McGonagall: Πριν ξεκινήσουμε το φαγητό, έχω να σας συστήσω τον καινούριο μας μαθητή! Παρακαλώ υποδεχτείτε τον Raphael Smith!
D: Συγνώμη???
Μ: Τι ακριβώς δεν καταλάβατε κύριε Malfoy???, είπε όσο ο μαθητής ερχόταν στην αίθουσα.Eva's pov
Raphael: Καλημέρα σε-
Γύρισε και με κοίταξε.
R: -Όλους...
Ε: Αποκλείεται... Δ-Δεν... Δεν είναι δυνατόν!
R: Εσύ...
Ε: Τι κάνεις εσύ εδώ???, είπα καθώς σηκωνόμουν.
R: Εσύ τι λες???
Ε: Αποκλείεται να είσαι εσύ! Πες μου κάτι που μόνο ο Raphael θα ήξερε!
R: Θάλασσα...Eva's flashback
E: Τι κάνεις???
R: Καλά! Εσύ???
Ε: Εννοώ γιατί με κοιτάς???
R: Γιατί να μη σε κοιτάω???
Ε: Δεν έχω χρόνο για τα παιχνίδια σου... Λέγε...
R: Έλα μαζί μου..., είπε και άπλωσε το χέρι του.
Ε: Και να ήθελα δεν μπορώ... Ο Tom με εκβιάζει με τους γονείς μου... Χθες κιόλας έμαθα πως η μητέρα μου είναι έγκυος...
R: Άντε πάλι με τον Tom! Παράτα τον! Σκότωσε τον αδερφό του γιατί ζήλευε τη σχέση σας...
Ε: Επειδή είναι αυτός καθυστερημένος δε θα βάλω τους γονείς μου να πληρώσουν!
R: Εντάξει... Δε θα σε πιέσω... Μακάρι να μην ήσουν τόσο ξεροκέφαλη... Τότε θα σε πήγαινα κάπου μακριά... Σε ένα χωριό, ένα βουνό ή ακόμα και σε μια θάλασσα...Τέλος flashback
E: Δε μπορεί...
R: Και όμως Eva... Δυστυχώς μπορεί...
Ε: Πώς έζησες???
R: Να 'ναι καλά η φιλενάδα σου... Αυτή τα κανόνισε όλα...
Ε: Τι?! Ζει ακόμα?!
Μ: Με συγχωρείτε που διακόπτω αλλά ο κύριος Smith πρέπει να καταταχθεί στον κοιτώνα του!
Ε: Μην τολμήσεις! Μην τολμήσεις να βάλεις αυτόν τον αλήτη μέσα στο Hogwarts!
M: Τον γνωρίζεις για να τον αποκαλείς έτσι?!
Ε: Πολύ καλύτερα από εσένα!, είπα νευριασμένη και τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα.
Ε: Δεν τελειώσαμε εμείς! Θα σε αφανίσω! Ακόμα και αν είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω!, είπα και έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ στο δωμάτιό μου.George's pov ( δεν το περιμένατε 😏😏😏 )
Τι έπαθε??? Του είπε πως θα τον αφανίσει... Τι της συμβαίνει??? Ο Neville έτρεξε από πίσω της... Ελπίζω να είναι καλά...
Η: Τι ήταν όλα αυτά που είπε καινούριε???
R: Έχω και όνομα ξέρεις!
Em: Σκάσε Raphael!
R: Emma Smith... Τι τιμή να έχω το ίδιο επίθετο με μια τόσο-
Em: Σκάσε ρε! Αφού δεν είναι αυτό το πραγματικό σου επίθετο!Όλοι τον κοιτούσαν με το στόμα ανοιχτό. Εγώ πάλι δεν ξαφνιάστηκα πολύ... Κάτι δεν πάει καλά με αυτόν το τύπο! Η Eva τον μισεί! Άρα τον μισούμε κι εμείς! Μετά από μια άβολη σιωπή πήρα το θάρρος να μιλήσω.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???