Draco's pov
Ξύπνησα από τις ακτίνες του ηλίου που χτυπούσαν το πρόσωπό μου. Άνοιξα τα μάτια μου και αισθάνθηκα ένα μικρό βάρος στο χέρι μου. Κοίταξα προς εκείνη την κατεύθυνση και είδα την Eva να κοιμάται στην αγκαλιά μου. Μόλις την είδα, θυμήθηκα τι έγινε εχθές... Χαμογέλασα ασυναίσθητα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στα μαλλιά. Σηκώθηκα ήρεμα, για να μην την ξυπνήσω, και πήγα στο παράθυρο. Το άνοιξα τελείως και όλο το φως εισέβαλε μέσα στο δωμάτιο. Έκλεισα τα μάτια μου και απόλαυσα τη ζεστασιά του πρωινού ήλιου... Ξαφνικά, άκουσα ένα υπέροχο γέλιο από δίπλα μου. Την κοίταξα και ήταν κόκκινη από το γέλιο.
Ε: Σιγά ρε Σταχτοπούτα... Πόσο καιρό έχεις να δεις το φως του ηλίου???, είπε μέσα από τα γέλια της.
D: Καλημέρα και σε 'σένα..., είπα και ξάπλωσα δίπλα της.Τη φίλησα απαλά και, μόλις χωριστήκαμε, την κοίταξα στα μάτια.
D: Πώς κοιμήθηκες???
Ε: Είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 18 χρόνια που κοιμήθηκα ήρεμη...
D: Είδες κανένα ωραίο όνειρο???
Ε: Είδα... Αλλά δε μπορώ να σου το πω! Αλλιώς δε θα βγει πραγματικό!
D: Ένα πράγμα πες μου! Έχει να κάνει με εμένα???
Ε: Δε λέω τίποτα!, είπε σαν μωρό.
D: Καλά... Τι θα κάνουμε σήμερα???
Ε: Εμμ... Τίποτα...???
D: Τι??? Γιατί???
Ε: Γιατί αύριο παντρεύεσαι!
D: Δεν είδα να σε πείραζε και πολύ ο γάμος μου χθες... Καμία από τις 4 φορές... 😏Με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα και μου πέταξε ένα μαξιλάρι στο πρόσωπο. Εγώ γέλασα και την αγκάλιασα. Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα μέχρι που με έσπρωξε.
D: Τι έγινε πάλι???
Ε: Είναι λάθος...
D: Τότε γεννηθήκαμε για να κάνουμε λάθη..., είπα και τη φίλησα.
Ε: Malfoy- Πρέπει να- Δοκιμάσω άλλη μία φορά-, είπε μέσα από το φιλί μας.
D: Εμένα??? 😏
Ε: Όχι... Το φόρεμα...
D: ΠΟΙΟ ΦΌΡΕΜΑ?!
Ε: Που θα βάλω στον γάμο σου!
D: Θα αστειεύεσαι...
Ε: Γιατί???
D: Θα έρθεις???
Ε: Πρώτον, ναι, γιατί σου το είχα υποσχεθεί. Δεύτερον, δεν πήρα το φόρεμα τσάμπα!
D: Χαλάρωσε! Καταλαβαίνω...
Ε: Πρέπει να φύγω..., είπε και πήγε να φύγει.Σηκώθηκα όρθιος και την σήκωσα στην αγκαλιά μου. Την έβαλα να ξαπλώσει και τη φίλησα.
D: Όχι ακόμα...
Ξάπλωσα και την πήρα στην αγκαλιά μου. Δεν άργησε να μας πάρει ο ύπνος.
*Την επόμενη μέρα*
Παντρεύομαι... Κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και σκέφτομαι πως είμαι ένας ελεεινός υποκριτής... Ο Blaise είναι δίπλα μου από εχθές το βράδυ και με βοηθάει να ηρεμήσω λίγο... Έχω πάρα πολύ άγχος και αισθάνομαι απαίσια που το κάνω αυτό στην Astoria... Ξαφνικά, χτύπησε η πόρτα και μπήκε μέσα η...
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???