*Την επόμενη μέρα, πρωί, μεγάλη αίθουσα*
Πάλι αυτό το άσχημο συναίσθημα... Περιμένω πως από στιγμή σε στιγμή θα εμφανιστεί η Christina...
Ced: Καλημέρα!
Ε: Καλώς τον! Πώς κ' απ' τα μέρη μας???
Ced: Βασικά, ήθελα να σε ρωτήσω κάτι...
Ε: Ωχ... Δεν ξεκινάμε καλά... Για λέγε...
Ced: Λοιπόν... Αύριο κλείνουμε 2 μήνες μαζί εγώ και η Cho... Μπορείς να με βοηθήσεις???
Ε: Σε τι??? Να αλλάξω την ημερομηνία της επετείου???
Ced: Όχι κι έτσι! Θέλω να με βοηθήσεις να διαλέξω δώρο...
Ε: Χαχαχαχαχαχα! Αυτό ήταν??? Με τρόμαξες! Ωραία... Θα σε βοηθήσω... Μετά το πρωινό, έλα στη λίμνη... Εκεί θα τα πούμε όλα!
Ced: Ωραία! Σ' ευχαριστώ!, είπε και με αγκάλιασε.Έτρεξε προς το τραπέζι του και εγώ γέλασα γιατί είναι τόσο χαριτωμένος! Σαν παιδάκι!
Draco's pov
Καθόμουν ήσυχος στο τραπέζι μου και άκουγα τον Crabbe και τον Goyle να μιλάνε μεταξύ τους, αλλά δεν έδινα και ιδιαίτερη σημασία... Κοιτούσα την Eva... Φαινόταν ανήσυχη... Ξαφνικά, ο Diggory πήγε και της είπε κάτι... Δεν πιστεύω να της είπε τίποτα γλυκόλογα! Γελάει... Γιατί???
D: Τι φάση ρε?! Ανέκδοτα της λέει?!
Β: Τι???
D: Κοίτα!Τους κοίταξε και άρχισε να γελάει.
Β: Ε, είσαι βλάκας τελικά... Ξεχνάς την ερωτική εξομολόγηση που σου έκανε εχθές???
Σηκώνεται... Την αγκαλιάζει! Γελάει και αυτός κάθεται στο τραπέζι του λες και είναι μωρό!
Crabbe: Είσαι υπερβολικά ήσυχος, Draco...
D: Κάνεις δε σχεδιάζει φόνο φωναχτά!
Β: Είσαι σίγουρος??? Γιατί μόλις το φώναξες...
D: Σταμάτα να ειρωνεύεσαι!Eva's pov
Ξαφνικά, ακούστηκε ένας πολύ ενοχλητικός ήχος... Όλοι έκλεισαν τα αυτιά τους... Εκτός από εμένα...
Ε: Christina...
Ch: Θα πληρώσεις, Smith! Θα πληρώσεις που κράτησες την αδερφή μου μακριά μου!
Ε: Μη μου το λες... Ανατρίχιασα...
Em: Βγες έξω, Christina!
Ch: Εσύ τι πετάγεσαι?! Ανόητη νεράιδα! Τι νεράιδα δηλαδή... Είσαι ένα τίποτα!
Ε: Η Emma είναι νεράιδα!
Ch: Σοβαρά??? Και τότε πού είναι τα φτερά της???Η Emma κοίταξε κάτω...
Ε: Εξαφανίσου, Miller... Για να μη σε εξαφανίσω εγώ...
Ξαφνικά, γύρισε κάπως περίεργα τα χέρια της και η Emma έπεσε κάτω από τον πόνο.
Ε: Τι κάνεις εκεί, μωρή κατεστραμμένη νυφίτσα?!
Em: ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficção GeralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???