Αντίο ζωή... Αντίο Eva...
Ξαφνικά αισθάνθηκα κάτι να με κρατάει. Ας είναι εκείνη! Σε παρακαλώ! Άνοιξα τα μάτια μου και τη είδα... Εκείνη ήταν!Ε: Τι νομίζεις ότι κάνεις???
D: Ενεργοποιώ τα συναισθήματά σου...
Ε: Γιατί??? Αφού εσύ τα πλήγωσες... Γιατί θες να επανέλθουν???
D: Δεν επανήλθαν???
Ε: Επανήλθαν..., είπε και με άφησε κάτω.Eva's pov
D: Σ' αγαπάω...
Ήταν το τελευταίο πράγμα που είπε πριν αφήσει ελεύθερο τον εαυτό του προς τα πίσω και πέσει...
Ε: ΌΧΙ! Σώστε τον!
Ele: Όχι!
Ε: Είπα σώστε τον!
Ely: Όχι, Eva! Αν θέλεις τόσο πολύ να σωθεί, τότε να τον πιάσεις!Ξαφνικά αισθάνθηκα έναν μεγάλο πόνο στην καρδιά... Τα συναισθήματά μου επανήλθαν... Όχι... Δεν έπρεπε... Έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ και ίσα ίσα τον πρόλαβα πριν πέσει και σκοτωθεί...
Ε: Τι νομίζεις ότι κάνεις???
D: Ενεργοποιώ τα συναισθήματά σου...Θα αστειεύεται ο τυπάς, έτσι??? Αυτός δεν είναι που με πλήγωσε???
Ε: Γιατί??? Αφού εσύ τα πλήγωσες... Γιατί θες να επανέλθουν???
D: Δεν επανήλθαν???
Ε: Επανήλθαν..., είπα και τον άφησα να πατήσει το έδαφος.Εγώ δεν ήθελα να επανέλθουν όμως!
D: Συγνώμη..., είπε με ένα θλιμμένο ύφος και με αγκάλιασε.
Δεν ξέρω αν θέλω να τον αγκαλιάσω... Οπότε δεν θα το κάνω...
D: Γιατί δε μ' αγκαλιάζεις???
Ε: Δε θέλω...
D: Θέλεις... Αγκάλιασέ με...
Ε: Δε θέλω είπα!, είπα και τον έσπρωξα.
Ε: Δε θέλω! Δε θέλω ούτε να σε αγκαλιάσω, ούτε να σου πω τι συμβαίνει, ούτε τίποτα-, δεν με άφησε να τελειώσω την πρότασή μου.Έβαλε το δάχτυλό του στα χείλη μου, σαν να μου λέει να κάνω ησυχία...
Ε: Κάτω τα ξερά σου-
D: Σσσσς... Μη μιλάς...Ερχόταν όλο και πιο κοντά... Πλησιάζει... Πλησιάζει περισσότερο... Η απόσταση πλέον είναι σχεδόν μηδαμινή...
Ele: Μην τολμήσεις...
D: Πάνω στο καλύτερο ήρθατε!
Em: Σκάσε ρε λιγούρη! Ούτε μέχρι τον Ιούνιο δε μπορείς να περιμένεις!...
Ε: Χαχαχαχαχαχα!
D: Πόσο χαίρομαι που σε ακούω να γελάς ξανά!
Ε: Θα με ακούς πιο συχνά από εδώ και πέρα! Malfoy, δε θέλω να μείνω μακριά σου... Αν θέλεις να μείνεις εσύ μακριά μου θα το καταλάβω-
D: Ωωωωχχ... Σταμάτα πια... Να σου πω... Δεν πάμε μέσα γιατί έχω ξεπαγιάσει???
Ε: Ναι, πάμε!, είπα και μπήκαμε αγκαζέ στη μεγάλη αίθουσα.
G: Βρε βρε...
F: ... τα πιτσουνάκια!
Η: Eva! Είσαι καλά???
D: Φύγε από 'δω Pottah! Δε βλέπεις πως έχει δουλειά???
Η: Να φύγεις εσύ Malfoy! Άλλωστε βρίσκεσαι στο τραπέζι μας! Οπότε δίνε του!
D: Πώς τολμάς να μου μιλάς έτσι?!
Ε: ΕΕΕΕΕΕ!, είπα και γύρισε όλη η αίθουσα να με κοιτάξει.
Ε: ΣΚΆΣΤΕ ΑΛΛΙΏΣ ΦΕΎΓΩ!
Η: Συγνώμη...
D: Μας συγχωρείς...
Ε: Επιτέλους! Λοιπόν, Malfoy, πήγαινε στο τραπέζι σου και τα λέμε αύριο στον χορό!
D: Εντάξει αγάπη μου- EVA!
E: Μη φοβάσαι να το πεις! Μ' αρέσει να το ακούω!
D: Καλά, τα λέμε αύριο., είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Ε: Τα λέμε!, είπα ανταποδίδοντας το φιλί.
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???