Ε: Λοιπόν... Ποιο είναι το τυχερό μου θύμα σήμερα??? 😏
D: Eva... Eva, ηρέμησε σε παρακαλώ...Γύρισα και τον κοίταξα... Πονάει η καρδιά μου...
Ε: Λυπάμαι, Malfoy... Το ξέρω πως θα πονέσεις όταν φύγω... Αλλά ο πόνος που με έκανε να νιώσω αυτό το κτήνος, δε συγκρίνεται καν με αυτόν που θα αισθανθείς εσύ!
Και τότε... Όρμησα...
Draco's pov
Την ώρα που τον κοίταξε ξανά, άρχισε να παλεύει μαζί τους... Μερικούς τους έγδαρε... Μερικούς τους δάγκωσε... Αλλά δε σκότωσε... Γιατί δεν τους σκοτώνει??? Και γιατί τα κάνει όλα μόνη της??? Εγώ και η παρέα της αρχίσαμε να χτυπάμε το φράγμα με δύναμη, μπας και το σπάσουμε... Αλλά ήταν ανώφελο... Πιο πιθανό ήταν να σπάσουμε τα χέρια μας, παρά το φράγμα... Είναι πάρα πολύ δυνατή... Θα τα καταφέρει! Πιστεύω σ' εκείνη! Κάποια στιγμή άρχισε να απομακρύνεται από τους θανατοφάγους... Είχε τραυματίσει τα 4/5 τουλάχιστον... Μόνη της...
Ε: Όχι, δε θα σταματήσω!
Μάλλον μιλάει με φάντασμα...
Ε: Πας καλά?! Επιτέλους τιμωρείται για ό,τι έκανε! Για τα βάσανα, τις κατάρες και τις δολοφονίες! Της Caroline, του Brandon... Του Jason, του Raphael, της El... Τη δική σου...
Με ποιον μιλάει???
Eva's pov
Κοίταξε κάτω όταν ανέφερα το δικό της όνομα...
Zoe: Τώρα είμαι εδώ, όμως...
Ε: Ναι, αλλά όχι ζωντανή!
Ζ: Δεν έχει σημασία!
Ε: Δε μπορείς να με σταματήσεις, Zoe!"Εγώ μπορώ???"
Ε: Όχι βέβαια!
Sir: Με πληγώνεις...
Ε: Παράτα με! Τουλάχιστον, πάνε στην κοπέλα που βρήκες στην άλλη πλευρά!Κοιτάχτηκαν με τη Zoe και κράτησαν τα χέρια τους... Μου πήρε λίγη ώρα να στροφάρω... ΌΧΙ! ΑΗΔΊΑ!
Ε: Ιουυυυ!!! Έλεος ρε Sirius!
H: Sirius???Δεν το είχα σκεφτεί αυτό...
Ε: Εμμ... Εννοούσα...
Η: Είναι εδώ ο Sirius???
E: Εμμ... Ίσως???
Η: Τι κάνει??? Είναι καλά??? Πώς περνάει???
Sir: Είμαι μια χαρά, Harry...
E: Καλά είναι...
Η: Πες του πως τον αγαπάω... Και πως μου λείπει κάθε λεπτό...
Sir: Κι εγώ τον αγαπώ... Και μου λείπει επίσης...
Ε: Επίσης λέει και για τα δύο... Τέλος πάντων! Δε θα πιάσουμε συζήτηση!Ξαναόρμησα...
*Μισή ώρα αργότερα*
Έχω εξαντληθεί... Πονάω παντού και αισθάνομαι αδύναμη....
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???