26- Götün tavana kaçmamış mıydı senin?

40.2K 1.3K 180
                                    

" Ya Durukan siktir git ya!''

'' Ya hayranlarıma laf sokmayı biliyosun ama!''

Durukana en sikici bakışlarımı yolladım. Yalandan sevgili numarası yapmak nedir ya?

" Durukan götüme konuş tamam mı canım? Siktir git tövbe tövbee!" dedim ve bikinimin ıslaklığına aldırmadan kumsal elbisemi üzerime geçirdim. Napim yani ıslanırsa Durukanın arabası ıslansın. Alla alllaa!

" Ya neden yapmak istemiyorsun peki!?"

" Çünkü Durukan!" dedim ve yüzümü Durukana döndüm. Yavru köpek bakışları atıyodu salak!

" Çünkü yalandan da olsa oyuncuktanda olsa sevgili numarası yapmak bana göre değil helede arkadaşımla!" dedim arkadaşa bastırarak.

" Ama arkadaşlar arkadaşlara yardım eder!" dedi ve piç smile yaptı.

" Ya her dediğini yapmak zorunda de-ği-lim. Anladın mı?" dedim ve gözlüğümü çıkararak plaj çantama tıkıştırdım.

" Ya lütfeeeeen!"

Elimle Eyvah Düşüyorumdaki kadınları taklit ederek seksice " No!" dedim.

Mal olduğumu daha önce söylemiş miydim?

" Ya of iyi tamam! O zaman sürtüğüme senin sevgilim olmadığını söylerim bende!" dedi ve piç smile yaptı.

Ya of tamam olaya daha fazla Fransız kalmayın qmq. Şimdi bi tane mal bi sürtük vardıya Durukana bulaşan bende ona haddini bildirdim tabii. Bu benden sonra yani sürtük benden sonra Durukana tekrar mesaj atmış.

İşte yok inanmıyorum yok bu yok şu. Sonra bu sarışın yelloz demiş ki; Sana inanmıyorum o zaman şu şu adrese akşam yemeği için sevgilinle beraber gel demiş.

Bu Durukan malı da kabul etmiş ve başından beri biliyomuş ama bana belli etmemiş. Beyni olmadığı için normaldir bence.

" Ya bak Durukan! Yeni öğrendiğim yumruk tekniğini kafana bi uygularım. Olmayan beynin yok olur anladın mı?" dedim azcık sesimi yükselterek.

Eğer bu oyuncuktan sevgili numarasını kabul edersem bilin ki Durukan salağı için değil, şu sarışın sürtüğe haddini bildirmek için ok bb.

" İyi bakalım bak ben napıyorum!?" dedi ve sırıtarak telefonunu eline alıp yeni mesaj gönder şeyine girip o sürtüğün numarasını tuşladı ve bişeyler yazdı. Tam göndere basıcaktı ki cırtladım.

" Dur gerizekalı! Tamam gerizekalı! Ama gerizekalı, senin için değil gerizekalı, o sürtüğe haddini bildirmek için gerizekalı, anladın mı beni gerizekalı!?" dedim. Oha 6 tane gerizekalı demişim. Rekor kırdım abime en fazla 5 tane gerizekalı demiştim ehehehe. ( Aklıma Yaz Yıldızları geldi bak, Yaz Yıldızları okuyucularına slm slm efndm s.s)

" Bana Gerizekalı deme!"

Bana mal deme.

" Tağam Durukan hadi eve gidelim. Acıktım ben!" dedim ve karnımı ovuşturdum.

" Gerçekten az önce yaşanan olaydan sonra normal davranabiliyo musun?" dedi tek kaşını kaldırarak.

Omuz silktim. " Bu gece 8' de gelirsin almaya. Neyse hadi gidelim! Hadisene acıktım ben!" dedim ve Durukanda sabır dileye dileye sahilden çıktık.

--

" Bugün için teşekkürler 8 de gelirim almaya!" dedi ve sırıttı Durukan.

" Bişey değil. Hadi bay bay!" dedim ve gülümsedim. Ama yanağıma konan sıcacık öpücükle vücudum titredi.

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin