Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά, με πήρε από το χέρι και πήγαμε στη λίμνη.
G: Γιατί κάθεσαι στο γρασίδι???
Ε: Δεν ξέρω... Συγνώμη..., είπα και κάθησα στο παγκάκι.
G: Δεν το λέω για 'μένα... Για 'σένα το λέω... Μην κρυώσεις...
Ε: Το Τριβρίδιο δεν κρυώνει...
G: Ναι, καλά... Παίξε τον μάγκα όσο θέλεις... Να σε δω όταν θα είσαι στο κρεβάτι με 39 πυρετό...
Ε: Σοβαρά μιλάω! Δε μπορώ να αρρωστήσω!
G: Καλά, μη φωνάζεις...
Ε: Συγνώμη...
G: Γιατί έκλαιγες πριν???
Ε: Δεν ξέρω... Αισθάνομαι τρομερή πίεση τον τελευταίο καιρό...
G: Από τι???
Ε: Κοίτα... Συνέβησαν πολλά πράγματα όσο έλειπα... Και έγινε και κάτι άλλο πριν...
G: Τι έγινε???
Ε: Αχ... Λίγο πριν φύγω, τσακώθηκα με τον Malfoy και του είπα πως πρέπει να παντρευτεί την Astoria, γιατί όταν ήταν μικρός είδα πως θα παντρευτεί μια Astoria Greengrass...Του εξήγησα την όλη φάση που έγινε πριν στο Cutiecaff και στον διάδρομο.
G: Τον αλήτη...
Ε: Εμένα μου λες...???Δεν ξέρω γιατί αλλά κοιτούσαμε ο ένας τον άλλον για πολλή ώρα. Δε μιλούσαμε... Νομίζω πως τον πλησίασα κιόλας... Με πλησίασε κι αυτός... Οι μύτες μας ακουμπούσαν...
G: Eva, εγώ...
Ε: Εσύ???
G: Εγώ... Θέλω να σε φιλήσω...
Ε: Καν' το...Με κοίταξε στα μάτια. Έβαλε τα χέρια του στα μάγουλά μου και με φίλησε... Εγώ έβαλα τα χέρια μου στο σβέρκο του. Ακούμπησα την καρδιά του για να μπορέσω να δω την αδελφή ψυχή του... Η Angelina... Μόλις χωριστήκαμε κοιταχτήκαμε στα μάτια.
G: Συγνώμη... Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό...
George's pov
Τη φίλησα... Αλλά γιατί δεν αισθάνθηκα τίποτα??? Νόμιζα πως μου άρεσε η Eva... Μάλλον ο Fred είχε δίκιο... Η Angelina μου αρέσει πραγματικά... Η Angelina είναι αυτή που αγαπώ...
Eva's pov
Ε: Σου αρέσει η Angelina???
G: Ναι... Για να είμαι ειλικρινής, μου αρέσει...
Ε: Ωραία..., είπα και σηκώθηκα.
G: Γιατί ωραία???
Ε: Γιατί... Είστε αδελφές ψυχές...
G: Τι??? Σοβαρά???
Ε: Ναι. Θα της μιλήσεις???
G: Ίσως αύριο... Συγνώμη και πάλι...
Ε: Δεν πειράζει... Είχα την ανάγκη να νιώσω ότι κάποιος με αγαπάει...
G: Τι λες ρε πιγκουινάκι??? Ξέρεις πόσο σ' αγαπάμε???
Ε: Δε μιλάω για αυτήν την αγάπη...
G: Α...
Ε: Αλλά τώρα που το σκέφτομαι... Την ένιωσα κάποτε...Eva's flashback(s)
D: Πρόσεχε πού πας, απαίσια λασποαίματη!
Ε: Να υποθέσω πως δε σου έχουν ξαναμιλήσει έτσι για να με κοιτάς έτσι...
D: Και αυτό... Και κάτι άλλο...
E: Τι άλλο???
D: Να μη σε νοιάζει λασποαίματη!
Ε: Βλέπω την καθάρισες τη μυτούλα... Αν με ξαναπείς λασποαίματη, θα θέλει πάλι καθάρισμα!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???