Η: Τι??? Πού κολλάει του παρελθόν σου και το όνειρο του Malfoy???
D: Το ίδιο θα ρωτούσα κι εγώ Pottah! Τι σχέση έχει το όνειρό μου με το παρελθόν σου???
Ε: Κάθησε καλύτερα... Δεν ξέρω αν θα αντέξεις να τα ακούσεις όρθιος...Όλοι κάθησαν στους καναπέδες και τις πολυθρόνες.
Ε: Λοιπόν... Η κοπέλα στο όνειρο του Malfoy είναι πράγματι η Eva του παρελθόντος... Δηλαδή ο παλιός μου εαυτός...
D: Τι??? Πώς είναι δυνατόν???
Ε: Αχ... Πού να 'ξερες...
D: Να ξέρω τι???
Ε: Αχ... Όταν ήσουν μωρό σε καταράστηκα... Δύο κατάρες... Σου έριξα μία κατάρα που θα σε τραβούσε στο σκοτάδι είτε το ήθελες είτε όχι...
D: Και η άλλη???
Ε: Η άλλη είναι να μην τα φτιάξεις ποτέ με την αδελφή ψυχή σου... Η οποία είμαι εγώ...
D: Κάτσε... ΤΙ?! ΔΗΛΑΔΉ ΑΥΤΌΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΛΌΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ?!
Ε: Ναι... Αλλά άκουσέ με πρώτα! Υπάρχει τρόπος να λυθεί η κατάρα! Ή μάλλον, να τη λύσω... Αυτή για το σκοτάδι την έχω λύσει ήδη! Γι' αυτό άλλαξε η συμπεριφορά σου...
D: Και την άλλη???
Ε: Δεν μπορώ να τη λύσω ακόμα... Πρέπει να είσαι 18 ετών για να τη λύσω... Μέχρι τότε...
D: Μέχρι τότε τι???
Ε: Μέχρι να λυθεί η κατάρα έχεις τη δυνατότητα να ακούσεις την αδερφή ψυχή σου να σου λέει "Σ' αγαπώ" μόνο 5 φορές... Μια λεπτομέρεια την οποία δεν γνωρίζουν οι γονείς σου...
D: Μάλιστα... Μπορώ να αντέξω μερικούς μήνες...
Ε: Αλήθεια???
D: Εννοείται!
Ε: Όπα! Κάτσε, δηλαδή για να καταλάβω... Με συγχωρείς???
D: Εμμ... Ναι! Φυσικά και σε συγχωρώ! Αλλά θέλω να μου πεις για ποιον λόγο το έκανες...
Ε: Εμμ... Κοίτα... Ήμουν εκτός εαυτού... Μόλις είχα απομακρυνθεί από τον μοναδικό άνθρωπο που αγαπούσα τότε... Τον αδερφούλη μου... Επίσης... Malfoy παίζει να ξέρεις ποια ήταν η πρώτη σου λέξη???
D: Εμμ... Όχι... Εσύ ξέρεις???
Ε: Ναι...
D: Ποια???
Ε: Eva 😏.
B: Χαχαχα, από τότε ερωτευμένος!
D: Σταμάτα Blaise!
E: Γιατί??? Ψέματα λέει??? 😏
D: Όχι... Ναι! Τότε δεν ήξερα τι συμβαίνει γύρω μου! Τώρα ξέρω...
Ε: Μάλιστα...
D: Και πώς ακριβώς έγινε αυτό???
Ε: Ποιο???
D: Η πρώτη μου λέξη... Πώς την είπα???
Ε: Άνοιξες το στόμα σου, πίεσες αέρα από τις φωνητικές σου χορδές και είπες "Eva"...
D: Ειρωνεύεσαι Smith???
E: Ναι Malfoy...
Η: Νομίζω πως εννοούσε τι συνέβη και την είπε...
D: Κοίτα να δεις που θα αρχίσω να συμπαθώ τον Pottah... Δεύτερη φορά που συμφωνούμε μέσα σε ένα 10λεπτο...
Ε: Λοιπόν... Είχα έρθει στο σπίτι σας για να δω ποια είναι η αδελφή ψυχή σου και σε πήρα αγκαλιά. Μόλις σε αγκάλιασα σταμάτησες να κλαις και άρχισες να γελάς...
F: Δηλαδή ο Malfoy...
G: ... Έχει αισθήματα???
D: Σκάστε Weaselbees! Και μετά???
Ε: Μετά σε άφησα στο κρεβάτι για να κάνω το απαραίτητο ξόρκι και μόλις τελείωσα άρχισες πάλι να κλαις...
Β: Πολύ κλαψιάρης ήσουν κολλητέ!
D: Θα το βουλώσετε για να τελειώσει επιτέλους???
Ε: Σε ξαναπήρα στην αγκαλιά μου και γέλασες πάλι... Μετά είπες ένα απλό "Eva! Eva!" Και... Πάνω κάτω αυτά...
D: Και πώς το θυμάσαι αυτό???
Ε: Πλάκα κάνεις??? Ήταν η πιο όμορφη στιγμή της ζωής μου! Μετά τη γέννηση του αδερφού μου εννοείται...
D: Αλίμονο... Ρε δε θα τον βρω τον αδερφό σου??? Θα τον κάνω να δει τα ραδίκια ανάποδα!
Ε: Γιατί?!
D: Γιατί εξ αιτίας του έρχομαι δεύτερος στην καρδιά σου!
Ε: Έλεος 😒😠.
R: Μόνο εγώ το βρήκα γλυκό???
Ε: Το ότι θέλει να σκοτώσει τον αδερφό μου???
R: Όχι αυτό το κομμάτι... Το επόμενο...
Ε: Χαίρω πολύ έτσι...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficção GeralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???