Έρχεται κακοκαιρία στο Hogwarts...

364 27 44
                                    

F: Όχι, όχι. Όχι Emma όχι!, είπε καθώς έσπασε το φιλί μας.
Em: Γιατί όχι???
F: Γιατί είσαι σε σχέση με κάποια! Ίσως να μου αρέσεις ΛΊΓΟ αλλά δε σκοπεύω να χαλάσω τη σχέση σας!

Δεν ήξερα τι να του πω... Σηκώθηκε απότομα και βγήκε από το δωμάτιο. Έβαλα την μπλούζα μου και τον ακολούθησα. Πήγε στην Eva να την ξυπνήσει.

F: Eva ξύπνα!
Ε: Ξύπνια είμαι, τι έγινε???
F: Όπως φαίνεται η Emma είναι μια χαρά οπότε θα σε παρακαλούσα να την πείσεις να πάει στον κοιτώνα της!
Ε: Τσακωθήκατε να υποθέσω...
F: Ναι και όχι...
Ε: Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος???
F: Με φίλησε... Και μετά της φώναξα πως δε θα καταστρέψω τη σχέση της...
Ε: Κοίτα... Η Emma και η Sylia έχουν να βρεθούν πάρα πολύ καιρό... Είναι φυσιολογικό να αρχίσει να σε ερωτεύεται... Ή γενικά να ερωτευτεί κάποιον άλλον...
F: Δηλαδή εννοείς πως... Δεν μιλάνε με την άλλη???
Ε: Η τελευταία φορά που μίλησαν ήταν 1 χρόνο πριν που τσακώθηκαν γιατί η Emma "ξέχασε" την επέτειό τους ενώ στην πραγματικότητα της είχε ετοιμάσει ένα πάρτυ έκπληξη... Από τότε που γνώρισα τη Sylia την είχε σιχαθεί η ψυχή μου!
F: Πολύ κακόοο...
Ε: Γι'αυτό σου λέω! Μην την απομακρύνεις! Έχασε πολλά από τη ζωή της...
F: Συγνώμη, δεν ήξερα...
Em: Αν δεν ήξερες, να ρώταγες!!!, πετάχτηκα εγώ και έφυγα τρέχοντας για τον κοιτώνα μου!

Μόλις έφτασα είδα τους:
Draco
Crabbe
Goyle
Astoria
Pansy
Blaise

Β: Γεια σου Emma!
Em: Γεια σου Blaise... Draco τι βλέπω??? Μας έκανες την τιμή να εμφανιστείς ενώ πλήγωσες τον μοναδικό άνθρωπο που έχω???
D: Για ποιον άνθρωπο μιλάμε???
Em: Eva Smith, παλιοκάθαρμα...
D: Από πότε τα φρικιά έχουν συναισθήματα???
Ε: Σε παρακαλώ Malfoy... Μη μου κάνεις την τιμή να αποκαλούμαι φρικιό από το στόμα σου...
D: E-Eva???
Ε: Η μία και μοναδική!, είπε και έκανε υπόκλιση.
Ε: Λέω να σας αδειάσω τη γωνιά... Γιατί ένα "φρικιό" σαν εμένα δεν έχει δικαίωμα να το αγαπήσουν..., είπε και όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό εκτός από εμένα.

Eva's pov

Ε: Λέω να σας αδειάσω τη γωνιά... Γιατί ένα "φρικιό" σαν εμένα δεν έχει δικαίωμα να το αγαπήσουν..., είπα και όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό εκτός από την Emma...
Ε: Κλείστε το στόμα σας για να μη μπει καμιά μύγα..., είπα και έφυγα με βήμα πασαρελέ.

Κάποια στιγμή, προχωρούσα στον διάδρομο, αισθάνθηκα ένα κρύο χέρι να μου αρπάζει τον καρπό και να με κολλάει στον τοίχο.

Ε: Παράτα με!
D: Γιατί???, είπε και έκανε να με φιλήσει αλλά κουνήθηκα και φίλησε τον τοίχο.
Ε: Ταιριάζετε! Έχετε το ίδιο IQ...
D: Μη μου το λες... Θα βάλω τα κλάματα...
Ε: Τι έχεις πάθει??? Πού είναι ο τρυφερός και ρομαντικός Malfoy που-, δεν κατάφερα να τελειώσω την πρότασή μου...
D: Που??? Που ερωτεύτηκες παράφορα??? Που τον σκέφτεσαι συνέχεια??? Που δεν μπορείς να αναπνεύσεις χωρίς εκείνον???
Ε: Δεν είμαι απελπισμένη... Και αυτό που είπα πριν... Ότι δεν έχω δικαίωμα στην αγάπη... Ψέμα ήταν! Έπρεπε να σ' το πω...
D: Να μου πεις τι???
Ε: Ότι έχω αγόρι!
D: Συγνώμη???
Ε: Συγχωρεμένος!
D: Όχι, δε ζήτησα-
Ε: Ασ' το παλικάρι μου... Μην κουράζεσαι... Πάω στον έρωτα της ζωής μου... Τα λέμε!

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant