Δεν ήταν φίλος για εμένα, Eva...

283 23 21
                                    

Draco's pov

Από την ώρα που έφυγε, άρχισα να την ψάχνω, μέχρι που την είδα να πηγαίνει στο νοσοκομείο. Τον Pottah πήγε να δει! Αυτόν τον ηλίθιο! Περίμενα μέχρι να φύγουν όλοι... Υπέθεσα πως, αφού έφυγε η Weaselbee Jr και οι άλλοι δύο φίλοι του θα είχαν φύγει όλοι και εκείνη θα ήταν ακόμα μέσα. Πλησίασα την πόρτα και πήγα να την ανοίξω, όταν την άκουσα να λέει ότι της άξιζε ό,τι έπαθε και πως απέτυχε...
Μα τι της συμβαίνει???
Μετά από λίγη ώρα, δεν ακουγόταν τίποτα. Μπήκα μέσα και την είδα να κάθεται σε μια καρέκλα δίπλα από το κρεβάτι του Pottah. Αλλά φαίνεται ότι αποκοιμήθηκε. Ξαφνικά, ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος. Όταν σταμάτησε ο Pottah είχε εξαφανιστεί. Προσπάθησα να την ξυπνήσω, αλλά φαινόταν τόσο ήρεμη που δεν ήθελα να την κουράσω... Έτρεξα στο γραφείο της McGonagall.

D: Γεια σας, κ. McGonagall...
Μ: Γεια σας, κ. Malfoy... Συμβαίνει κάτι???
D: Εμμ... Ναι... Βασικά... Λοιπόν... Ήμουν στο νοσοκομείο, για να βρω την Eva, και, ξαφνικά, ακούστηκε ένας φοβερά δυνατός και παράλληλα ενοχλητικός θόρυβος που πήρε τον Pottah- Εεε, τον Potter ήθελα να πω...
Μ: Τι?! Η Eva γνωρίζει γι' αυτό???
D: Όχι... Κοιμόταν τόσο ήσυχα και δεν ήθελα να την ξυπνήσω... Έχω πολύ καιρό να τη δω τόσο ήρεμη...
Μ: Μάλιστα... Γνωρίζω πως τρέφετε μία... Ιδιαίτερη... Συμπάθεια για τη δεσποινίδα Smith, αλλά να σας υπενθυμίσω πως ο λόγος που βρίσκεται σε εκείνο το νοσοκομείο είναι επειδή καθόταν δίπλα στον μαθητή που εσείς χτυπήσατε! Πράγμα που την κάνει-
D: Καταπληκτική..., είπα σαν ερωτευμένος.
D: Εεε, εννοούσα πως το έκανε επειδή τον συμπαθεί...
Μ: Βασικά, τον αγαπάει...

Πόσες φορές θα την ακούσω αυτήν την πρόταση μέσα σε μία μέρα...

Μ: Όπως αγαπάει την δεσποινίδα Granger... Τους κυρίους και την κυρία Weasley...

Άλλη μια φορά να ακούσω γι' αυτούς και δεν ξέρω κι εγώ τι θα κάνω!

D: Μπορούμε να ασχοληθούμε με το θέμα του Pottah???
Μ: Έχεις δίκιο... Πάντως, μην ανησυχείς. Μόλις το μάθει η Eva, θα δράσει άμεσα.
D: Εντάξει... Καληνύχτα...
Μ: Καλό σας βράδυ, κ. Malfoy...

*Την επόμενη μέρα*

Όταν ξύπνησα, άνοιξα τα μάτια μου και είδα την Eva πάνω από το κεφάλι μου να με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα.

Ε: Τι του έκανες?!
D: Καλημέρα και σε 'σενα...
Ε: Σε ρώτησα κάτι!
D: Καλά κοιμήθηκα... Εσύ???

Ξαφνικά ανέβηκε από πάνω μου και άρχισε να με χτυπάει. Όχι πολύ δυνατά, αλλά και πάλι.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora