34- " Sonsuza sevgilim"

34K 1.2K 109
                                    

Şarkıyı dediğim yerlerde falan açın.

Ender midir nedir Burger King'in önünde Durukan,ben,Güneş ve Kerem dörtlüsüne bakıyordu. Durukanı hemen halaydan çekmeliydim yoksa olay çıkartırdı! Kan çıkardı valla.
" Ehehehe Durukan ehehehehe. Hadi şeye gidelim ya şeye!"
" Ne!!!?" diye bağırdı kulağımın dibine Durukan. Bir yandan da halay çekmeye devam ediyorduk.

" Ya diyorum ki--!"

"DUYAMADIM?"

"Oha lan ilk bi dinle camış!" Sinirle oflayarak halaydan çıktım ve Durukanı tuvaletlere doğru sürükledim.Çünkü Ender buraya doğru geliyordu!

" Nasılsın aşkım?" Onun halaydaydı kafası hala. Halay çekenlere doğru bakıp duruyordu. Ve arkasında da Ender! Kafasını bana doğru çevirdim. "Şişşh,sana soruyorum?"

"Aşkım halay çekiyoduk,!" diyip durmadan halaya bakıyordu. Ve bende kafasını bana çeviriyordum. "Durukan bana bak! Halay yasak,cık halay yasak!"

"Ama neeeeeedeeeeen?" dedi e'leri uzatarak.

"Kurbağa deden SJSJDENEHUVUIVBUJBH!" diyerek kahkaha atmaya başladım. Eed durum ciddi olabilirdi ama bu espriyi yapmazsam içimde kalırdı bikere. Durukan bana neden öyle bakıyordu? Anlamamış mıydı? Yok lan zeki çocuktu o. Eheheh,tabii birde yakışıklı. Yine sevgilimi övüyorum birazdan patlar. Garip. Ne kadar kısa zamanda alışmıştı dilim sevgilim kelimesine. Bu kadar felsefe yeter.

" Aylin iyi misin?"

"Evet!"

"Emin misin?"

" Hayır Durukan Aylinim. KDSOHDIBUHBINSUIBSNUDBFS!"

" Yürü Aylin iyi değilsin.Bir an önce şu buz patenine girelim yoksa intihar edeceğim. "

Durukana QESS bakışımı attım. Ama o daha çok KESS bakışları oldu. E bakışlarımla yabancı kelime söyleyecek değilim. Allah Allah!

Keremle Güneşi halaydan çektik ve Durukanın arabasına bindik. Imm.. Acaba bu bineceğim son erkeğin arabası mı olacaktı? Tabii babam dışında. Şahsen Durukan dışında başka bir erkekle olmak? Ama bi dur Bismillah Aylin! Erkekgötüren mi olcan?

--

"Kerem düzgün in amına koyim,kaç lira verdim ben bu arabaya!"

"Haa ondan ondan!" diye bağıra bağıra indi arabadan Kerem. İki saattir Güneşle arabanın önünde durmuş Keremle Durukanın temizlik kavgasına gülüyorduk.

" Aha aha ahahahaha! Saat 7 oldu hava karardı tempo!"

"Ama nasıl kavga ediyolar Güneş görmedin mi lan? SIHFSIUHNGA. Lan Durukanın surata bak! DKINKDNBFAKISJBSK. Orangutan yüzüne sıçmış gibisin şuan Duruukan SDNJKIFBAISOBAS!"

Durukan bana sonla görüşcez gibisinden bakıp arabadan indi ve kuul bi şekilde arabayı kitledi. Eh bide kapıların kilitini kontrol etti tabii. Aman etmese olmaz! Bencil maymun götünden çıkmış muz.

Ofladım. Durukan hemencecik koluma girdi ve sırıtarak ellerimizi kenetledi. Şirin bir şekilde gülümseyerek kulağıma fısıldadı "Kahkaha atmak seni iğrenç gösteriyor"

Hayır yani bu muydu? Bu muydu Durukan? Ne güzel romantik bi ortamdayız ve bu mu? Affedersin dananın çüküne benziyosun.

Şirin bişekilde gülümseyip ellerimizi daha çok kenetledim ve ayaklarımın üzerinde durarak Durukanın kulağına fısıldadım. "Dana çükü!"

Gülümseyip yanağımı sıktı. "Ahhhh! Acıdı hayvan boku! Ufff,böyle yanak mı sıkılır?" " E napıyım Aylin,he aşkım! Bana dana çükü demene izin mi veriyim!"   

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin