Μπορείς να τον επαναφέρεις???

584 39 77
                                    

Ε: Μπο-Μπορώ να τον επαναφέρω...

Ήταν το τελευταίο πράγμα που είπα αφού λιποθύμησα και πάλι...

George's pov

G: Τ-Τ-Τι?! Τι είπε μόλις τώρα???
R: Δεν μπορεί... Δεν είναι δυνατόν!
Her: Αποκλείεται! Κανείς δεν μπορεί να το κάνει εκτός από το Τριβρίδιο!
G: Το ποιο???
Her: Το Τριβρίδιο!
R: Τι είναι αυτό???
Her: Δεν ξέρετε το Τριβρίδιο???
G&R: Όχι???
Her: Ακούστε! Πριν από μερικά χρόνια, μία κοπέλα, ξεκίνησε ως μάγισσα εδώ, στο Hogwarts! Δεν γνωρίζει κανείς τον λόγο όμως ζήτησε από ένα ισχυρό μάγο να την μεταμορφώσει σε βαμπίρ και λυκάνθρωπο για να έχει όλες τις δυνάμεις του κόσμου! Υπάρχει όμως ένα τίμημα που έπρεπε να πληρώσει... Δεν μπορούσε να ξαναδεί το άτομο που αγαπούσε περισσότερο για 18 χρόνια! Σε περίπτωση που αυτοί οι δύο συναντούσαν ο ένας τον άλλον, το άτομο θα πέθαινε και το Τριβρίδιο θα έχανε τις δυνάμεις του! Ακόμα και την πλευρά της μάγισσας!
G: Και δηλαδή... Θα ήταν τόσο απίστευτο να είναι αυτή??? Θέλω να πω... Κι αν είναι???
Her: Τι είναι αυτά που λες??? Κοίταξέ την! Για πόσων ετών σου φαίνεται???
R: Ναι... Όμως τα βαμπίρ δεν γερνούν! Ίσως να είναι αυτή! Hermione... Αν μπορώ να πάρω πίσω τον αδερφό μου... Θέλω να το ρισκάρω πάσει θυσία!
Her: Φφφ... Εντάξει, ΑΛΛΆ θα περιμένετε να ξυπνήσει!
G: Παιδιά είμαστε???

*Μετά από 30 λεπτά*

Eva's pov

Ε: ΌΧΙ!, είπα ξυπνώντας από εφιάλτη.
G: Eva, είσαι καλά???
Ε: Εε??? Εεεεεε... Ναι! Μια χαρά! Εσείς???, σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα προς το μέρος τους.
Ε: Γιατί με κοιτάτε όλοι έτσι???
G: Eva... Δεν ξέρω αν ήσουν ζαλισμένη και δεν ήξερες τι έλεγες αλλά πριν λιποθυμήσεις-
Ε: Είπα πως μπορώ να επαναφέρω τον Fred. Και όχι, δεν ήμουν ζαλισμένη. Ήξερα πολύ καλά τι έλεγα!

Ο Ron και ο George κοιτάχτηκαν και η Ginny χαμογελούσε.

G: Δηλαδή μπορείς να τον επαναφέρεις... Σαν να μην πέρασε μια μέρα???
Ε: Ακριβώς... Απλώς...
G: Απλώς???
Ε: Η Hermione πιθανόν να γνωρίζει... Αλλά ίσως πρέπει να το μάθετε κι εσείς...
Her: Είσαι το Τριβρίδιο???
Ε: Ν-Ναι... Αλλά δε σκοπεύω να βλάψω κανέναν!
Η: Εγώ σε πιστεύω!
Ε: Σε ευχαριστώ Harry! Οι... Οι υπόλοιποι???
Her: Εγώ ναι.
Gin: Κι εγώ!
R: Κι εγώ ναι!
Ε: Ευχαριστώ πολύ παιδιά!, είπα και κοίταξα τον George.
G: Και μόνο το ότι με κοίταξες για να δεις αν σε εμπιστεύομαι με προσβάλει..., χαμογέλασα και έδωσα σε όλους μια τεράστια αγκαλιά.
Ε: Κουβέντα σε κανέναν για το Τριβρίδιο! Εντάξει???
Όλοι μαζί: Εντάξει!

Draco's pov

Αφού έφυγα τρέχοντας από το νοσοκομείο επέστρεψα στο δωμάτιό μου.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Where stories live. Discover now