Γύρισα να κοιτάξω την πόρτα για να μην την κοιτάω συνέχεια... Μέχρι που τότε έγινε κάτι που δεν περίμενα...
E: Malfoy...
D: Ναι...
Ε: Κοίταξέ με...
D: Γιατί???
Ε: Καν' το!Τι να έκανα... Γύρισα και την κοίταξα... Φορούσε κανονικά ρούχα.
D: Εμμ... Όνειρο ήτανε???
Ε: Όχι... Αλλά ως η ισχυρότερη μάγισσα στον κόσμο ξέρω να αλλάζω ρούχα με μια κίνηση του χεριού μου...
D: Ωραία ρούχα...
Ε: Ευχαριστώ! Πάμε στην τάξη???
D: Ναι αλλά να μην πούμε σε κανέναν για αυτό που έγινε! Ίσως και να πρέπει να το ξεχάσουμε κιόλας!
Ε: Εντάξει! Συμφωνώ απόλυτα!
D: Υπέροχα! Τώρα μπορούμε να πάμε στην τάξη!*30 λεπτά αργότερα*
Μπήκαμε στην τάξη και είδαμε την Hermione και την Ginny εκεί.
Ε: Καλημέρα κορίτσιαααα!
Her&Gin: EVA!Έτρεξαν και με αγκάλιασαν.
Her: Πώς πέρασες χθες???
Ε: Πολύ ωραία! Και σας ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Gin: Μην το συζητάς!
Η: Καλημέρα κορίτσια! Καλημέρα αγάπη μου!, είπε και φίλησε την Ginny στο μάγουλο.
Ε: Σας έχουν πει πως η διαφορά ύψους σας είναι αξιολάτρευτη???
Η: Χαχαχα, ευχαριστούμε!
Ε: Πάμε να κάτσουμε???
Η: Ναι! Εσείς τελειώσατε την εργασία με τον Malfoy???
E: O Slughorn μας είπε πως όσοι βρίσκονται σε διαφορετικό κοιτώνα και συνεργάζονται έχουν προθεσμία μία βδομάδα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων!
Gin: Πόσο τυχεροί! Είναι πολύ δύσκολο φίλτρο!
R: Ναι, είναι!
Ε: Πότε ήρθες εσύ???
R: Μόλις τώρα! Σας έλειψα???
Ε: Εμένα ναι!
R: Εσένα Hermione???
Her: Δεν ξέρω Ronald... Ίσως και να περνούσα καλά χωρίς εσένα...
R: Τι??? 😢
Her: Αστειεύομαι φυσικά!Σηκώθηκε και τον αγκάλιασε. Εννοείται πως την αγκάλιασε κι εκείνος. Ξαφνικά άρχισαν να μαζεύονται παιδιά οπότε καθήσαμε στις θέσεις μας.
Ε: Συγνώμη που σε άφησα μόνο σου...
D: Δεν πειράζει... Όσο εσύ μιλούσες με αυτούς τους... Ας μην τους χαρακτηρίσω, ήρθε ο Blaise.
E: Αλήθεια??? Ούτε που το πήρα είδηση!
D: Ήσυχο παιδί γενικά ο Blaise...
Ε: Μήπως μου λες ψέματα???
D: Όχι ρε! Μιλούσαμε για την εργασία που είναι δύσκολη.
Ε: Κι εμείς αυτό λέγαμε!
D: Μάλλον έχουμε τηλεπάθεια...
Ε: Ή απλώς το φίλτρο είναι πράγματι δύσκολο οπότε είναι φυσιολογικό να το συζητήσουμε με τους φίλους μας...
D: Δε θα διαφωνήσω...Ξαφνικά μπήκε μέσα ο Slughorn.
S: Καλημέρα παιδιά! Σήμερα θα δουλέψουμε πάνω σε ένα τελείως διαφορετικό φίλτρο από όλα τα προηγούμενα. Ανοίξτε τα βιβλία σας στη σελίδα 195.
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???