" Ay sormayın efendim! Kadın düştü. Ay beni bi gülme sardı. Ay öldüm kıııııız!"
" Sen kime oy veriyosun azizim?"
Sıkıldım. Hıı bu arada bu konuşmalar annelerimizle babalarımızın konuşmaları. 40 saatir 4'ü aralarında sohbet ederken bi yandan da çay içiyolar. Bende sap geldim sap gidicem. Durukanda yokki ortalıklarda kapak edim. Oğf oğf! Sıkıntıdan ölen kız olarak haberle çıkıcam yeminle yaa.
SON DAKİKA HABERİ!
AKŞAM İFTAR YEMEĞİNE ÇARPAN AİLESİNE GİDEN AY AİLESİNİN BİRİCİK GÜZEL VE AKILLI KIZI A.A ÖLÜ OLARAK BULUNDU.
ANNESİ VE BABASI NEDENİNİ SADECE SIKINTI OLARAK AÇIKLIYOR.
8. sayfa >>>>
Neden 8.sayfa olarak sorarsanız bende bilmiyorum. Ay yine saçmaladım ben yaa. Acaba Güneşle Kerem napıyodur? Eminim benden daha çok sıkılmamışlardır.
" Kızım! Durukanın odasına çıksana!"
Anneme en sikici bakışkarımı yolladım. Zaten yarın oruçlu oruçlu alışveriş merkezine gidicez bunu hiç kaldıramam! Siker falan. Hiç kaldıramam! Yani anlamıyorum! Ne var benim elbiselerimde? Hayır yani çirkinse neden Durukan seçiyo? Annemin zevki bile daha iyidir bnc.
" Yok annecim! Ben böyle iyiyim!" dedim zoraki sırıtmaya çalışarak.
- Nah iyisin!
Ses kes içses!
Babam konuşmayı devam etttirdi " Kızım canın sıkılmasın hadi!"
Ne? Babağğğğ. Sen kızına bunu yapar mıydın babağğğğğğğ. Hani ben senin biricik kızındım? Hani hiçbi erkeğe vermezdin beni? Şuan dramanın içine sıçmış bulunuyoruz.
Babama Bunu Yaptın mı baba? Bakışlarımı attım. O da bana Yaptım Şimdi Durukanın Odasına Çık Yoksa sana tablet yasak bakışlarını attı. Neden böyle bi ailem var benim? Resmen git bekaretini Durukana ver diyolar, tövbest. Why ben why?
" Tamam o zaman çıkim ben." dedim ve merdivenlerden çıktım. Ay valla sikcek! Helede yemekteki davranışlarımdan sonra. Amn bnane be .s.s havalarında Durukanın kapısını tıklattım.
Buraya en son geldiğimde Retridan fotoğraf çekinmiştik. Ayy 206 likes gelmişti. Ne çok sevinmiştim!
Ses gelmeyince odaya bodoslama daldım ve annemlerin duymayacağı bi çığlık atmam bir oldu.
Durukan Bey altında sadece bi havluyla duruyodu. Bi kez daha onu böyle görmüştüm ama tam görememiştim. Hemen gözlerimi kapattım.
Ve az önce gördüğüm baklavaları düşünmemeye çalıştım. Fst dğlm bn s.s
Durukan 'ın piç smileni hissedebiliyorum. 6. hisim kuvvetlidir. Yani götüm.
Ama kızardığımdan eminim.
" Ş..şey ben ç..ok özür dilerim. Odada d..iğilsin sanmıştım." dedim hala gözüm kapalı. Neden göğüs kafesimdeki kalbimin sesini her bi yerimde hissediyorum? Öyle bakmayın edebiyat önemli. Kekelemeseydim eyiydi.
" Merak etme prenses! Gözünü açabilirsin. Alışkınım!" Al işte eşeğe altın semer takmışlar. Eşek yine eşek. Yoq ben barışmıyorum. Daha çok kızdım. Sevgili falam farketmez. Onun bi arkadaşı olarak ona sahip çıkıyorum.
" Açmıycam!" dedim ve gözümü daha çok sıktım.
" Aç!"
" Hayır!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...