Σ' το είπα πως θα τα καταφέρεις Δρακάκι...

297 23 12
                                    

Ε: Η απάντησή μου είναι...

Όλοι με κοιτούσαν με αγωνία... Το βλέμμα μου όμως έπεσε πάνω του. Με κοιτούσε με ένα πολύ περίεργο βλέμμα. Δε μπορώ να το περιγράψω...

Ε: Ναι... Θα γίνω η καθηγήτρια άμυνας εναντίον των σκοτεινών τεχνών!

Όλοι άρχισαν να με χειροκροτούν και οι φίλοι μου έτρεξαν και με αγκάλιασαν.

Ε: Υπό έναν όρο...
Μ: Σε ακούω...
Ε: Θα μείνω στο δωμάτιο που έμενα τόσον καιρό!
Μ: Σύμφωνοι!

*5 Απριλίου*

Ε: Καλημέρα παιδιά! Όπως ήδη γνωρίζετε, θα είμαι η νέα σας καθηγήτρια!
D: Μην ανησυχείς... Μας ενημέρωσαν...
Ε: Θα παρακαλούσα να μου μιλάτε στον πληθυντικό, κύριε Malfoy!, είπα και ακούστηκαν ζητωκραυγές και χειροκροτήματα.

Αυτός με κοιτούσε σοκαρισμένος.

Ε: Και τώρα κλείσε το στόμα σου για να μη μπει καμιά μύγα... Λοιπόν, παιδιά! Θέλω να ανοίξετε τα βιβλία σας στη σελίδα 267 και να πάρετε τα ραβδιά σας στα χέρια σας.
D: Τα κανονικά ραβδιά ή... 😏, είπε και ακούστηκαν επιφωνήματα.
Ε: Να λείπουν τα σχόλια, κύριε Malfoy... Αλλιώς θα αναγκαστώ να σας στείλω στο γραφείο της διευθύντριας...
D: Θέλω να μου πεις έναν λόγο που μου μιλάς στον πληθυντικό...
Ε: Και εγώ θέλω να μου πείτε έναν λόγο που είστε τόσο αγενής και χυδαίος!, είπα και το Gryffindor άρχισε να χειροκροτάει.
Ε: Κύριε Zabini...
B: Μάλιστα!
Ε: Θα σας παρακαλούσα να μαζέψετε τον φίλο σας, για να μην τον μαζέψω εγώ...
D: Για να σε δω... Πώς ακριβώς θα με μαζέψεις, Eva???, είπε, σηκώθηκε και άρχισε να περπατάει προς την έδρα.

Μόλις έφτασε στην έδρα ακούμπησε τα χέρια του πάνω της με δύναμη. Τα ακούμπησα και εγώ και τον κοίταξα στα μάτια.

Ε: Χάσου από μπροστά μου και βγες από την τάξη μου..., είπα και με κοιτούσε με απορία.
Ε: Δε με άκουσες??? Ξεκουμπήσου, παιδάκι μου!

Μάζεψε τα πράγματά του και πάνω μου πήγε να φύγει, σταμάτησε στην πόρτα και με κοίταξε.

Ε: Τι κάθεσαι και με κοιτάς??? Πάρε δρόμο! Και να πας στο γραφείο της διευθύντριας! Μη σε δω να πας πουθενά αλλού!

Έφυγε με σκυμμένο το κεφάλι. Κάθησα στην καρέκλα μου και αναστέναξα από ανακούφιση... Παλιοζιζάνιο... Έτσι θα τη βγάλουμε τη χρονιά??? Αλλά έτσι όπως το κόβω, δε θα τη βγάλουμε καν τη χρονιά!

*Απόγευμα*

Ε: Πώς είσαι σήμερα Δρακάκι μου???
Ely: Χάλια...
Ε: Γιατί χάλια???
Ely: Γιατί σήμερα γίνεται η μεταμόρφωσή μου... Τι θα κάνω???
Ε: Θα βγούμε έξω... Θα σε βοηθήσω...
Ely: Κανείς δε μπορεί να με βοηθήσει...
Ε: Με προσβάλλεις... Πόση ώρα έχουμε ακόμα???
Ely: Μία ώρα...
Ε: Ο Dean το ξέρει???
Ely: Όχι... Και δεν πρέπει να το μάθει! Τουλάχιστον όχι σήμερα!
Ε: Καταλαβαίνω... Χρόνια πολλά, Elyssa...
Ely: Ευχαριστώ..., είπε και με αγκάλιασε.
Ely: Τι θα κάνω???
Ε: Αρχικά θα ηρεμήσεις... Πιες λίγο νερό..., είπα και εμφάνισα ένα ποτήρι με νερό στο χέρι μου.

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant