Το ραντεβού!!!

316 23 59
                                    

E: Emma???
Em: ...
E: Emma, σου μιλάω!
Em: Σε άκουσα!
Ε: Απάντησέ μου τότε! Τι σε ήθελε η Christina?!
Em: Μπορείτε να μας αφήσετε λίγο μόνες???
G: Φυσικά! Πάμε παιδιά! Eva, θα έρθεις τελικά στο ραντεβού???
Ε: Δεν το χάνω με τίποτα!
G: Ωραία! Τα λέμε τότε λοιπόν!
Ε: Ναι...

Οι σωσίες και τα δίδυμα βγήκαν από το νοσοκομείο και έτσι έμεινα μόνη μου με την Emma.

Ε: Για λέγε...

Γύρισε την πλάτη της... Και μόλις ξαναγύρισε, είδα κάτι που δεν περίμενα να δω...

Ε: Τ-... Τι είναι αυτά?!
Em: Εσύ για τι τα βλέπεις?!
Ε: Κυνόδοντες...
Em: Με έκανε βαμπίρ... Και μου έδωσε και αυτό..., είπε και ανέβασε το μανίκι της.
Ε: Το σημάδι του σκότους... Δουλεύει για αυτόν??? Μα φυσικά... Αφού τους έπιασα να φιλιούνται... Πώς δεν το σκέφτηκα???

Εκείνη κοίταξε κάτω και άρχισε να κλαίει...

Ε: Έλα ρε κορίτσι μου... Μην κάνεις έτσι... Όλα θα πάνε μια χαρά...
Em: Όχι... Τίποτα δε θα πάει μια χαρά... Μου έδωσε να πιω το αίμα της και μου έσπασε τον λαιμό... Μόλις ξύπνησα, μου έδωσε να πιω ένα κόκκινο υγρό...
Ε: Αίμα...
Em: Ναι...
Ε: Γι' αυτό χώρισες τον Fred??? Για να μη χάσεις τον έλεγχο και τον βλάψεις???

Κούνησε το κεφάλι της καταφατικά και άρχισε να κλαίει δυνατότερα...

Ε: Θα τη σκοτώσω... Θα σε πάω στον κοιτώνα σου...

Άνοιξα την πόρτα και τέσσερις ηλίθιοι έπεσαν, παραλίγο, πάνω μου. Η ταχύτητα του βαμπίρ με έσωσε, αλλιώς θα είχα γίνει πιστωτική κάρτα...

Ε: Καλώς τα μάτια μας τα οκτώ... ( 😂😂😂 )
Ele: Γεια σου Eva... Σήκω από πάνω μου ρε ηλίθιε!
G: Αν σηκωθεί η φίλη σου...
Ely: Αν σηκωθεί ο αδερφούλης σου...
F: Emma!
E: Ο καθένας με τον πόνο του...
Ele: Αν μιλάνε αυτοί για πόνο, εγώ τι να πω, που έχω δύο τερματοφύλακες και μια βιβλιοφάγο πάνω μου?!

Το "τερματοφύλακες" ήταν πετυχημένο 😂.

Ε: Αλήθεια, George... Εσύ δεν έπρεπε να ετοιμάζεσαι για εκείνη τη δουλειά???
G: Αμάν! Το ξέχασα! Καλά που το 'πες!, είπε και σηκώθηκε απότομα, ρίχνοντας κάτω την Elyssa και τον Fred.
Ele: Ήταν που δε μπορούσες να σηκωθείς..., είπε άρχισαν να σηκώνονται.
F: Emma...

Πήγε να την αγκαλιάσει αλλά αυτή τον έσπρωξε.

Em: Πρέπει να μείνεις μακριά μου...
F: Δε μπορώ να μείνω μακριά σου! Μη μου το ζητάς αυτό, σε παρακαλώ...
Ε: Βασικά... Δε χρειάζεται να μείνεις μακριά της...
Em: Θα αστειεύεσαι! Θα τον βλάψω! Ίσως και να τον- Ούτε να το πω δε μπορώ...
Ε: Βασικά... Μπορείς να πάρεις τη θεραπεία και να ξαναγίνεις-
Em: Μην το πεις... Δε μπορώ να ξαναγίνω νεράιδα...
F: Νεράιδα?! Τι λέτε?!
Ε: Η αγαπημένη σου είναι νεράιδα-
Em: Ήμουν...
Ε: ΕΊΝΑΙ νεράιδα, απλώς χωρίς φτερά...
F: Γιατί??? Δεν έχεις φτερά???
Em: Είχα... Αλλά κάποιος μου τα έκοψε...
F: Τι?! Ποιος?! Λέγε! Θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα!
Ε: Ο Voldy...
F: Και τι τα ήθελε τα φτερά σου???
Ε: Δεν τα ήθελε για κάποιον συγκεκριμένο λόγο... Απλώς ήθελε να τη βασανίσει...
Em: Και τα κατάφερε...
Ε: Σκάσε! Μέχρι την τελική μάχη, θα έχεις και πάλι φτερά!
Em: Πώς το ξέρεις???
Ε: Απλώς διαίσθηση... 😏
Em: Ό,τι πεις..., είπε με δυσπιστία.
Ε: Να σου πω! Όταν λέω κάτι, γίνεται! Σου έχω πει ποτέ ψέματα?! Σε εσένα τουλάχιστον! Που ξέρεις σχεδόν τα πάντα!
Em: "Σχεδόν"!
Ε: Άλλο λέω ψέματα και άλλο αποκρύπτω πληροφορίες για να σας προστατεύσω!
Ely: Ξεκάθαρα! Το "λέω ψέματα" σημαίνει πως αποκρύπτω την αλήθεια με μία ψεύτικη δικαιολογία ενώ το "αποκρύπτω πληροφορίες" σημαίνει πως επιλέγω να μην πω ή μοιραστώ ένα γεγονός ή μία ασήμαντη - κρυφή πληροφορία.
Ε: Ωχχχ, σταμάτα ρε κινούμενη βικιπαίδεια...
Ele: Σαν εγκυκλοπαίδεια τα λέει...
Ely: Συγνώμη...
Ε: Εγώ πάλι, σαν Eva, στον Dean θα ζητούσα συγνώμη...
Ely: Γιατί???
Ε: Που σε άφησα στα χέρια του και τώρα δεν ξέρει πού να σε πασάρει..., είπα και γελάσαμε, εκτός από την Elyssa που το έπαιξε θιγμένη.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora