Ε: ΌΧΙ!!!
Ο Malfoy έπεσε... Ευτυχώς ήταν εκεί ο Blaise για να τον πιάσει...
Β: Κολλητέ! Μιλά μου! Ρε κολλητέ δεν είναι ώρα για πλάκες!
S: Ξέρεις πώς να λύσεις την κατάρα... Βγαλ' τα πέρα μόνη σου...Όχι... Δε μπορεί... Έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ στο δωμάτιό μου και έκλεισα με δύναμη την πόρτα...
Ely: Eva! Eva, άνοιξέ μου!
Ε: Φύγε!
Ely: Άνοιξέ μου! Πρέπει να μιλήσουμε!
Ε: Δεν έχουμε τίποτα να πούμε!
Ely: Alohomora!Άνοιξε την πόρτα και έτρεξε να με αγκαλιάσει.
Ely: Όλα θα πάνε μια χαρά... Σ' το υπόσχομαι...
Ε: Δε με θυμάται...
Ely: Ναι αλλά ξέρεις πώς να λύσεις την κατάρα, έτσι???
Ε: Ναι... Με μια πράξη αληθινής αγάπης...
Ely: Ένα φιλί!
Ε: Όχι... Κάτι πιο δυνατό...
Ely: Δηλαδή???
Ε: Δεν ξέρω... Και ίσως να είναι καλύτερα που δε με θυμάται... Έτσι δε θα πονέσει τόσο μετά την τελική μάχη... Άλλωστε δεν του αξίζω... Αξίζει κάτι καλύτερο από εμένα...
Ely: Δεν έχω ακούσει μεγαλύτερη βλακεία στη ζωή μου...
Ε: Ώστε... Με τον Dean Thomas??? 😏Όπα κάτσε... Η Elyssa Johnson κοκκίνησε... Να βγει έκτακτο στις ειδήσεις!
Ely: Μην αλλάζεις θέμα! Τι θα κάνεις???
Ε: Υποθέτω... Πως... Θα παριστάνω πως ήμασταν εχθροί πριν από το... "Ατύχημα"...
Ely: Είσαι σίγουρη???
Ε: Απόλυτα...
Ely: Emma??? Τι έγινε??? Τι?! Τώρα??? Εντάξει. Κατεβαίνουμε. Ευχαριστώ που με ειδοποίησες!
Ε: Τι έγινε???
Ely: Ξύπνησε...*Στην τραπεζαρία*
Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στην τραπεζαρία και τον είδα όρθιο. Ο Blaise τον κρατούσε από το δεξί χέρι και η Pansy από το άλλο... Τον πλησίασα και αυτός με κοίταξε...
Ε: Malfoy??? Είσαι καλά???
D: Μια χαρά...
Em: Τη θυμάσαι???, τον ρώτησε δείχνοντας εμένα.
D: Ό-Όχι... Δεν την ξέρω την κοπέλα...
Ele: Δε θυμάσαι τίποτα???
D: Θυμάμαι ότι είδα τον Pottah στο τρένο και τσακωθήκαμε... Ως συνήθως δηλαδή...
Ely: Στον χορό με ποιον πήγες???
D: Με την κοπέλα μου... Την Astoria...
Nev: Δε σε ξέχασε απλώς... Οι αναμνήσεις του έχουν αλλάξει τελείως...Τα πόδια μου δε με κρατούσαν... Κάθησα με μία καρέκλα γιατί δεν άντεχα να τα ακούω όλα αυτά όρθια...
Β: Eva! Είσαι καλά???
Ε: Καλά είμαι... Λίγο ζαλισμένη, αλλά καλά...
Β: Ας πούμε πως σε πιστεύω...
Ε: Μια χαρά είμαι Blaise...
Ced: Blaise, μην την πιέζεις σε παρακαλώ... Δε φτάνει που ακούει ό,τι ακούει???
Β: Έχεις δίκιο, συγνώμη...
Ε: Μη ζητάς συγνώμη... Άλλωστε δε θα αλλάξει κάτι...
KAMU SEDANG MEMBACA
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Fiksi UmumΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???