıldana yatakta kalkıp esnemeye başladı.

" Hııı belki Can değil ama Ediz fena siker.!"

" Peki o kim Aylin?" dedi boş gözlerle bana bakarak.

" Yakında evlineceğim katilim!" ( Bu arada Aylinin ne çok evleniceği kişi var lan :Dd)

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin