31- '' İkinci bir şans daha verebilir misin?''

34.9K 1.3K 187
                                    

Aşırı dozda tatlı ve romantik oldu. Ayrıca ekşınlı bıraktım. Oy verip yorum atmazsanız topuğunuza sıkarım vallahi. Ayrıca sondaki edit çok önemli popkeklerim :3

Not: Şarkıya bakın sjhjgj

--

''Oha!''

''  Oha!''

'' Yok artık!''

'' Yok artık!''

'' Yok artık!''

'' Güneş bunun ne işi var burda?''

'' Kerem bunun ne işi var burda?''

'' Tamam amına koyim ben bozuyorum!'' diyerek '' Aynı Şeyleri Söyleme Sendromu'' ndan büyük bi ustalıkla çıktım. Ama konumuz bu değil. Konumuz güzel bir mekanın önünde bekleyen Kerem ve Güneş. Haa tabii bir de karşımda duran bir adet Durukan. 

Güneş konuştu. '' Yaa şimdi bişey var.Iıııı... Şimdi. Eeeee...Şeyyy''

'' Ne ee mee ne eee mee? Neden karşımda Durukan var? Hani tek üçümüz olucaktık?'' diye bağırdım Güneş'e. Durukan ve beni barıştırma çabaları işe yaramayacaktı. Evet Durukandan hoşlanıyorum. Ama 1: Aşık değildim -Tabi Tabi Kim Seviyo Belli- 2: Yorulmuştum. Durukan akıllanıcaktı. Arkadaş gibi davranıcaktı. Belki bu canımı acıtıcaktı. Ama bunu kabullenmek zorundaydım. Böyle birine aşık olamazdım. Canım acırdı. Ama ben canımın acımasını istemiyorum. Sadece uyumak istiyorum.

Kerem konuştu. '' Sinirimize sahip çıkalım Aylin! Sinirimize sahip çıkalım!''

Sinirimizi sıhip çıkılim Iylin! Sinirimizi sıhip çıkılim!

Göt.

'' Sikerim sakin olmayı da senide Kerem! Görmüyo musunuz istemiyo kız barışmayı falan. Zorlamayın artık!'' diye bağırdı Durukan Kerem'e.

İlk defa doğru bişey söyledin be yavrum.

'' Eee...evet! Sen k...kal Durukan,ben giderim!"

'' Yok ya sen kal,ben giderim!" diyerek ensesini kaşıdı Durukan. Salyamıza sahip çıkalım Aylin!

- Bi dediğin bi dediğini tutmuyo aq. Az önce barışmam banane banane diyodun şimdi Keremi taklit ediyon. Küstüm ben sana gidiyom.

Ok bb.

'' Ya yok! Sen kal işte inat etme!''

'' Hayır dedim Aylin,sen kal!"

E o zaman ikimizde gidelim,bu ego niye?

Güneş kulağımızı zikerek '' Ulan höööööst! Höst! Ben gidicem,ben gidicem bu ne be! İkinizde bi yere gitmiyosunuz! Devirin kıçınızı! Biz burayı hazırlamak için az götümüzü yırtmadık di mi Kerem?''

'' Evet aşkım!'' diye bağırdı Kerem de.

Bizimle diğilsın Keremcim,bizimle diğılsın!

Oflayarak Güneşi takip ettim. Durukan arkamdan Kerem de onun arkasından bi koridorda yürüdük. Bi kapıdan geçtiğimizde asıl mekana gelmiştik. Duvarlar balonlarla süslenmiş,yerlere pul serpilmiş ve her yer masalar, sandalyelerle donanmıştı. E tabii o masaların sandalyelerin üstündede insanlar. Haa bide tam köşede bir sahne vardı. Galiba Kerem orda şarkı söyleyecekti. Kesin sesi karga gibi çıkıcaktı ve bu romantik ortamın içine ederek Keremle alay edecektim. Kahin olup çıktım hadi eyw *gözlüklü emoji*

'' İnsanları ve mekanı gözlerinle yemen bittiyse oturabilir misiniz? Kerem şimdi şarkı söyliycek!''

Güneşe ters ters bakıp bizim için ayrılan masanın yanına geldim. Pardon,pardon? Bizim mi dedim?

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin