Draco's pov
*Την επόμενη μέρα*
Είμαστε στη μεγάλη αίθουσα και τρώμε πρωινό... Ή μάλλον, τρώνε πρωινό, γιατί εγώ δεν έχω ακουμπήσει ούτε το πιρούνι... Δεν έχω όρεξη μετά τα χθεσινά... Κάθεται στο τραπέζι των αποτυχημένων και γελάνε όλοι μαζί... Τι να συμβαίνει άραγε???
Eva's pov
E: 3...
F: 2...
G: 1!
F: Ronald Weasley! Πώς τολμάς να κλέβεις αυτό το αυτοκίνητο?! Είμαι τελείως αηδιασμένη!
G: Ο πατέρας σου τώρα περνάει από την επιτροπή παράβασης καθήκοντος ( δε θυμάμαι πώς λέγεται στα ελληνικά ) και είναι αποκλειστικά δικό σου λάθος!
Ε: Αν περάσεις έστω και ένα δάχτυλο εκτός γραμμής, θα σε φέρουμε κατευθείαν σπίτι!
Ε&F&G: Ω, και Ginny, αγάπη μου... Συγχαρητήρια που πέρασες στο Gryffindor... Ο πατέρας σου και εγώ είμαστε πολύ περήφανοι...Αρχίσαμε όλοι να γελάμε και ο Ron είχε μια τρομαγμένη έκφραση.
R: Πώς το έμαθες απ' έξω αυτό???
Ε: Μισές...
G: ... Δουλειές...
F: ... Θα κάνουμε???
R: Eva... Έχεις αρχίσει να γίνεσαι σαν αυτούς... Να πας να το κοιτάξεις... Μπορεί να είναι σοβαρό..., είπε και αυτή τη φορά κακαρίζαμε.
G&F: Την επηρεάζουμε θετικά!
Ε: Χαχαχαχαχαχα! Λοιπόν... Πρέπει να φύγω... Θα τα πούμε αργότερα!
Όλοι: Γεια σου, Eva!
G&F: Και ευχαριστούμε για τη βοήθεια!
Ε: Πάντα στις υπηρεσίες σας..., είπα και έκανα μια υπόκλιση.Γέλασαν και πήγα προς το μέρος των καθηγητών- Συγνώμη... Των συναδέλφων μου εννοούσα... 😂
Rub: Καλημέρα Eva!
E: Rubeus! Καλημέρα! Τι κάνεις???
Rub: Βασικά, ήθελα να μιλήσουμε... Σχετικά με τον αδερφό σου...
Ε: Τον αδερφό μου??? Σε ακούω...
Rub: Υπάρχει άλλος ένας τρόπος να τον κάνεις να σε θυμηθεί...
Ε: Ποιος???
Rub: Το σαγήνευμα του βαμπίρ...
Ε: Μα δεν μπορώ να το κάνω... Τον έχω ήδη σαγηνεύσει να με ξεχάσει... Και αν το κάνω αυτό, θα είναι σαν να παίρνω πίσω το σαγήνευμα που είχα κάνει! Το οποίο, να σου θυμίσω, ότι απαγορεύεται!
Rub: Δε με άφησες να τελειώσω! Εσύ δεν μπορείς να το κάνεις... Ένα άλλο βαμπίρ όμως...
Ε: Δεν το είχα σκεφτεί αυτό... Μα και πάλι! Το τελευταίο βαμπίρ που έμεινε ήταν ο Raphael... H Zoe σκοτώθηκε πριν από εκείνον... Οπότε, δεν υπάρχει κανείς που μπορεί να με βοηθήσει...
Rub: Δεν το είχα σκεφτεί έτσι... Συγνώμη...
Ε: Δεν πειράζει...Και τότε μου ήρθε...
Ε: Αν κάνω κάποιον άλλον βαμπίρ???
Μάλλον το είπα υπερβολικά δυνατά γιατί όλη η τραπεζαρία γύρισε και με κοίταξε. Υπέροχα...
VOUS LISEZ
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Fiction généraleΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???