Draco's pov
Ε: Εγώ...
Μ: Ναι???
Ε: Εγώ...
S: Το 'παμε αυτό!
Ε: Εσύ... ΣΚΆΣΕ! Εμμ...Με κοίταξε... Γιατί με κοίταξε???
Ε: Κοιτάξτε... Εκτιμώ πολύ την πρότασή σας...
Λες να αρνηθεί???
Ε: ... Αλλά θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να το σκεφτώ... Τουλάχιστον 24 ώρες!
Μ: Ωραία λοιπόν... Έχεις 24 ώρες περιθώριο να αποφασίσεις. Δε θέλω να σε πιέσω, αλλά όπως καταλαβαίνεις η θέση του καθηγητή πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα.
Ε: Καταλαβαίνω απόλυτα... Σε 24 ώρες θα έχετε την απάντησή μου..., είπε, κατέβηκε και πήγε προς το τραπέζι των αποτυχημένων...Γιατί κοίταξε εμένα και όχι το αγόρι της, τον Weaselbee?! Δεν κατάλαβες καλά, κυρία Eva! Σας είδα χθες στη λιμνούλα! Για ηλίθιο με περνάς?!
Την κοιτούσα επίμονα. Όταν κάποια στιγμή με κοίταξε και εκείνη, άρπαξα την Astoria και τη φίλησα.Β: Τι κάνεις ρε?! Σε κοιτάει!
D: Το ξέρω... Γι' αυτό το κάνω!
Β: Είσαι ηλίθιος...
D: Είσαι!
Β: Να πας!
D: Και να 'ναι κρύα!
Β: Και από 'μένα άλλα τρία!
Pansy: Σκάστε λίγο!
D&B: Βούλωσ' το, Pansy!
Ρ: Εσείς να το βουλώσετε! Μιλάει η McGonagall και δεν ακούω τίποτα!
D: Δε μας νοιάζει...
Β: Καθόλου όμως...
Ρ: Δε με ενδιαφέρει αν τσακώνεστε! Απλώς κάντε το αθόρυβα για να ακούμε!*Μεσημέρι*
Περπατούσα στους διαδρόμους για να μπορέσω να συνειδητοποιήσω τι έγινε χθες... Είναι μαζί... Αλλά εμένα γιατί με νοιάζει??? Εγώ είμαι με την Astoria!
Όχι για πολύ...
Τι είπες εσύ???
Τίποτα... Συνέχισε τη ζωή σου... Με την Astoria φυσικά...
Αυτό θα κάνω! Έχεις καμιά αμφιβολία???
Πολλές! Την κάνω...
Πού πας???
Στο υποσυνείδητο της Eva! Adios!
Στο καλό... Πού ήμουν??? Α ναι! Δε θα έπρεπε να με νοιάζει κανονικά, σωστά??? Σωστά. Με νοιάζει??? Σωστά. Είναι λάθος αυτό??? Σωστότατα. Καθώς περπατούσα, σκόνταψα πάνω σε κάποιον.
Ε: Ωχ! Συγνώμη δε σε-
Έκανε μια παύση και πήρε μια έκφραση αηδίας.
Ε: -Είδα...
Πήγε να με προσπεράσει, αλλά την άρπαξα από τον καρπό και την έφερα πολύ κοντά μου.
Ε: Τι κάνεις εκεί παιδί μου??? Θα μας δει κανένας και μετά άντε να τους εξηγήσεις πως είσαι πυροβολημένος!
D: Αμφιβάλλω αν πιστεύεις κάτι τέτοιο για εμένα...
Ε: Τι??? Για ποιο πράγμα μιλάς???
CITEȘTI
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficțiune generalăΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???