Fred's pov
Δεν παίζει να αργήσει να γυρίσει η Eva... Βέβαια είναι ήδη 13 Φεβρουαρίου αλλά- Όπα κάτσε... 13?! ΑΎΡΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΒΑΛΕΝΤΊΝΟΥ! Τι θα κάνω??? Πότε θα προλάβω να πάρω κάτι στην Emma???
Όσο τα σκεφτόμουν αυτά, έπεσαν στο κρεβάτι μου ένα αρκουδάκι, ένα κουτί με σοκολατάκια και ένα μπουκέτο με τριαντάφυλλα... Απ' το πουθενά! Νομίζω πως ξέρω τι έγινε...F: Σ' ευχαριστώ, Eva...
Draco's pov
Αύριο είναι του Αγίου Βαλεντίνου... Η χειρότερη μέρα στην ιστορία των ημερών! Ίσως να μου άρεσε αν ήταν εδώ η Eva... Έλεος... Γιατί τη σκέφτομαι ακόμα???
Η αρρώστια που ακούει στο όνομα "έρωτας" δε γιατρεύεται εύκολα...
Σκάσε... Μήπως να πάρω κάτι στην Astoria???
Όχι! Και μόνο που θα την παντρευτείς, πρέπει να της είναι αρκετό! Είσαι με τα καλά σου??? Πρόταση γάμου, ενώ δεν τα είχατε ούτε για μισό δευτερόλεπτο???
Δέχτηκε πάντως...
Αφού η ηλιθιότητά της υπερνικά τη λογική της...
Δε θα διαφωνήσω μαζί σου...
Και ωραία... Θα την παντρευτείς... Όμως δε θα παντρευτείς αυτή που θέλεις...
Ούτε εδώ θα διαφωνήσω... Αλλά δεν μπορώ να κάνω και πολλά...
Μόλις επιστρέψει, μίλησέ της! Πες της πώς νιώθεις και θα δούμε τι θα γίνει...
Μα εκείνη μου είπε πως πρέπει να παντρευτώ την Astoria...
Έχεις ένα δίκιο... Θα δω τι ιδέα θα κατεβάσει το πανέξυπνο μυαλό μου και θα σου απαντήσω...
Ψωνάρα...
Ποιος μίλησε...
Cedric's pov
Μας λείπει... Σε όλους μας... Καθόμαστε στο κοινό δωμάτιο του Gryffindor και σκεφτόμαστε τι θα κάνουμε τώρα που λείπει... Εν τω μεταξύ, είχε δοκιμάσει για ανιχνευτής στο Quidditch και τελικά κατάφερε να μπει στην ομάδα... Τώρα ούτε ανιχνευτή δεν έχουν... Όχι ότι δε μας συμφέρει... Αλλά και πάλι! Είναι φίλη μου και μου λείπει! Αυτή με έφερε ξανά στη ζωή! Αυτή έφερε πίσω τον Fred! Ήταν πάντα εκεί για εμάς κι εμείς ποτέ εκεί για αυτήν... Θυμάμαι τότε που μας φώναζε και μας είχε πει αχάριστους... Πόσο δίκιο είχε...
Nev: Τι θα κάνουμε τελικά???
Her: Αρχικά, πρέπει να ηρεμήσουμε και να σκεφτούμε λογικά... Θα παίζει ο Harry ανιχνευτής στο Quidditch... Τα μαθήματα ακυρώθηκαν, οπότε δε θα έχει πρόβλημα με τις εργασίες...
R: Η εργασία των φίλτρων που έχει με τον Malfoy???
Her: Δεν ξέρω... Πιθανόν, θα επικοινωνήσει μαζί του, με κάποιον τρόπο...
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???