Δεν ξέρω αν θα επιβιώσω...

316 30 3
                                    

Ε: Malfoy...
D: Eva??? Είσαι καλά???
Ε: Νομίζω πως ξέρω ποιος μου κάρφωσε αυτό το παλούκι στην καρδιά...
D: Τι??? Ποιος???
Ε: Η φίλη σου-μέλλουσα γυναίκα σου...
D: Ξέρεις ποια είναι η μέλλουσα γυναίκα μου???
Ε: Ναι...
D: Ποια???
Ε: Η ίδια που μου κάρφωσε αυτό το παλούκι στην καρδιά... Η Astoria...
D: Ιου... Γιατί να διαλέξω αυτήν???
Ε: Εεε-

Eva's flashback

Narcissa: Αφού είσαι η αδελφή ψυχή του σημαίνει πως θα σε παντρευτεί???
Ε: Μπα... Δε νομίζω... Λογικά θα είναι έξυπνος και θα διαλέξει κάποια καλύτερη για εκείνον...
Ν: Μην το λες αυτό-
Ε: Μην κάνεις πως σε νοιάζει Narcissa! Ξέρω πώς αισθάνεσαι για 'μενα και δε θέλω να προσποιείσαι...
Ν: Μπορείς να δεις ποια θα παντρευτεί???
Ε: Για να σου πω! Ζητάς πολλά πράγματα για τον άνθρωπο που με πλήγωσε περισσότερο! Αλλά επειδή είμαι καλός άνθρωπος, θα σου πω...

Άρχισα τη διαδικασία και άρχισε να καίγεται το χέρι μου...

Ν: Τι?! Τι βλέπεις?!
Ε: Σκάσε! Συγκεντρώνομαι! Βλέπω... Ένα "Α"... Abby??? Όχι... Astoria! Astoria Greengrass! Τι παράξενο επίθετο... Πρασινογράσιδη??? Χαχαχαχαχαχαχα!
Ν: Greengrass??? Ευτυχώς είναι καθαρόαιμη!
Ε: Έλεος... 😒

Τέλος flashback

D: Eva??? Τι μου κρύβεις???
Ε: Τι-Τίποτα...
D: Eva!
Ε: Τίποτα σου λέω!
D: Ρε αγάπη μου σταμάτα να μου λες ψέματα!
Ε: Να το πάλι!
D: Ποιο???
Ε: Το "αγάπη μου"! Το είπες πάλι! Άρα μάλλον το εννοείς...
D: Αμφέβαλες ποτέ σου για αυτό???, είπε και άρχισε να με πλησιάζει.
Ε: Υπομονή μέχρι τον Ιούνιο!
D: Δεν μπορώ να κάνω άλλη υπομονή! Ένα φιλάκι δε θα πειράξει... Ένα πεταχτό τουλάχιστον...
Ε: Όχι είπαμε!
D: Να σου πω κάτι??? Δε θα σε ρωτήσω κιόλας!

Με άρπαξε από τη μέση και με κόλλησε στον τοίχο.

Ε: Σταμάτα ρε! Θα μας δει κανένας και θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα! Άλλωστε δε θα γίνω η αιτία του θανάτου σου!
D: Αν δε σε φιλήσω τώρα θα πεθάνω από... Από... Πώς λέγεται κάτι που στερείσαι και είναι δύσκολη η ζωή χωρίς αυτό???
Ε: Εμμ... Ανεπάρκεια???
D: Ναι! Αν δε σε φιλήσω τώρα θα πεθάνω από ανεπάρκεια αγάπης!
Ε: Τι είναι αυτό πάλι??? 😒😏
D: Είναι πως είσαι ερωτευμένος με μια κοπέλα η οποία σε καταράστηκε όταν ήσουν μικρός να μην είσαι ποτέ με την αδελφή ψυχή σου. Η αδελφή ψυχή σου είναι η κοπέλα που σου έριξε την κατάρα, δηλαδή η κοπέλα που ερωτεύτηκες και δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς εκείνη!
Ε: Ουάου... Κοίτα κάτι αρρώστιες που υπάρχουν... Και έχεις εσύ τέτοιο πράγμα παλικάρι μου???
D: Ναι! Και μάλιστα το περνάω πολύ βαριά! Οπότε ένα φιλάκι δεν πειράζει, εε???
Ε: Πειράζει! Και από πότε έγινες εσύ έτσι??? Εγώ θυμάμαι την πρώτη μέρα που ήρθα πως μου έλεγες ότι είσαι ο γόης του σχολείου και άλλες τέτοιες χαζομάρες...
D: Κοίτα... Ο γόης του σχολείου εξακολουθώ να είμαι... Αλλά σοβαρεύτηκα μόλις βρήκα την κατάλληλη...
Ε: Η οποία είναι???
D: Έλα τώρα που δεν ξέρεις...
Ε: Μα δεν ξέρω! Θα ήθελα πολύ να μάθω! 😏
D: Ωραία... Έχεις- ΕΕΕ ΈΧΕΙ, ΕΝΝΟΟΎΣΑ ΈΧΕΙ! Έχει πανέμορφα μαλλιά... Βαθιά και μυστηριώδη μάτια...
Ε: Αμάν... Να σε πάμε σε κανέναν γιατρό! Εσύ αγόρι μου έπεσες στου έρωτα τα δίχτυα!
D: Έπεσα... Δε θα σου κρυφτώ... Εσύ???
Ε: Εγώ τι???
D: Είσαι ερωτευμένη με κάποιον???
Ε: Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει κάποιος...
D: Μμμ... Και πώς είναι αυτός ο κάποιος???
Ε: Έχει καστανά μαλλιά, καστανά μάτια και ένα πανέμορφο δέρμα... Αχ... Γυμνασμένος...
D: Όπα κάτσε... Μόλις μου περιέγραψες τον Blaise???
E: Ίσως...
D: ΕΊΝΑΙ ΝΕΚΡΌΣ!, είπε και έτρεξε προς το κοιτώνα.

