E: ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Άρχισα να κλαίω τόσο πολύ...
Ε: Απέτυχα...
Ely: Eva-
E: ΑΠΈΤΥΧΑ, ELYSSA!, είπα και άρχισα να περπατάω απειλητικά προς το μέρος της.
Ε: ΑΠΈΤΥΧΑ! ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΕΒΆΣΕΙΣ ΤΟ ΗΘΙΚΌ! Η ΕΜΜΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΆΠΗΡΗ ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΉΜΟΥΝ ΙΚΑΝΉ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΣΩ!
D: EVA!Γύρισα και τον κοίταξα σοκαρισμένη.
Ε: ΠΏΣ ΤΟΛΜΆΣ ΝΑ ΦΩΝΆΖΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΙΒΡΊΔΙΟ?!
Έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ προς το μέρος του, τον κόλλησα σε έναν τοίχο και τον έπιασα από τον λαιμό.
Ε: ΈΧΩ ΆΔΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΈΩ?!
Με κοιτούσε φοβισμένος ενώ προσπαθούσε να ξεφύγει από το κράτημά μου.
Ε: ΛΈΓΕ!, είπα και άρχισα να τον σφίγγω περισσότερο.
Το πρόσωπο του βαμπίρ ξεπρόβαλλε.
Ele: Χάνει τον έλεγχο! Τώρα, Elyssa!
Ξαφνικά, αισθάνθηκα μια βελόνα να μπαίνει στον λαιμό μου και το ιεροβότανο να με κάνει να πέφτω στην αγκαλιά κάποιου. Ούτε που είδα ποιανού, αφού λιποθύμησα...
Elyssa's pov
Ele: Χάνει τον έλεγχο! Τώρα, Elyssa!
Πήρα λίγο ιεροβότανο και το κάρφωσα στον λαιμό της. Πήγε να πέσει, αλλά την έπιασε ο Neville. Τη σήκωσε και την έβαλε να ξαπλώσει στις καρέκλες. Ο Draco κάθησε κοντά της και της χάιδεψε απαλά το κεφάλι.
D: Της έχει ξανασυμβεί???
Σωσίες flashback
E: ΤΟΝ ΈΧΑΣΑ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ! ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΌ ΤΑ ΔΎΟ ΔΕ ΈΠΙΑΣΕ! ΟΎΤΕ ΤΟ ΞΌΡΚΙ, ΟΎΤΕ ΤΟ ΦΊΛΤΡΟ!
Ele: Eva, ηρέμησε σε παρακαλώ-
Ε: ΠΏΣ?! ΠΏΣ ΝΑ ΗΡΕΜΉΣΩ, ELENA?!
Ely: Βρες έναν τρόπο!
Ε: ΠΛΆΚΑ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙΣ?! ΦΎΓΕΤΕ ΑΠΌ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ!
Em: Eva-
E: Είπα... ΦΎΓΕΤΕ!Μας έδειξε το πρόσωπο του βαμπίρ και άρχισε να χάνει τον έλεγχο. Έπιασε την Elena και άρχισε να την ταρακουνάει. Της έβαλα ιεροβότανο στον λαιμό και λιποθύμησε.
Τέλος flashback
Ely&Ele: Ναι...
D: Πότε???
Ele: Όταν κατάλαβε ότι δε μπορεί να κάνει τον αδερφό της να τη θυμηθεί...
D: Πότε, περίπου???
Ely: Δεκέμβριος ήταν... Τέλη Δεκεμβρίου...
D: Γιατί δε μου το είπε???Η φωνή του έτρεμε... Φαινόταν πολύ στεναχωρημένος...
Ele: Στεναχωριέσαι???
Ely: Απ' το στόμα μου το πήρες...
D: Δε στεναχωριέμαι... Απλώς ανησυχώ... Αν δε μου λέει αυτά που της συμβαίνουν, μου δείχνει πως δεν με εμπιστεύεται...
Ely: Απλώς δεν ήθελε να σε ανησυχήσει... Καταλαβαίνει ποιοι νοιάζονται για εκείνη και ξέρει ποιοι από αυτούς έχουν πραγματικά προβλήματα... Και ξέρει πως εσύ έχεις...
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???