28- Paintball.

43.4K 1.3K 271
                                    

Bölüm ithafları:

@KivircikStyles

@esma_esma

İthaf isteyebilirsiniz ^^

Bölüm şarkısının bölümle alakası bile yok sadece hoşuma gidiyo dinelemenizi tavsiye ederim : Dhoom Machale Dhoom

Keyifli okumalar ^^

'' Ama Aylin lütfeeeeeeeen?!"

" Ne paintballu Güneş, hı! Ne paintballu? Gelmiyorum ben gidin siz!"

" Ya ama çok eğleniriz. Bak hem o Durukan eşşeoğlunu boya atarak gebertirsin! Böyle yüzüne yüzüne vurursun! Felç falan geçirir. Rahatlarsın,intikam falan alırsın?"

" Allam sen bana sabır ver pliiiiiz. Ya Güneş bak beni sinir etme tamam mı? İntikam falan almakla uğraşamam ben cınım!"

" Nedenmiş?"

" Üşeniyorum!"

" Ya ama Allah Rızası için bak zaten yarın Kocaeline döncez. Şöyle 4' lü olarak eğleniriz ha?"

" Ha ma anlamam ben Güneş! O beyinsizle aynı havayı bile soluyamam!" diye bağırdım ve son Nutella kabını da çöp poşetine koyarak odamı temizlemiş oldum.

Öyle bi depresyondayım ki, odamı temizledim!

Odamdaki çöpleri koymuş olduğum çöp poşetini alarak balkondaki çöpe atınca iş tamamlanmış oldu. - Anlamadığınızı biliyorum inkar etmeyin .sss.s.s.ssss.s-

Oflayarak kendimi yatağıma attım. Güneş yanı başıma oturmuş dırdır etmeye devam ediyordu. Bense tabii ki onu dinlemiyordum. Dün ki olanlar gerçekten çok saçmaydı. Ben düşünmek istediğimi söylemiştim, o nalet olasıca da bana siktir olup git demişti! Saçma değil mi?

Ben daha ne olduğumuz bile çözememişken? Şimdi bu Güneş malı da tutturmuş Paintball, Paintball! Hayır yani çakma Romeosuyla gitse biyerlerine diken batıyo sanki! Keremde Durukanı ikna etmeye çalışıyomuşmuş! Akılları sıra bizi barıştırmaya çalışcaklar! Ama bende yiycek göz yok tabii!

" Sonuç olarak o geberir ve sende rahatlar--"

" Alın paintballunuzu götünüze sokun! Ben Aynı Yıldız'ın Altındayı izliyicem!"

" Onu zaten Durukanla sinema da--"

" Kapa çeneni gerizokolö!" diye bağırdım ve salona geçtim. Sonlara doğru sesim titremişti . Lanet olsun ki o beyinsizle Aynı Yıldızın Altındanın filmine gitmiştik.

Tamam! Şimdi sakin bi nefes aloröm ve depresyonuma devam edöröm.

Televizyonun internetinden Aynı Yıldız'ın Altındanın sitesini bularak durdurdum ve daha saat 2 olsa da mutfağa gidip kendime cips koydum. Ne var yani mısır patlatamıyorum demiştim!

Cipslerimi ve kolamı alarak salonda ki koltuğuma yayıldım. Durukan eşek boku yüzünden 2 gündür sosyal ağlarımdan da mahrum kalmıştım. Üstelik yaz tatilindeyiz, ıyy bide okulların açılmasına 3 hafta falan kaldı galiba. Toplam kaç gün hesabını bile yapamam. Zaten bu yaz tatilinde mateamatik nedir onu bile unutmuş olabilirim.

Film başlayınca bende cipsimi yiyor kolamdan yudumluyordum. Güneş gelip yan koltuğa oturunca göz devirdim. Ya Paintballu oynamak istemiyorum belki, belki özel günümdeyim.

- Daha 2 gün önce özel günün bitti mal!

Sen çok biliyon göt beyinli! Sinirliyim zaten Allah Allaaaah!

Sapık!.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin