Άρχισα να διαβάζω τις εργασίες των παιδιών.
Δεν έχω πολλές γνώσεις πάνω στον τομέα. Πάντως γνωρίζω έναν βρικόλακα προσωπικά. Μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση! Είναι αστεία, ευγενική ( όταν θέλει ) και είναι πάντα δίπλα μας όταν τη χρειαζόμαστε! Δε θέλω να τη χάσουμε στην τελική μάχη... Μακάρι να υπήρχε κάποιος τρόπος για να μείνει εδώ... Μαζί μας... Είναι μία από τις καλύτερες φίλες που είχα ποτέ! Αν την πάρεις σαν παράδειγμα, θα αγαπήσεις τους βρικόλακες! Αν με ρωτούσες παλιά, θα σου έλεγα πως το μόνο πράγμα που αναζητούν οι βρικόλακες είναι αίμα για να πιουν... Αλλά δεν είναι έτσι τελικά... Σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμα που δεν ξέρουμε για εκείνα!
Neville Longbottom
Ο γλυκός μου...
Κατά τη γνώμη μου, οι βρικόλακες είναι τα πιο παρεξηγημένα και υποτιμημένα πλάσματα. Αν πάρουμε για παράδειγμα τη φίλη μου, την Eva, θα διαπιστώσουμε πως οι βρικόλακες δεν είναι αυτό που δείχνουν. Πιστεύω πως οι περισσότεροι από αυτούς προσποιούνται πως είναι δυνατοί ενώ στην πραγματικότητα είναι αδύναμοι ( Χωρίς παρεξήγηση ).
Hermione Granger
Όπα κάτσε... Μόλις με είπε αδύναμη ή μου φάνηκε??? Θα τη σκίσω, τη σουπιά!
Θεωρώ πως οι βρικόλακες δεν είναι καθόλου παρεξηγημένοι! Το μόνο που θέλουν είναι να δαγκώνουν όποιον βρουν! Εύχομαι σε όλους τους βρικόλακες απεριόριστη δυστυχία!
Pansy Parkinson
Τώρα θα φταίω αν την κόψω στο μάθημά μου???
Θα είμαι ειλικρινής... Δεν ξέρω πολλά πράγματα για τους βρικόλακες... Αν και ξέρω μια κοπέλα που η συμπεριφορά της ακυρώνει όλα όσα έχω διαβάσει! Έχω διαβάσει πως οι βρικόλακες είναι πολύ επικίνδυνα πλάσματα και ότι το μόνο που θέλουν από εσένα είναι να σου πιουν το αίμα... Όμως αυτή η κοπέλα είναι κάτι το τελείως διαφορετικό! Είναι αστεία, έξυπνη και ζήτημα τα έχει πιει αίμα 5 φορές όσο βρίσκεται εδώ! Δεν ξέρω τι να υποθέσω, γιατί έχω γνωρίσει μόνο έναν βρικόλακα και δεν ξέρω πώς είναι οι υπόλοιποι...
Blaise Zabini
Παίζει να είναι το πιο σωστό πράγμα που έχω διαβάσει ποτέ! Συγχαρητήρια στον Blaise! Συνέχισα να διαβάζω. Όλες έλεγαν πάνω κάτω τα ίδια. Εκτός από μία...
Δε γνωρίζω πολλά πράγματα για τους βρικόλακες... Ξέρω μία κοπέλα που είναι βρικόλακας... Αλλά δε μιλάμε και πολύ... Πάντως, έχω ακούσει πως είναι πολύ καλή κοπέλα... Δε μου μιλάει καθόλου... Βέβαια έβαλα κι εγώ το χεράκι μου... Την κάρφωσα με ένα παλούκι... Είμαι σίγουρη πως με κατάλαβε, αλλά ποτέ δε μου είπε κάτι, ούτε προσπάθησε να με βλάψει όπως την Pansy... Αλλά εδώ που τα λέμε, της Pansy της αξίζει! Πιστεύω πως ο Draco είναι επίσης ένας λόγος που με μισεί... Μου άρεσε από το 1ο έτος... Όταν μου έκανε πρόταση, δέχτηκα... Ενώ ήξερα πως δε με αγαπούσε... Όμως πιστεύω πως μπορώ να τον κάνω ευτυχισμένο! Το υπόσχομαι! Δε με νοιάζει τι βαθμό θα πάρω... Πάντως θέλω να ξέρει πως λυπάμαι πολύ για ό,τι της έκανα...
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???