Από τα λάθη μαθαίνουμε! 😏
ΣΚΆΣΕ! Το μυαλό μου λέει να τα αφήσω εκεί που τα βρήκα... Η καρδιά μου όμως βροντοφωνάζει να τα πάρω μαζί μου... Τι να κάνω???
E: Malfoy, είσαι ακόμα έξω???
D: Εμμ... Ναι! Γιατί???
Ε: Τίποτα... Απλώς αισθάνομαι κάτι περίεργο...
D: Τι δηλαδή???, είπα και κοίταξα τα κουτιά.
Ε: Δεν ξέρω... Σαν κάτι πολύ σημαντικό για εμένα να είναι σε κοινή θέα ενώ δε θα έπρεπε...Τώρα κατάλαβα γιατί την ερωτεύτηκες... Είναι πανέξυπνη! Και από όσα λες είναι και πανέμορφη... 😏
Σκάσε!
D: Όπως??? Κάτι σε ημερολόγιο???
Ε: Όχι ακριβώς..., είπε και αισθάνθηκα σαν να με παρακολουθεί...Γύρισα τριγύρω και δεν ήταν κανείς...
D: Δεν ξέρω τι εννοείς... Πάντως δεν είναι κανείς άλλος εδώ...
Ε: Εντάξει Malfoy... Σε εμπιστεύομαι!Όχι ρε φίλε... Ήταν ανάγκη να μου το πει αυτό??? Έψαξα πιο βαθιά στο μπαούλο και βρήκα και άλλα τέτοια κουτιά... Έκανα ένα μαγικό ξόρκι και τα μετέφερα στο δωμάτιό μου. Δε θα άντεχα αν δεν τα άνοιγα! Ίσως να κινδυνεύει!
D: Μόλις μου έστειλε μήνυμα ο Blaise! Κάτι έγινε και πρέπει να φύγω!
Ε: Οκ! Τα λέμε μετά!
D: Τα λέμε!, είπα, έκλεισα την πόρτα της και έτρεξα στον κοιτώνα μου.Μόλις μπήκα μέσα, τα κουτιά ήταν μαζεμένα πάνω στο κρεβάτι μου. Πήρα πρώτα ένα που έγραφε "to him". Το άνοιξα και είχε μέσα ένα γράμμα...
Αγαπημένε μου...
Για να διαβάζεις αυτό το γράμμα πιθανόν να είμαι νεκρή... Ο Voldy κατάφερε να νικήσει... Ή μάλλον έχασε! Είμαστε και οι δύο νεκροί! Μακάρι να μπορούσα να σου εξηγήσω... Κοιτώντας σε στα μάτια και να σου πω πως- Δε θα σου το πω... Πιθανόν να σ' το έχω πει ήδη... Θα είμαι πάντα εκεί για εσένα... Ακόμα κι αν είμαι νεκρή...
Δικιά σου,
Eva Smith...Έχει γράψει αποχαιρετιστήρια γράμματα! Αυτό πρέπει να είναι για το αγόρι της... Δεν το πιστεύω ότι υπέγραψε σαν Eva Smith! Τώρα ποιο είναι το πραγματικό της επίθετο??? Μου λες??? Κάτσε να διαβάσω ένα άλλο... "To her"... Ενδιαφέρον...
Αγαπητή μου...
Δεν ξέρω αν έχουμε γνωριστεί... Δεν ξέρω αν γνωρίζεις την ύπαρξή μου... Αλλά αν διαβάζεις αυτό το γράμμα πιθανόν να μην υπάρχω πια... Θέλω να μου υποσχεθείς κάτι! Θέλω να μου υποσχεθείς πως θα τον προσέχεις! Θα τον αγαπάς! Αν σε πληγώσει πάρε εκδίκηση! Κι εγώ μαζί σου! Και κάτι τελευταίο... Αν έχω παιδιά, θέλω να τα προσέχεις... Δε σου ζητάω να τα αγαπήσεις σαν δικά σου... Μόνο να τα προσέχεις! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???