Τον ακολούθησα και τον έπιασα από το μπράτσο.

Ε: Κάτσε ρε! Αμέσως στις δολοφονίες το μυαλό σου! Πωπω... Έγκλημα είσαι αγόρι μου!
D: Πες μου πως δεν τα εννοούσες όλα αυτά! Πες το μου!
Ε: Κάτσε λίγο-
D: Πες μου ότι αστειευόσουν! Eva, πες το μου γιατί αν δε μου το πεις, σ' το ορκίζομαι θα πάω στο δωμάτιο και θα τον-

Και ναι! Τον φίλησα μπας και το βουλώσει! Άντε πια... Μόλις σπάσαμε το φιλί με κοίταξε σοκαρισμένος και τον κοίταξα στα μάτια.

Ε: Αυτό απαντάει στην ερώτησή σου???
D: Μμμ... Όχι... Νομίζω πως πρέπει να μου απαντήσεις πάλι..., είπε και σούφρωσε τα χείλη του.

Εγώ έβαλα το χέρι μου ανάμεσα για να μην κάνει κάτι...

D: Ειιι! Νόμιζα πως το ήθελες!
Ε: Στις 5 Ιουνίου μπορείς να με φιλήσεις όσες φορές θες! Αλλά μέχρι τότε, κάνε λίγη υπομονή...
D: Eva-
E: Σε παρακαλώ! Καν' το για χάρη μου!
D: Χαλάλι σου..., είπε και χαμογέλασα.
D: Αν με φιλήσεις άλλη μία φορά σου υπόσχομαι πως δε θα σε ξαναφιλήσω μέχρι τις 5 Ιουνίου!
Ε: Μέχρι να λυθεί η κατάρα μπορούμε να δώσουμε άλλο 1 φιλί...
D: Μέχρι πόσα είναι???
Ε: Μέχρι 10.
D: Πότε δώσαμε 9 φιλιά?!
Ε: Ένα στον πύργο αστρονομίας, ένα στο νοσοκομείο, ένα στο θάρρος ή αλήθεια, άλλα δύο στο νοσοκομείο, τρία στο σπίτι σου όταν σου είπαμε πως είμαι αδερφή σου και ένα τώρα. Δηλαδή 9...
D: Πώς περνάνε έτσι τα φιλιά ρε??? Σε δευτερόλεπτα!
Ε: Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!
D: Μην το κάνεις αυτό...
Ε: Ποιο???
D: Μη γελάς μπροστά μου! Όταν σε ακούω να γελάς θέλω να σε αρπάξω και να σε-
Ε: Ως εδώ κύριε Malfoy! Ας κρατήσουμε και λίγο μυστήριο! 😉
D: Αχ... Πότε θα έρθει αυτός ο Ιούνιος να ησυχάσω...
Ε: Να ησυχάσεις??? Να σου θυμίσω πως τον Ιούνιο είναι η τελική μάχη???
D: Τι μου το θύμησες??? Πάνω που το είχα ξεχάσει!
Ε: Συγνώμη κιόλας αλλά πρέπει να είσαι προετοιμασμένος! Κι εσύ, και όλοι! Αν εγώ δεν τα καταφέρω-
D: Μη το λες αυτό! Μην το ξαναπείς ποτέ! Θα τα καταφέρεις και θα μπορέσουμε επιτέλους να είμαστε μαζί! Έτσι δεν είναι???
Ε: Όπως είπα και στα παιδιά, έχω ένα μυστικό όπλο που μπορεί να τον σκοτώσει... Αλλά δεν ξέρω αν θα επιβιώσω...
D: Πόσες μέρες θα έχουμε μαζί πριν την τελική μάχη???
Ε: Μια εβδομάδα περίπου...
D: Τόσο λίγο?!
Ε: Λυπάμαι... Στις 13 είναι η τελική μάχη... Τα γενέθλιά σου στις 5... Άρα...
D: Άρα 8 μέρες!
Ε: Ουάου! Μεγάλη διαφορά!, είπα με ειρωνικό τόνο και αυτός κοίταξε το πάτωμα λυπημένος...
Ε: Συγνώμη... Μακάρι να μην είχα ρίξει ποτέ αυτές τις ηλίθιες κατάρες! Τώρα θα ήμασταν μια χαρά!
D: Δεν ξέρω τον λόγο που το έκανες... Πάντως, επειδή σε ξέρω, ξέρω πως δε θα το έκανες χωρίς λόγο...
Ε: Το θέμα δεν είναι αυτό... Το θέμα είναι...

Λέω να το κόψω εδώ. Χεχεχε! ΒΡΙΣΤΕ ΜΕ ΕΛΕΎΘΕΡΑ! 😂😂😂

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora