Draco's pov
Αυτό ήτανε! Θα πεθάνει! Θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια! Είναι νεκρός! Θα τον κρεμάσω! Θα τον κόψω σε μικρά κομματάκια!
Σιγά, serial killer...
Μην το γελάς καθόλου! Και εγώ ο βλάκας τόσον καιρό ζήλευα τον Weaselbee! Ενώ κανονικά έπρεπε να ζηλεύω τον Pottah! Πώς μπόρεσε να με κοιτάξει στα μάτια και να μου πει πως τον αγαπάει ενώ, υποτίθεται, πως αγαπούσε εμένα! Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε "Σ' αγαπάω"! Και τώρα ξαφνικά μου πετάει πως αγαπάει τον Pottah?! Δηλαδή τι έκανα και με ξεαγάπησε?!
Δεν υπάρχει τέτοια λέξη...
Το ξέρω! Αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ!
Ε: Malfoy???
D: Φύγε, Eva... Δε θέλω να ακούσω λέξη! Κυρίως από εσένα!Έτρεξε με την ταχύτητα του βαμπίρ και με κόλλησε σε έναν τοίχο.
D: Τι θες κοπέλα μου?!
Ε: Εγώ... Θέλω...Εμένα! Πες εμένα!
Ε: Δεν έχει σημασία!
D: Τον Pottah! Αυτό θες!
Ε: Δεν είπα πως-
D: Είπες ότι τον αγαπάς! Μου φτάνει...Την έσπρωξα, αλλά κόλλησε το σώμα της πιο πολύ πάνω στο δικό μου. Γιατί μου αρέσει όταν το κάνει αυτό???
Ε: Είπα πως τον αγαπώ! Όχι ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του! Ηλίθιε!, είπε και βγήκε έξω με νεύρα.
Τι είπε μόλις???
Κουφός είσαι??? Είπε πως δεν είναι ερωτευμένη μαζί του!
Και με ποιον είναι???
Είσαι και βλάκας εκτός από κουφός???
Παράτα με! Λες... Λες να είναι ερωτευμένη μαζί μου???
Eva's pov
Βγήκα από τον κοιτώνα του εκνευρισμένη. Ή μάλλον, εξοργισμένη! Πώς μπόρεσε να πιστέψει ότι είμαι ερωτευμένη με τον Harry???
Her: Eva! Αχ... Σε πρόλαβα! Έλα γρήγορα! Ο Harry είναι στο νοσοκομείο! Έχασε πολύ αίμα και λιποθύμησε!
Ε: Τι?! Έρχομαι αμέσως!Τρέξαμε μέχρι το νοσοκομείο και είδα τον Harry ξαπλωμένο με κλειστά τα μάτια του. Καημένος... Τις έφαγε για τα καλά... Έτρεξα κοντά του και του έπιασα το χέρι. Όλοι ήταν εκεί...
Ε: Τι συνέβη όταν έφυγα???
R: Αφού έφυγες ήταν ξαπλωμένος στο χορτάρι και έβγαζε επιφωνήματα πόνου...
G: Η ανάσα σου άρχισε να βαραίνει...
F: Και λιποθύμησε...Άκουσα κάποιον από πίσω μου να κλαίει.
Ε: Ginny?! Γιατί κλαις?!
Gin: Και τι θέλεις να κάνω??? Ο Draco τον χτύπησε μέχρι να του σπάσει τη μύτη...
Pomfrey: Eva??? Να σου μιλήσω λίγο???
Ε: Βεβαίως...
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???