33- "Sonra döndüm dedim ki;"

40.6K 1.2K 227
                                    

" Aylöööööööööööööööööön!"

" Aylön kolk lon Dorokon kopodo böklöyö!"

" Çobok omk Körömdö gölcök çofto rondovoyo çokcoz hodo!"

Bu ses ne lan hortum götü gibi. Tövbe tövbe.

" Oyloooooooooooon!"

Bu hayvan gibi sesi tanıyınca ofladım.

" Güneş siktir git bi uyutmuyon!"

" Giniş sittir git bi iyitmiyin!"

" Taklit etme göt!"

" Kalk lan daha çoook işimiz var!"

Puflaya puflaya yatakta doğruldum ve tarlası yanmış köylü gibi beklemeye başladım. Omm,uçmak istiyomm! Eed tamam biliyorum sustum.

" Ne bekliyosun mal gibi Aylin?"

"....."

" Aylin Francisco odaya dalmış!"

Hemen yatağın üzerine çıktım ve zıplamaya başladım. " Nerde lan!? Hani,hani? Güneş nerde o? Güneş kesin o göt karısıyla sevişmeye gitmiştir! Oy ben nerelere gideeem!"

" Senin sevgilin var,hala Frankisko Frankisko he?"
Odaya Durukan gelince rezil olma keyf durumlarında bağdaş kurarak başımı eğdim.

Sonra kavga etmek istercesine söylendim."Sanane ya Allah Alla--"

" Bak Aylinciğim,teknik olarak şuan sevgiliyiz. Daha öğrenemediysen söyliyim dedim! Hadi kalk yoksa omzumun üstüne çıkarmam gerekicek!"

Ağzımı bişey söylemek için açtım ama dudağımdan öperek susturdu ve  geri çekildi.

DUDAĞIMI ÖPEREK ÇEKİLDİ Mİ DEDİM?

"Şaşırmamalısın bebeğim,daha yeni başlıyoruz!" dedi ve göz kırparak odadan uzaklaştı. Tabii benim biricik arkadaşım (!) Güneşte büyük bir başarı sergileyerek elimi cimcikledi.

"Kankaaa,senin ki fena çıktı haa!"

Hala Güneşe ters ters bakmakla meşguldüm.

"Bakma şöyle tırsıyorum!"

Bakmaya devam ettim. " Bak gece rüyama girersin!"

Anlıyorum Güneş anlıyorum.

Yastıkla Güneşin başına vurduktan sonra onu odadan kovdum. Of ya! TEK İSTEDİĞİM AZCIK UYKU!

--

 "Selam millet!"

" Selam!"

"Sonodo solom!"

"Selam Aylin!"

"Oturda yemeğini ye kız!" 

Son sözü söyleyen annemdi. Zaten bizde böyle güzel anları bozmak genetikti. Güneş,Kerem ve Durukan masada oturuyorlardı. Ayı gibi tıkınan Güneşin yanına oturmak zorunda kaldım. Behlülle Bihter gibi yasak aşk yaşıyorduk Durukanla. Durukan anneme çaktırmadan bana kaçamak bakışlar atıyor,annem de cin gibi açılan gözleriyle etrafı kolaçan ediyordu. Şimdi diyeceksiniz ki; hani annen seninle Durukanın arasını yapmaya çalışıyordu? Zaten bizde çelişkili doğmak genetikti.

" Annneeee!"

"Noldu yine?"

"Ben ne yiycem!"

" E önünde kocaman bal var onu ye!"

"Öğk. Iyy. İğrenç! Cık! Nevır,nevır,nevır!"

" Gevur gevur konuşup sinirlerimi bozma! Azcık Güneşi örnek al!"

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin