Herkes çoğunlukla Acaciaya devam dedi. Ben pek istemiyordum çünkü Acacianın Ayline uygun pek fotoğrafı yoktu. Yine de sizin isteğiniz olsun diye Acaciaya devam edeceğim. Yalnız ufak bir değişiklikle. Bu bölümde ufak bir yerde geçiyor, dikkatli okuyun. Diğer bölüme gerçekleşecek :D
Medyada Aylin ve Durukan yılbasından adlı shopum var. Şarkımız meşhur Jingell Beys. Şarkıyla okumanız tavsiyemdir. İyi okumalar Sapıkatörlerim, gruba üye olmayı, bolca oy vermeyi, paragraf arası yapmayı unutmayın.
^^
--
"Rahat bırak be adam!"
" Ya banane! Yolda yürürken bile bana bitişik yürüyeceksin o kadar!"
" He sende yararlanacaksın yani benden?"
" Peh! Ben mi yararlanacağım? Ben? Benim hiç senden yararlandığımı gördün mü?"
" Evet."
" İndir eteğini. Yoldan geçenler bacaklarına bakıyor."
" Durukan sen salak mısın? Üstümde montum var lan, montum!"
" Olsun sen onların gözlerini bilmezsin. Bir bakışta meme görürler."
Allahım! Altı üstü okula yürüyoruz! Neden bana çektiriyorsun? Hayır yani evdeki baksır vakası bitti bu kaldı. Ha ben size orayı anlatmadım. Durukan beni üstüne almışken bende bacağına o garip şişliğin olduğu yere tekme atınca bıraktı. Daha doğrusu bırakmak zorunda kaldı, inleyerek. Şey o şişlik. Şeyiydi. Tamam batırdım,soğumayın benden. Ama galiba bir daha çocuğu olamayacak.
" SAPIK ORANGUTAN! GİT KEREMLERİN ZİLİNE BAS BAKAYIM!"
" Ben neden basıyorum ya?"
Kızınca çok tatlı oluyordu. Soğuk ve rüzgar saçlarını bir o yana bir bu yana savurdukça ve o konuştukça gamzeleri de meydana çıkıyordu. En iyisi gülme sen Durukan, sana gülmek ve konuşmak yasak.
" Amaan! Sana söyleyende kabahat!"
Gidip Keremlerin ziline bastım. Tabii o arkadan bacak show izliyor. Öküzcük!
İki dakika sonra Güneşle birlikte Kerem indi aşağıya. Güneş siyah kısa saçlarını topuz yapmış ve fosforlu küpeler takmıştı. Üstünde ne ararsanız vardı. Atkı, eldiven, kaban... bir ben eksiğim yani. E benim annemde böyleydi ama benim bu atkıyı falan annemden gizli koyduğum bir yer vardı.
Kerem ise onun aksine gayet inceydi. Hayır o da kalındı ama Güneşe oranla yazlık giymişte diyebiliriz. Ha bir de Güneşle Keremin neden aynı apartmandan çıktıklarını söyleyeyim. Güneş salağı Keremin annesine çıktıklarını söylediği için kaynanası bırakmıyordu. Güneşin annesine de söylememişlerdi, yani şuan Güneşin benim evimden çıkması gerek. Söylemeyin, şşh.
Güneş koluma girdi. Durukan ve Kerem ise yanımızdalardı.
" Güneş kanka bugün partiye gidiyoruz di mi?"
" Valla bilmiyorum ki annemin ruh haline bağlı."
Bugün yaşadığım ruh hali vakası! Ay hatırlamak istemiyorum.
" Gideriz ya, bir şeycik olmaz. Olmaz di mi?"
" İlmiz dimi? Ben nerden bileyim ya! Müneccim miyim ben neyim! Bonnie miyim ben?"
" Atarlı ergen."
" Kes çeneni!"
Yok anam! Bu kız benden daha çok Wattpad hikayesi okuyor. Kes çeneni nedir ya? Nedir kes çeneni? Çeneni kes nedir? Kes nedir çeneni?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık!.
HumorBizim hikayemizin olağanüstü bir güzelliği yoktu. Olağanüstü kişiler, olağanüstü olaylar... Hiçbiri. Ama bizim hikayemizdi ya... Bu en güzeliydi. Bu, o gülünce kalbimin deli gibi çırpınışının, ne kadar kırılırsak kırılalım dönüşümüzün hikayesiydi. B...