Draco's pov
Τι κάνουν τώρα?! Γιατί πλησιάζουν ο ένας τον άλλον?! Θα τον κρεμάσω!
Ξέρεις πόσους τρόπους έχεις σκεφτεί για να τον σκοτώσεις??? Κι όμως, δεν τον έχεις εκτελέσει ακόμα...
Ποιος σου μίλησε εσένα?! Ρε! Απομακρύνσου Weaselbee!
Β: Κολλητέ... Θέλω να μείνεις ψύχραιμος...
D: Ψύχραιμος?! Θέλεις να μείνω ψύχραιμος, ενώ θα δω την γυναίκα της ζωής μου να φιλάει τον κολλητό της?! Κολλητός... Το ψέμα της χρονιάς!
Β: Μην το λες... Κοίτα...Κοίταξα και την είδα να του δίνει χαστούκι και να γελάνε... Τι φάση??? Τι στο καλό γίνεται???
Eva's pov
E: Και μετά από όλα αυτά, ίσως να παίξει και κανένα φιλάκι... 😏
G: Μακάρι... Το ονειρεύομαι αυτό από το 4ο έτος...
Ε: Θα γίνει! Κοίτα πώς. Θα ακουμπήσεις απαλά το μάγουλό της και θα την πλησιάσεις...
G: Να το κάνουμε μια πρόβα μαζί??? Αν φιλήσω εκείνη πρώτα, θα κομπλάρω και ίσως να λιποθυμήσω...
Ε: Καλά... Κάνε αυτό που σου είπα!Έβαλε το χέρι του στο μάγουλό μου και άρχισε να με πλησιάζει.
Ε: Τώρα υπάρχουν δύο σενάρια... Να σε φιλήσει ή..., είπα και τον χαστούκισα.
G: Αχ! Χαχαχαχαχαχα!
Ε: Χαχαχαχαχαχα! Σε πόνεσα???
G: Λίγο...
Ε: Ωραία, γιατί, αν δε σε φιλήσει, θα κάνει το ίδιο, σε πιο δυνατό!
G: Αμάν... Μήπως να το αναβάλλω???
Ε: Πάνω απ' το πτώμα μου!, είπα και τον κοίταξα σοβαρά.
G: Καλά... Μη βγάλεις κυνόδοντες...
Ε: Θα βγάλω, άμα χρειαστεί!Συνεχίσαμε για αρκετή ώρα να κάνουμε πρόβες μέχρι που...
Ε: Είσαι έτοιμος...
Ήταν πράγματι έτοιμος! Πανέτοιμος, βασικά!
Ε: Αχ... Τα παιδιά μας μεγαλώνουν τόσο γρήγορα..., είπα και το έπαιξα συγκινημένη.
Αυτός γέλασε και σηκώθηκε πάνω με αυτοπεποίθηση.
G: Είμαι έτοιμος!
Ε: Δε σε ακούω!
G: Είμαι έτοιμος!!!
Ε: Πιο δυνατά ρε! Δε ακούγεσαι!
G: ΕΊΜΑΙ ΈΤΟΙΜΟΣ!
Ε: Εξακολουθώ να μη σε ακούω!
G: Δεν ξαναφωνάζω! Άλλη μία φορά να φωνάξω και δε θα έχω φωνή για το ραντεβού!
Ε: Εντάξει... Πάντως δε σε άκουσα..., είπα δήθεν θιγμένη.Έσκυψε και μου ψιθύρισε στο αυτί:
G: Είμαι έτοιμος, Πιγκουινάκι...
Ε: Τώρα σε άκουσα...Γελάσαμε και εκείνος πήγε προς τον κοιτώνα για να πάρει τα απαραίτητα. Εγώ κυκλοφορούσα στους διαδρόμους για να βεβαιωθώ πως είναι όλα καλά. Ξαφνικά, ένα κρύο χέρι με αρπάζει από τον καρπό και με πάει σε μια άδεια αίθουσα.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???