22- Bu kadar güzel olmaman gerekiyodu.

58.6K 1.6K 510
                                    

MEDYADA AYLİNİN HALİ :Dd

**

Yatağıma yorgunlukla yığıldım. Bir yandan da tabu oyununu düşünüyordum. Kereme kafa göz dalmıştık hatta Güneş onu dövdük diye ağlamıştı. Sonrada Durukanlar evine gitmişti.

Durukanı düşündüm. Anlamıyorum yami neden bu kadar fesat bu çocuk?

Belkide mal olduğu içindir. Ya da patavatsız? Belkide meteor? Hayır mal.

En sonunda dayanamadım ve Whatsappıma girdim. Durukandan bir mesaj:

Yarın pikniğe gidiyoz. İftar yemeği için sizde geliyonuz.

ÖHÖM! Durukan ne ara bu kadar kırolaştı aq. Ee tabii dayağımın tadına baktı ya. Beyni patladı garibimin.

Cevap yazdım -Bidaha kırolaşırsan dalarım ayrıca tamam.

2 dakika bekledikten sonra cevap geldi - :))

Ayh! Şu piç smile işaretinden nefret ediyorum. :) işaretine karşı bi tikim var. O işareti bulanın ben ana avrat düz giderim. Neyse.

Yüzümde neden olduğunu bilmediğim bi sırıtışla Angeles dinleyip kendimi uykunun tatlı mı tatlı kollarına bıraktım.

Zaten sahura kalkıcam enerji toplamam lazım. Eheehehe.

----

" Ayleeeen! Bak kime diyorum. Ya kalksana! Bak kalk! Şşşttt! Alooo! Uzaydan gerizekalıya. Uzaydan gerizekalıya. Lan ağzına sıçıcam şimdi kalksana! Ya hadii! Ya Keremle Durukan bizi bekliyo! Oha! Francisco odana daldı!" diye bağırdı Güneş. Tabii bende ani refleksle yataktan çıktım.

Hani o yaqışıklı? Hıı hani?? Khrtsn yne aynı nmara. Küçüklüğümden beri Güneş sevdiğim bi yakışıklının ismini söyleyip odana daldı der bende hep kanıp uyanırım. Çünkü ben malım. Ama bi saniye! Az önce Durukanla Kerem bizi mi bekliyo dedi o?

Sinirle konuştum " Allah seni kahretsin! Allah evine taşlar yağdırsın! Evin yansın. Ayrıca Durukan Kerem ne ayak? Neyse ben bedduama devam ediyorum. Allah belanı versin. Allah seni kahret..."

" Kapa çeneni!" diye bağırdı Güneş ve devam etti " Keremimle Durukan aşağıda bizi bekliyo. Bugün iftarı dörtlü olarak bi yerde açıcakmışız. Durukan organize etmiş. Hadi hazırlan!"

Poflayarak yatağıma dönüp yastıkla kafamı örttüm ve pikenin içine girdim. Çokta sikimde! Yiyosa gelsin Durukan Bey kafamdan aşağı su döksün. Zaten hala sinirliyim.

" İyi Aylin! Madem umrunda bile değil olacaklara sen katlan! Durukaaaaaaaaannn! Aylin seni istiyomuşşşş!" diye aşağı bağırdı Güneş.

Senide sikim Güneş. Facebookta arkadaşlık isteği gelmeye,twitterde takipçin kalmaya,whatsappta kimse online olmaya Amin! Ben pikenin içinde olduğum için hiçbirşey göremiyordum.

Sadece tahminime göre Güneş odadan çıktı ve Durukan odaya girdi. Seslere göre şuan yanımda. Şimdi üstüme çıkmak üzere. Ve üstüme çıktı. Durukan gol yaptıı ve top ağlardaaa. Durukan Aylinin üzerine çıktıı ve birazdan onu sikeceeeeeeekk. Of iyice spikerlere döndüm ben.

" Ya öküz müsün? Kalk üstümden hayvan! Bu narin bedenim senin camışlığını taşıycak kadar sağlam değil!" dedim pikemin altından.

Cevap gelmedi. Ama hala tahminime göre üstümde. "Ya kalksanağğ ağğğğğğğğğ donduğmmmm aneağğğğğ kar yağmaya başladığğğğğ. Gel aneağğğ Temmuzun ortasında kar--"

Lafım Durukanın malca kahkahalarıyla kesildi. ÖHÖM ÖHÖM! Durukan az önce pikemi açıp üzerime su mu dökmüştü? Benim? Aylin Ay'ın üzerine Durukan Çarpan su döktü he? Bide buz katmış ya. Bide buz! Hayvan herif! O diğilde koltuk altı kıllarım gelmiş lan benim. Biliyorum iğrencim yüzüme vurmayın. Tamam tamam anladım. Kesicem tamam iğrencim. Tamam sustum.

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin