Συνέχισα τη ζωγραφιά του Malfoy γιατί την είχα αφήσει στη μέση...
*30 λεπτά αργότερα*
D: EVA!!!
E: Malfoy??? Τι έγινε???
D: Τι είναι αυτό?!, ρώτησε νευριασμένος και μου έδωσε ένα χαρτί.Άκυρο, γράμμα είναι.
Ε: Πού θες να ξέρω???
D: Διάβασέ το!Τι να έκανα??? Το διάβασα...
Αγαπητέ Draco,
Δεν ξέρω αν θα καταλάβεις ποιος/α είμαι... Όμως είμαι εδώ για να σε προειδοποιήσω για την Eva! Είναι επικίνδυνη! Μην την πλησιάζεις! Σου λέει ψέματα! Το όριο φιλιών που μπορείτε να ανταλλάξετε μέχρι να λυθεί η κατάρα είναι 20 και ο αριθμός των "Σ' αγαπώ" που μπορεί να σου πει είναι 10! Μείνε μακριά της αλλιώς θα πληγωθείς!
Ο φύλακας άγγελός σου
D: Λοιπόν?!
Ε: Τι "λοιπόν"???
D: Ισχύει κάτι από όλα αυτά που λέει το γράμμα?!
E: Όχι-
D: Θέλω όλη την αλήθεια! Τώρα!
Ε: Μακάρι να μπορούσα να σου την πω... Αλλά δε μπορώ...
D: Δε μπορείς ή δε θέλεις???
Ε: Προτιμάς να πεθάνεις???
D: Ναι! Τουλάχιστον θα πεθάνω ξέροντας την αλήθεια!
Ε: Malfoy-
D: Ειλικρινά αμφιβάλλω αν με αγάπησες ποτέ σου!
Ε: Δεν το εννοείς αυτό!
D: Και όμως το εννοώ!
Ε: Πρόβλημά σου λοιπόν! Πάντα αυτό κάνεις! Πάντα υποβιβάζεις τον εαυτό σου ενώ αξίζεις πολλά περισσότερα!
D: Αλήθεια ε??? Τότε νομίζω πως αξίζω και μία εξήγηση! Τι λες?!
Ε: Εγώ... Δεν ξέρω τι να πω...
D: Την αλήθεια ίσως!
Ε: Δε... Δε μπορώ...
D: Μάλιστα... Λοιπόν άκου! Δε δέχομαι να με χρησιμοποιούν! Οπότε διάλεξε και πάρε! Ή μου λες όλη την αλήθεια εδώ και τώρα ή με χάνεις για πάντα!
Ε: Δηλαδή μου λες να διαλέξω ανάμεσα στον αδερφό μου και σε εσένα?! Πώς τολμάς?! Βγες έξω αμέσως!
D: Δεν πάω πουθενά αν δεν πάρω μια απάντηση!
Ε: Ωραία λοιπόν... Την αλήθεια δεν την ξέρει κανείς εκτός από τις σωσίες! Και δεν θα τη μάθει κανείς μέχρι την τελική μάχη! Ίσως να είμαι δυστυχισμένη χωρίς εσένα... Αλλά τόσα χρόνια είχα κατάθλιψη! Και επιβίωσα! Οπότε θα σε παρακαλούσα να πέρασες έξω και να μη μου ξαναμιλήσεις ΠΟΤΈ, γιατί το να διαλέξω ανάμεσα σε εσένα και τον αδερφό μου είναι αδύνατον!
D: Σοβαρά??? Μόλις διάλεξες εκείνον πάνω από εμένα!
Ε: Δε θα το έκανα αν δε με ανάγκαζες να διαλέξω κάποιον από εσάς τους δύο! Και τώρα φύγε!Δε μίλησε... Απλώς καθόταν και με κοιτούσε...
Ε: Θα με κοιτάς για πολλή ώρα??? Ξεκουμπίσου παιδάκι μου!
Δεν είπε τίποτα... Απλώς έφυγε κλείνοντας την πόρτα πίσω του με δύναμη...
Raphael: Έκανες το σωστό αγάπη...
Ε: Το ξέρω... Αλλά πονάει πολύ...
R: Eva, μην το κάνεις!
Ε: Δεν μπορείς να με εμποδίσεις!
Ely: EVA! Μην το κάνεις!
R: Από πού ξεφυτρώνουν αυτές συνέχεια???
Em: Μπορούμε να αισθανθούμε όταν μία σωσίας έχει πρόβλημα!
Ε: Μην προσπαθήσετε να με σταματήσετε!
Ele: Εμείς το καλό σου θέλουμε!
Ε: Μόνο εγώ ξέρω ποιο είναι το καλό μου! Και αυτή είναι η μόνη λύση!
Ely: Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι!
Η: Τι συμβαίνει??? Γιατί φωνάζετε???
Her: Όλα καλά???
Ε: Φύγετε όλοι από 'δω!, είπα και με μία κίνηση του χεριού μου έφτιαξα ένα μαγικό φράγμα γύρω μου έτσι ώστε να μη μπορεί να μπει κανείς τους μέσα.
Ely: ΌΧΙ! ΜΗΝ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ!
Ε: Απενεργοποιώ τα συναισθήματά μου...
Ele: ΟΧΙΙΙ! EVA!!!
VOUS LISEZ
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Fiction généraleΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???