35- " Ender?!"

34.7K 1K 138
                                    

Süprüz yaptım :3

"Puhahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahaahahahahaha!Kerem nasıl düşmüştü görmüş müydünüz?"

Söylediklerim üzerine bütün tayfa kahkaha atmaya başladı. Durukan güçlükle konuşmaya başladı. " Ya var ya sjsjdjnfdjklberghıbehkrıgbevfdk. Kerem ciddi ciddi herkesin önünde " Göt kanseri olcam yardım edin!" diye nasıl bağırdın yaaa sjsjehkbhbuykgkuyguk!"

Bir yandan ıssız sokaklarda 4'lü tayfa paytak paytak yürüyor bir yandan da bağıra bağıra konuşuyorduk. Kerem ise bize 'öküzce' bakıyordu. E napalım! O da buz pateninde düşmeseydi. Biz mi dedik "Göt kanseri oldum yardım edin!" diye bağırsın?
Kerem hepimize trip atarcasına bakmayı sürdürdü. En sonunda Güneş kıyamayıp Keremin yanağına kibar bir öpücük kondurdu.

ZATEN BENIM ÖPÜCÜKLERİM HEP SULU OLUYO HAKSIZLIK.

" Ahahahaha! Kıyamam sana yaa,gel buraya sarılıcam!"
Güneş Kereme sıkı sıkı sarılmayı sürdürünce Kerem Güneş'in kollarında ezilerek hayata veda etti.


" Ya tamam aşkım dur! Birazdan ölücem ama!"
Kerem geri çekilince Güneş göz devirdi, " Sevende kabahat!"
Yalnız maç spikeri gibi maşallah tü tü tü diyen nenelerin emojisi falan.
Güneş'in bizde misafir kaldığı eve gelince Durukana masum masum baktım. " Ayrılma vakti geldi ha?" dedi gamzelerini göstererek. Biri beni oraya gömebilir mi?

" Geçici ayrılık diyelim biz ona" diye mırıldandım gülümseyerek. Sırıttı. Güneş'i Keremle kavgayı bırakması için ikaz ettim. " Güneş gel buraya amk. Annem sikicek zaten!"
" Hı salak hıı" diyip Keremi öptü, bende o sırada Durukanın dudaklarına küçük bir buse kondurmakla meşguldüm. "İyi geceler benim küçük danam"

" İyi geceler benim kaslı öküzüm!"

Göz kırptıktan sonra Keremle yavaş yavaş yürümeye başladılar. Bende anahtarı çevirdikten sonra Güneşle birlikte içeri girdik. Ee tabiiki de kapının önünde gece kıyafetleriyle bekleyen bir adet kızgın Nesibe Sultan bekliyorduk.

" Bu saate kadar neredeydiniz bakıyım siz?" Güneş tatlı tatlı gülümsedi. " Ehehehehe Nesibe sultan,ayıp ediyosun. Biz namuslu kızlarız. Cık cık cık. Hiç kötü şeyler yapar mıyız? Di mi Aylin?"
Sırıtarak konuşmaya başladım, " Eheheheheheh tabii anneciğim. Çok sevaplarımız var bizim."
" Ne demezsin!" diye sırıttı Güneş. Pis pis bakıp tekrar anneme döndüm. Hala kaşları çatıktı.

" Saat gecenin 2'si! Neredeydiniz,çabuk söyleyin! Yoksa 1 hafta bilgisayar cezası alırsınız!"
Beni yaşama kaynağımdan mahrum bırakma anne.

" Ya biz şeydeydik anne yaa!" dedim ensemi kaşıyarak. " Aynen Nesibe sultan biz şeye gitmiştik!"
" Neye!"
" Anne biz Tırnak yaptırmaya gitmiştik yaa!"
" Bu saate ne Tırnak yaptırması Aylin?"
" Tamam istifa ediyorum!" dedi elini kaldırarak Güneş. " Hah şimdi tam oldu Güneş!" diye bağırdım. " Nesibe Sultan şimdi sana bişey itiraf edicem. Ama götümüze terlik fırlatma!"

"Tamam,söz!"

Yani demek istiyor ki öyle de "NAH" böyle de "NAH"

"Güneş,yapma!" Annem neyi yapmıycakmış gibisinden baktı,ofladım.

"Bizzzzz Durukan ve Keremleeee heyecanlı bekleyiş dırırırırm!"

Ne diyon amına koyim?

"Biz bi düğüne katıldık."

"NE DÜĞÜNÜ?" Bu kelimeyi annemle birlikte söylemiştik.. " Ya Aylin hatırlamıyon mu kanka yaa! Bi düğün vardı hani yolun ortasında! Halay çekiyolardııı,cindirme falan söylüyolardııı,hatırlamadın mı?"

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin