Obliviate!

258 20 35
                                    

Αυτό το τραγούδι... Μου τον θυμίζει πολύ... Βγήκα έξω για να πάρω λίγο αέρα, όμως κάποιος με ακολούθησε...

"Είσαι καλά???"

Ε: Μια χαρά... Γιατί???
Nev: Δεν ξέρω... Φαίνεσαι σαν να αναστατώθηκες μόλις άκουσες το τραγούδι που βάλαμε...
Ε: Καλά είμαι... Πήγαινε μέσα εσύ... Θα έρθω σε λίγο...
Nev: Εντάξει... Αν χρειαστείς κάτι, πες μου! Μη διστάσεις!
Ε: Μην ανησυχείς... Πήγαινε...

Πήγε μέσα, αλλά ξέρω πως κατά βάθος δεν ήθελε να φύγει... Πώς θα τον ξεχάσω??? Δε μπορώ... Αυτό το τραγούδι παίχτηκε στο πρώτο μας φιλί... Πώς θα μπορούσα να τον ξεχάσω???

Eva's flashback

Raf: Πώς και απ' τα μέρη μας, όμορφη???
Ε: Παράτα με, άσχημε!
Raf: Μην είσαι κακιά μαζί μου... Άλλωστε, μπορώ να σε βοηθήσω να ελέγξεις την πλευρά του βαμπίρ!
Ε: Η Zoe τα καταφέρνει μια χαρά...
Raf: Η Zoe??? Καλά??? Χαχαχα! Ας κάνω κοιλιακούς απ' τα γέλια... Μα τι λέω??? Έχω ήδη κοιλιακούς...
Ε: Ψώνιο...

Κατά βάθος, χρειαζόμουν τη βοήθεια κάποιου... Τον τελευταίο καιρό περνάω απαίσια...

Ε: Ξέρεις κάτι??? Πάμε κάπου μαζί!
Raf: Ποια είσαι και τι έκανες στην Eva?!
Ε: Έλεος... Δε μπορώ να είμαι ευγενική για μία φορά δηλαδή?!
Raf: Εμμ... Όχι???
Ε: Παλιό- Παλιοβαμπίρ!
Raf: Προσβολή ήταν αυτό???
Ε: Υποθέτω πως όχι... Πάμε...

Τον πήρα από το χέρι, μέχρι που φτάσαμε σε ένα κλαμπ. Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να χορεύουμε.

Raf: Χορεύεις πολύ προκλητικά... Κοφ' το...
Ε: Σόρρυ..., είπα και άρχισα να χορεύω ακόμα πιο προκλητικά.

Μετά από λίγη ώρα μπήκε αυτό το τραγούδι. Αρχίσαμε να χορεύουμε στον ρυθμό μέχρι που ήρθαμε πολύ κοντά.

Raf: Είστε ίδιες...
Ε: Τι???

Δε μου απάντησε και με φίλησε. Φιλιόμασταν και χορεύαμε ταυτόχρονα μέχρι να τελειώσει το τραγούδι... Πήγαμε στο σπίτι του και κοιμήθηκα στην αγκαλιά του...

Τέλος flashback

Πρέπει να το ξεπεράσω... Δύσκολο... Σε λίγες μέρες θα πεθάνω... Δεν ξέρω πώς να αισθανθώ... Κάθησα κάτω στο πάτωμα και ακούμπησα στην πλάτη μου σε έναν τοίχο. Με μία κίνηση του χεριού μου, εμφάνισα ένα μπουκάλι βότκα και άρχισα να πίνω. Μέχρι που μέθυσα...

"Eva???"

E: Ποιος?!, είπα γιατί εμφανίστηκε πολύ ξαφνικά και τρόμαξα.
Ε: Αα... Εσύ...
Astoria: Είσαι καλά???
Ε: Πώς με κόβεις??? Φαίνομαι να είμαι καλά???
A: Όχι... Αλλά ελπίζω να είσαι...
Ε: Μόνο ένας ηλίθιος θα ήθελε ένα τέρας σαν και εμένα να είναι καλά... Άρα μάλλον είσαι ηλίθια...
Α: Τέρας??? Ποιος λέει τέτοιες ηλιθιότητες???
Ε: Εγώ, εγώ, εγώ, εγώ, εγώ... Το "εγώ" το είπα???
Α: Ναι... Σήκω...

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang