D: Σωστή σκέψη... Eva...
Ε: Πες μου.
D: Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι... Εδώ και λίγο καιρό...
Ε: Ναι...
D: Το φιλί μας... Σήμαινε κάτι για 'σενα???
Ε: Κοίτα... Σίγουρα σήμαινε κάτι... Αλλά δεν ξέρω τι...
D: Τι εννοείς??? Πώς γίνεται να μην ξέρεις??? Φιληθήκαμε 2 φορές! Δε σήμαινε τίποτα για 'σενα αυτό που συνέβη μεταξύ μας?!
Ε: Κοίτα... Όπως σου είπα είμαι σίγουρη πως σήμαινε κάτι... Αλλά δεν καταλαβαίνω τι... Είμαι πάρα πολύ μπερδεμένη...Πέρασαν 5 δευτερόλεπτα και τον κοίταξα στα μάτια. Ακούμπησε απαλά τα μάγουλά μου με τα χέρια του και με φίλησε...
D: Βοήθησε καθόλου αυτό???
Ε: Δεν ξέρω... Ίσως πρέπει να ξαναδοκιμάσουμε!, είπα και γέλασε.Βέβαια δεν έχασε χρόνο και με ξαναφίλησε... Τι κάνω??? Δεν μπορώ! Δε γίνεται να το αγαπάω! Είναι τελείως λάθος! Προσπάθησα να τον σπρώξω αλλά αυτός δε με άφησε... Όταν σταματήσαμε σηκώθηκα και πήγα να φύγω.
D: Κάτσε, πού πας???
Ε: Στο δωμάτιό μου...Εφόσον πέρασε κανένα 2λεπτο να κοιτάμε ο ένας τον άλλον χωρίς να μιλάμε, σηκώθηκε και με πλησίασε.
D: Μετανιώνω που σε ερωτεύτηκα... Βγες έξω!
Ε: Ευχαρίστως!Ήταν το τελευταίο πράγμα που του είπα πριν τρέξω έξω από το νοσοκομείο και να φτάσω στον κοιτώνα μου. Είδα την Hermione να μπαίνει μέσα στο σαλόνι από όπου και μπήκα.
Her: Είσαι καλά???
Δεν της απάντησα. Μόνο έτρεξα και την αγκάλιασα. Με αγκάλιασε κι εκείνη!
Her: Να υποθέσω πως δεν είσαι καλά...
Ε: Καθόλου καλά...
Her: Θες να μιλήσεις σε κάποιον???, με ρώτησε και έσπασα την αγκαλιά.Το μόνο που έκανα ήταν να κουνήσω το κεφάλι μου καταφατικά. Καθήσαμε στον καναπέ και μου έπιασε τα χέρια. Της εξήγησα την όλη φάση με τον Malfoy και αισθάνθηκα απαίσια μόλις την κοίταξα. Με κοιτούσε λες και με λυπόταν...
Ε: Τι έχεις να πεις???
Her: Ξέρεις τι γνώμη έχω για τον Malfoy... Αλλά δεν μπορώ να σε κάνω να σταματήσεις να τον σκέφτεσαι προφανώς... Και φυσικά είναι επιλογή σου ποιον αγαπάς και με ποιον θα είσαι... Και αν τον αγαπάς πρέπει να ρισκάρεις! Να παλέψεις για αυτόν! Μη διστάσεις!
Ε: Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα...
Her: Τι εννοείς???
Ε: Δεν γίνεται να τον αγαπάω! Είναι αδύνατον να είμαι μαζί του!
Her: Γιατί???
Ε: Μακάρι να μπορούσα να σου εξηγήσω... Είναι πολύ μπερδεμένο... Θα σου το πω απλά. Έχω δώσει έναν όρκο.
Her: Όρκο??? Τι όρκο???
Ε: Πίστεψέ με, θέλω ΠΆΡΑ πολύ να σου πω! Αλλά είμαι σε μια αποστολή, όπως γνωρίζεις ήδη, και δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω...
Her: Αν δε μου μιλήσεις, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Θέλω αλλά δεν μπορώ!, κάτι, ή μάλλον κάποιες, μας διέκοψαν.
Ely: EVA! ΜΗΝ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ!
Ele: ΆΚΟΥΣΈ ΜΑΣ! ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΝ!
Em: Και όπως καταλαβαίνεις δεν πρέπει να μάθουν...
Her: Τι κάνετε εδώ??? Πώς μπήκατε???
Ε: Τους έδωσα τον κωδικό για ώρα ανάγκης...
Ele: Ευτυχώς να λες! Ήσουν έτοιμη να τα ξεράσεις όλα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficção GeralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???