Draco's pov
Έφυγε... Την άφησα να φύγει... Ηλίθιε... Ήταν ο μόνος άνθρωπος που είχες...
Και εσύ ήσουν ο μοναδικός άνθρωπος που είχε...
Πράγματι... Άνοιξα ξανά τη κουρτίνα αλλά είχε χαθεί... Τώρα έφυγε πραγματικά... Και ποιος ξέρει πότε θα την ξαναδώ... Όμως θα εκπληρώσω στην τελευταία της επιθυμία... Θα παντρευτώ την Astoria...
Astoria: Draco???
Κατά φωνή...
D: Γεια σου Astoria... Θέλω να μιλήσουμε... Κάθησε σε παρακαλώ..., είπα και κάθησε στην καρέκλα του γραφείου μου.
D: Λοιπόν... Σκέφτηκα αρκετά... Και πήρα μια τεράστια απόφαση...
Α: Τι απόφαση???
D: Astoria, θες να με παντρευτείς???Έχω μια ελπίδα πως θα απαντήσει αρνητικά...
Α: Εγώ... ΝΑΙ!!!, είπε και με αγκάλιασε...
Να πάρει... Δε θέλω να την κοροϊδεύω...
Α: Πότε???
D: Στις 6 Ιουνίου... Μετά τα γενέθλιά μου...
Α: Το κανόνισες ήδη???
D: Ναι...
Α: Είσαι ο καλύτερος!*30 λεπτά αργότερα*
Όταν ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ έφυγε η Astoria, κάλεσα τον πατέρα μου να του πω τα "ευχάριστα"...
D: Καλησπέρα, πατέρα...
"Γεια σου, Draco. Συμβαίνει κάτι???"
D: Ναι... Συμβαίνει... Το σκέφτηκα και αποφάσισα να παντρευτώ την Astoria...
"ΤΙ?!"Όπα κάτσε... Αυτή δεν είναι η φωνή του πατέρα... Ούτε της μητέρας... Αποκλείεται... Ακούω φωνές...
Φωνέεεες, ακούω φωνέεεεες...
Τι είναι αυτό???
Ελληνικό τραγούδι...
Μάλιστα... Τέλος πάντων!
Αυτή είναι???D: Eva???
"Κλεισ' το..."
D: EVA!
"Κλεισ' το!"
"Αφού είστε αδελφές ψυχές!"
"Σκάσε εσύ!"
D: Αγάπη μου...
"Μήπως θέλεις να του μιλήσεις???"
"Όχι..."
D: Έρχομαι τώρα αμέσως!
"Μην το κάνεις, Malfoy!"
D: Γιατί όχι???
"Δε θέλω να έρθεις!"
D: Σπίτι μου είναι! Δε θα σε ρωτήσω κιόλας!Το έκλεισα κατευθείαν και άρπαξα τη σκούπα μου. Σε 10 λεπτά ήμουν ήδη εκεί. Μπούκαρα μέσα αλλά δεν τη είδα πουθενά...
D: Πού είναι?!
Ν: Έφυγε...
Ε: Μην του λες ψέματα... Εδώ είμαι...
D: Eva!
E: Κάνε πίσω! Δε θέλεις να είσαι εδώ όταν θα συμβεί αυτό!
D: Ποιο αυτό???
Τ: Καλησπέρα, Draco...
D Tom Riddle... Τι θέλεις εσύ εδώ?!
Τ: Τον έρωτά σου θέλω... Και ευτυχώς που με θέλει και αυτή..., είπε και την άρπαξε από τη μέση...
D: Κάτω τα χέρια σου, αλήτη-
Ε: Ηρέμησε, Malfoy... Μη βάλεις και τα κλάματα!
D: Τι??? Τι είναι αυτά που λες???
Ε: Δε σε αγαπώ Malfoy... Σου είπα ψέματα... Ευτυχώς που τελείωσε γρήγορα αυτός ο εφιάλτης... Δε θα άντεχα να σε φιλάω άλλο πια...
D: Δεν καταλαβαίνω...
Τ: Τι δεν καταλαβαίνεις??? Η Eva μου ανήκει! Είναι δική μου! Εμένα αγαπάει!
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???