Eva's pov
Καθόμουν μπροστά από το παράθυρό μου και κοιτούσα την ανατολή... Πόσο όμορφα χρώματα... Αληθινή ευτυχία είναι αυτά τα χρώματα... Ούτε εγώ δεν ξέρω πόση ώρα κοιτούσα έξω από το παράθυρο... Μάλλον αρκετή, αφού πρόλαβε να ξημερώσει... Πήγα προς τον κοιτώνα του Slytherin και πήγα στο δωμάτιό του. Κοιμόταν σαν άγγελος... Τα ξανθά μαλλιά του έπεφταν στο πρόσωπό του και τα χείλη του ήταν κατακόκκινα... Άρχισα να του χαϊδεύω το πρόσωπο και να του μιλάω...
Ε: Συγνώμη... Ελπίζω να με συγχωρέσεις κάποτε... Έχω κάνει τόσα άσχημα πράγματα... Εγκλήματα... Φόνους... Μακάρι να μπορούσα να πάρω πίσω όλα αυτά που έκανα... Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που δε με γνώρισες τότε... Πιθανόν να μη με συμπαθούσες καν... Πόσο μάλλον να με ερωτευτείς... Είμαι ένα τέρας... Απε-... Απέτυχα...
D: Τι βλακείες ακούω πρωί πρωί???
Ε: Ξύπνιος είσαι?!, είπα και πετάχτηκα πάνω.
D: Εδώ και ώρα... Έχω έναν τρομερό πονοκέφαλο και ο τρόπος που μου χάιδευες το μέτωπο με ηρεμούσε... Συνέχισε..., είπε και έβαλε το χέρι μου στο μέτωπό του.
Ε: Άκουσες αυτά που είπα???Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε. Σηκώθηκε και έβαλε τα χέρια του στα μάγουλά μου.
D: Δεν είσαι τέρας... Μπορεί να έκανες φριχτά πράγματα στο παρελθόν, αλλά δε με νοιάζει... Δεν είσαι έτσι τώρα... Είσαι???
Δεν ήξερα τι να του απαντήσω...
Ε: Κοίτα Malfoy... Εγώ... Δεν... Δεν ξέρω... Πάντως είμαι σίγουρη πως δε θέλω να σου κάνω κακό...
D: Πώς να μου κάνεις εσύ κακό??? Πες μου έναν τρόπο που θα μπορούσες να με βλάψεις...
Ε: Να με μαγέψουν...
D: Είσαι το Τριβρίδιο...
Ε: Σωστά... Τέλος πάντων! Ξέρω πως αν συνεχίσουμε να βρισκόμαστε, θα σε βλάψω! Ίσως να μην ξέρω το πότε και το πώς, αλλά θα το κάνω! Γι' αυτό είναι καλύτερα να...
D: Να???
Ε: Να μη βρισκόμαστε... Συγνώμη...Σηκώθηκα και πήγα να φύγω...
D: Μην τολμήσεις να περάσεις από αυτήν την πόρτα! Αν περάσεις από αυτήν την πόρτα, δε θέλω να επιστρέψεις! Αν περάσεις από αυτήν την πόρτα, τελειώσαμε!
Δε μπορώ... Δε μπορώ να τον χάσω... Τον αγαπώ τόσο πολύ... Και γι' αυτό ακριβώς πρέπει να τον αφήσω... Πριν να είναι πολύ αργά... Άνοιξα την πόρτα και έκανα ένα μικρό βήμα...
D: Καν' το αν τολμάς! Καν' το αν θες να με χάσεις!
Ε: Λυπάμαι Malfoy... Αλλά αν δεν το κάνω, θα σε χάσω για τα καλά... Σε αγαπώ υπερβολικά για να διακινδυνεύσω να σου συμβεί οτιδήποτε...
VOUS LISEZ
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Fiction généraleΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???