Θανατοφάγοι: Obliviate!
Μόλις είπαν το ξόρκι το συνειδητοποίησα... Όχι... Τους έχασα όλους... Το ξόρκι περικύκλωσε το σχολείο... Λίγο πριν ακουμπήσει τις πύλες κάποιος βγήκε από μέσα.
Rolanda: Σιγά μη σε άφηνα τόσο εύκολα!
Ε: Rolanda...Έτρεξα και την αγκάλιασα...
Ε: Τους έχασα όλους...
Rol: Το ξέρω, κορίτσι μου...
Μ: Πώς θα σε συστήσουμε???
E: Συγνώμη???
Μ: Πλάκα κάνεις??? Νομίζεις πως θα σε αφήσουμε να περιπλανιέσαι στο δάσος???
Ε: Καλά θα είμαι..., είπα και ξέσπασα σε κλάματα...
Ε: Κορίτσια μου..., είπα με λυγμούς και έπεσα στην αγκαλιά τους...
Ele: Θα τον σκοτώσω τον αλήτη!
Ely: Τον ελεεινό!
Em: Τον παλιοχαρακτήρα!, είπε και όλες την κοιτάξαμε με απορία.
Ε: Το "παλιοχαρακτήρας" πρέπει να τον έτσουξε..., είπε και γέλασαν.Εγώ όμως δεν άντεχα να γελάσω... Πονάει τόσο πολύ η μοναξιά... Εκτός από το ξόρκι... Έχασα τον Raphael...
Raf: Δε με έχασες... Εδώ θα είμαι... Θα είμαι πάντα στο πλευρό σου... Σου το υπόσχομαι...
Ε: Raf!, είπα και τον αγκάλιασα.Και ναι... Μπορώ να αγκαλιάσω φαντάσματα...
Raf: Πώς είσαι, κορίτσι μου???
Ε: Εγώ??? Εσύ πώς είσαι???
Raf: Καλά...
Ε: Πώς αισθάνεσαι???
Raf: Ζωντανός..., είπε και ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη μου.
Ε: Ήσουν, είσαι και θα είσαι ο καλύτερος φίλος που είχα ποτέ!
S: Τώρα με προσβάλλεις...
E: Sirius...
S: Παρών...
Ε: Πονάει πάρα πολύ...
Raf: Ξέρεις πως ποτέ δεν ήμουν υπέρ στο να απενεργοποιήσεις τα συναισθήματά σου... Αλλά ίσως τώρα να το χρειάζεσαι...
S: Εγώ διαφωνώ...
Raf: Ποιος σου μίλησε εσένα?!
S: Δεν κατάλαβα...
Ε: Αχ όχι Μέρλιν... Όχι πάλι...
Raf&S: Συγνώμη...
Ε: Συγχωρεμένοι...*10 λεπτά αργότερα*
Ε: Σωσίες...
Σωσίες: Παρούσες!
Ε: Σας παρακαλώ... Αφήστε με να το κάνω...Κοιτάχτηκαν με ένα λυπημένο βλέμμα... Έγνεψαν καταφατικά και τις αγκάλιασα.
Ε: Μόνο ο Malfoy μπορεί να με επαναφέρει... Απενεργοποιώ τα συναισθήματά μου...
Ξαφνικά αισθάνθηκα... Τίποτα...
Ely: Πώς είσαι???
Ε: Καλύτερα... Πηγαίνετε μέσα και θα με συστήσετε ως την καινούρια καθηγήτρια της άμυνας εναντίον των σκοτεινών τεχνών...*20 λεπτά αργότερα*
Μ: Καλωσορίστε την καινούρια μας καθηγήτρια! Eva Smith!
Μπαίνω μέσα και το μάτι μου πέφτει πάνω του. Φιλούσε την Astoria...
Μ: Κύριε Malfoy! Θα σας παρακαλούσα να σεβαστείτε την καινούρια σας καθηγήτρια! Αλλιώς θα υπάρξουν συνέπειες!
STAI LEGGENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Narrativa generaleΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???