21- Tabu.

57.5K 1.6K 345
                                    

MEDYADA AYLİNİN KİYAFETLER ARASINDA EN ÇOK BEĞENDİĞİ KIYAFET

**

" Aaaaaaaaaaaaaaaeeeh!" diye esnedim. Tabii ona esnemek denirse. Yatağımdan kalktım. Bi dakka bi dakka! Ama burası benim yatağım değil ki? Hee doğru ya. Dünki meşhur olaylar.

Durun! Ben dün Durukana kimseyle sevişmemesini mi söylemiştim? Aman Allahım! Naptım ben! Bi daha uyumuyorum ben Durukanın yanında. Ama bende ona söz vermiştim dimi? Lütfen vermedin de içses. Plis içses. Pliz.

-Verdin.

Amına koyim içses. Azcık ekşın yaşşatırmıyon heee. Milletin içsesi koca derdinde sen beni deli etme derdinde. Anlymrm bn sni yha s.s

Durukana baktım. Çok masum görünüyodu. Yani şebeq bi şekilde. Gülümsedim. Elim istemeden yüzüne değdi. Birden elimi geri çekicekken Durukan tuttu. Oha! Uyanık mıydı buuu????? Bi işide düzgün yapsam Holivida gitçem yeminle yaa. Şaka lan şaka Holivida nasıl gidim? Para mı sıçıyoruz? Kaç milyar tutuyo haberiniz var mı sizin insafsızlar! ( Holividın nasıl yazıldığını bilmeyen yazarın dramı)

" Du.. Durukan eee... Eeee ımmm.. Şey.."

Gözleri kapalı bi şekilde konuştu " Biliyorum bebeğim çok tatlıyım." Bebeğim kelimesiyle titrememi hiçe sayarak elimi Durukandan ayırdım. Eee ne demişler Atalarımız, öküz öküzlünden vazgeçmezmiş.

O deyimin doğrusunu biliyorum sakın söylemeyin kuul olmaya çalışıyoruz burda $.$

" Ne zamandan beri uyanıksın Durukan?" dedim kaşlarımı çatarak.

" 2 saattir uyanığım ve seni izliyorum ama sen uyanınca uyuma numarası yaptım!" dedi. Hala gözleri kapalı ve yastıktaydı.

" Artık uyuma numarası yapmana gerek yok!" dedim hala kaşlarım çatık.

" Peki !" diyerek yastıktan başını kaldırıp esnemeye başladı. Saçları dağılmıştı ve gözlerini ovalıyordu. Bir arkadaş olarak diyorum ki; çok tatlııı. Tamam tiki kız olmuyorum ben.

Bi dakka! Ben dün sahura kalkmadım! Aman Allahım! Acaba kaza mı olur? 61 günlük şey değildir inşallah! Neyse ben yinede oruç tutucam.

"Durukan?" dedim.

" Ne var?"

Dövseydin.

" Dün neden sahura kaldırmadın?"

" Kıyamadım. Yani arkadaş olarak." dedi 'Arkadaş' sözcüğünü bastırarak ve piç smile yaptı. Bu şeyi üstüme alınmıyorum yani bunu neden gözüme sokmak istesin ki? Beni kırmamak için yapıyodur. Demi? Eheehehe. Hayır.

" Ben evime gidiyorum!" dedim.

Lütfen ısrar et. Lütfen. Lütfen. Lütfen.

" Tamam!" dedi ve sırıttı.

Şuan tekrar düşündümde Durukanın bence planı şu; ben ona arkadaş olduğumuzu söyledim diye bunu gözüme sokarak sinir etmeye çalışıyor. Bnc yane.

Tamam diye mırıldana mırıldana eşyalarımı topladım ve kapıdan çıktım.

-------

" Oha çüş deve nal!" diye çığlık attım ve Güneşte bana eşlik etti. Sonra ilkokul çocukları gibi birbirimize sarılarak çığlık atarak dönmeye başladık.

Ck mtlym olom.

Keremle Güneş dün öpüşmüşler, ve sonra Kerem buna çıkma teklifi etmiş. Mutlu olmıyim de terli sütyenle dolaşana nenem mi mutlu olsun? Tövbest.

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin