Πρέπει να το πολεμήσουμε!

489 35 85
                                    

Ε: Μαθαίνεις γρήγορα!
D: Ευχαριστώ???
Ε: Χαχαχαχα.

Σκέψεις Draco

Με τρελαίνει το γέλιο της...

Τέλος σκέψεων

Ε: Ευχαριστώ!
D: Τι???
Ε: Για το γέλιο μου... Που σε τρελαίνει...
D: Α ναι... Ξέχασα πως διαβάζεις σκέψεις...
Ε: Σου είχα ξαναπεί να προσέχεις τι σκέφτεσαι...

Μία σιωπή απλώθηκε στον χώρο... Βγήκα έξω στο μπαλκόνι και αυτός με ακολούθησε...

Ε: Τι φοβάσαι???
D: Τι???
Ε: Στη μαντική, μέσα στο φλιτζάνι σου, είχα δει έναν λύκο... Τι φοβάσαι???
D: Τι-Τίποτα...
Ε: Λέγε!
D: Τ-Τον... Τον πατέρα μου...

Τον κοίταξα μέσα στα μάτια για να δω αν λέει την αλήθεια... Και δυστυχώς την έλεγε...

Ε: Τον Lucius??? Είναι χειρότερος από τότε που τον ήξερα???
D: Πιθανόν..., είπε και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό του...
Ε: Έλα ρε, μη στεναχωριέσαι... Ό,τι χρειάζεσαι έλα να μου το πεις!

Το μόνο που έκανε ήταν να με κοιτάξει και να με αγκαλιάσει... Ξέσπασε σε κλάματα μέσα στην αγκαλιά μου... Τον αγκάλιασα κι εγώ... Παρόλο που δε με είχαν ξανά αγκαλιάσει ποτέ... Αυτός το χρειαζόταν! Και του το έδωσα...  Τον αισθάνθηκα τόσο κοντά μου εκείνη τη στιγμή... Του έδωσα ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και αυτός με κοίταξε σοκαρισμένος.

Ε: Ξέρω πως δεν το περίμενες αλλά-

Πριν προλάβω να τελειώσω με άρπαξε από το κεφάλι και ήμασταν τόσο κοντά που μπορούσα να νιώσω την ανάσα του... Και εν τέλει... Φιληθήκαμε... Ή μάλλον... Τον φίλησα... Ήθελα να πατήσω pause και να μείνω σε αυτή τη στιγμή με τον μόνο άνθρωπο που μου ανοίχτηκε και με αγάπησε πραγματικά... Κάποια στιγμή όμως κατάλαβα τι έκανα και διέκοψα το φιλί μας...

E: Συγνώμη δεν... Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό!
D: Έκανα... Κάτι λάθος???
Ε: Όχι... Όχι! Εσύ τα έκανες όλα σωστά! Εγώ... Εγώ έκανα λάθος... Με συγχωρείς!
D: Εγώ δεν ένιωσα κάτι λάθος...
Ε: Malfoy... Όσο κι αν το θέλουμε... Δεν μπορούμε να είμαστε μαζί!
D: Τι??? Γιατί???
Ε: Είναι μπερδεμένο... Σου το υπόσχομαι κάποια στιγμή θα σου εξηγήσω! Αλλά όχι τώρα... Δε θέλω να πληγωθείς παραπάνω...
D: Δεν καταλαβαίνω... Γιατί δεν μπορείς να μου πεις??? Θέλω να ξέρω! Έκανα κάτι??? Βιάστηκα???
Ε: Σε παρακαλώ! Δεν έκανες τίποτα! Εγώ σου... Σου έδωσα να καταλάβεις... Κάτι που δεν ισχύει...
D: Δε νιώθεις κάτι για εμένα...
Ε: Σου υπόσχομαι πως μετά την τελική μάχη θα σου τα εξηγήσω όλα!

ΑΜ ΔΕ! Πού να 'ξερε πως μετά την τελική μάχη δε θα με ξαναδεί ποτέ... Τουλάχιστον όχι ζωντανή... Ήταν το τελευταίο πράγμα που του είπα μέχρι να λιποθυμήσει στα χέρια μου.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora