Οι φορές που με παράτησαν... Τελική μάχη ( part 3 ).

262 21 30
                                    

Ε: Ο αδερφός μου... Ο αδερφός μου είναι...

Όλοι με κοιτούσαν και περίμεναν μια απάντηση.

Ε: ... Κάποιος που δε σκοπεύω να αποκαλύψω το όνομά του...
Η: Eva-
E: Όχι, Harry! Για μία φορά στη ζωή σου, θέλω να με σεβαστείς! Δε φτάνει που με κατηγορείς ότι μπορεί να είσαι ο αδερφός μου, λες και φταίω εγώ, επιμένεις κιόλας! Παρατήστε με!

Ένα κύμα μαγείας βγήκε από την καρδιά μου την ώρα που φώναξα την τελευταία πρόταση. Τι συμβαίνει??? Γιατί όλοι αντέδρασαν έτσι???

R: Ο πόνος της...
Ε: Ο πόνος ποιας???
Η: Ο δικός σου... Τόσο πολύ πονάς???

Με κοιτούσαν όλοι με το στόμα ανοιχτό. Ακόμα και οι σωσίες. Δεν καταλαβαίνω... Τι ήταν αυτό το κύμα μαγείας???

Ε: Αισθανθήκατε εσωτερικό πόνο ή εξωτερικό???
Όλοι: Εσωτερικό!
Ε: Μα... Πώς??? Εννοώ... Αποκλείεται... Εγώ... Εγώ δεν ήθελα να σας μεταφέρω τον πόνο μου...
Ely: Δεν μας τον μετέφερες... Απλώς τον αισθανθήκαμε στιγμιαία όταν το κύμα μαγείας βγήκε από την καρδιά σου...
Ε: Πώς γίνεται αυτό???
V: Το είχες πάθει και στον γάμο σου!
D: Στον ποιον?! Ποιον γάμο?! Με ποιον?! Ποιον παντρεύτηκες?!

Κούνησα το χέρι μου και εμφάνισα ένα ολόγραμμα που έδειχνε την όλη φάση... Από την αρχή έως το τέλος...

Ολόγραμμα

Ε: Κοίτα... Το ξέρεις πως σ' αγαπάω...

Δε μπορώ... Δε μπορώ να τον χωρίσω...

J: Φοβάμαι...
Ε: Jason... Θέλεις να με παντρευτείς???
J: Τι?!

Χαμογέλασα και τον κοίταξα κατάματα.

Ε: Jason, θέλεις να γίνεις ο άντρας μου???
J: Τι- Φυσικά και θέλω! Αγάπη μου!

Με φίλησε και με σήκωσε στην αγκαλιά του.

*Ημέρα του γάμου*

Rub: Eva Smith... Δέχεσαι τον Jason Riddle να είναι ο σύζυγός σου για-
Ε: Δέχομαι!
Rub: Πολύ καλά! Τότε μπορείς να φιλήσεις τη νύφη!
J: Ευχαρίστως...

Με ακούμπησε απαλά στη μέση και με φίλησε τρυφερά...

Br: ΝΑ ΖΉΣΕΤΕ!
Car: ΝΑ ΖΉΣΕΤΕ, ΠΑΙΔΆΚΙΑ!

Ακούγονταν χειροκροτήματα και ζητωκραυγές, αλλά δεν έδωσα σημασία... Ήθελα να απολαύσω τη στιγμή...

*Γλέντι - 1 ώρα αργότερα*

Όλοι χόρευαν. Εγώ με τον Jason χορεύαμε αγκαλιά και συζητούσαμε για το μέλλον μας... Τον αγαπώ τόσο πολύ... Αν και... Μόνο ένας είναι ο κατακτητής της καρδιά μου... Ο αδερφούλης μου... Ο Jason είναι ο δεύτερος κατακτητής 😜. Ξαφνικά, εμφανίζεται ο Tom και άρχισε να χειροκροτάει ειρωνικά.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora