Η Elena...

316 22 43
                                    

Κάθησα λίγο στο κρεβάτι μου και ένιωσα ένα πολύ άσχημο συναίσθημα... Δεν ξέρω τι είναι... Άρχισα να ιδρώνω... Έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ στη μεγάλη αίθουσα. Και εκεί ήταν που άκουσα το πιο άσχημο πράγμα...

"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ"

Elena... Έτρεξα με την ταχύτητα του βαμπίρ προς το μέρος από όπου ακούστηκε το ουρλιαχτό και την είδα... Ένας θανατοφάγος έστρεψε το ραβδί του προς το μέρος της...

???: AVADA KEDAVRA!
E: ΌΧΙ!!!

Oliver's pov

Ele: Ξέρεις κάτι Oliver??? Μπορείς να είσαι με όποια γουστάρεις! Εγώ βαρέθηκα! ΒΑΡΈΘΗΚΑ!

Πήγε να φύγει αλλά την αγκάλιασα από πίσω...

Ο: Σε παρακαλώ... Μη με αφήνεις...
Ele: Άσε με!
Ο: Δε σε αφήνω, Elena! Σ' αγαπάω όσο τίποτα άλλο! Σου λέω ότι δεν παίζει τίποτα με την Angelina! Απλώς ο George μου ζήτησε να της πω καλά λόγια για εκείνον!
Ele: Πάω λίγο έξω..., είπε και έφυγε από την αγκαλιά μου...

Κάθησα πίσω στο τραπέζι και τα παιδιά, ο Dean και ο Seamus, προσπαθούσαν να με παρηγορήσουν... Κάποια στιγμή αισθάνθηκα κάτι περίεργο... Αισθάνθηκα κάποιον να ουρλιάζει... Η Elena! Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα έξω από την αίθουσα και άκουσα κάποιον να κλαίει...

Ο: Eva??? Είσαι-
Ε: Όχι! Μην κοιτάξεις!, είπε με δάκρυα στα μάτια.
Ο: Όχι... Μη μου πεις πως...

Σηκώθηκε και με αγκάλιασε.

Ε: Ήρθα εγκαίρως... Μπορώ να την επαναφέρω...
Ο: Τι- Δηλαδή... Είναι... ΌΧΙ! ΌΧΙ, ΑΡΝΟΎΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΈΨΩ!, είπα και έτρεξα εκεί.

Και τότε είδα αυτό που περίμενα... Την Elena νεκρή... Έτρεξα προς το μέρος της και έβαλα τα κλάματα...

Ο: ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ!!! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ, ΜΗ ΜΕ ΑΦΉΣΕΙΣ!!! Σ' αγαπώ...

Ένα από τα δάκρυά μου έπεσε πάνω στο πρόσωπό της... Μια κίτρινη λάμψη βγήκε από το σώμα της...

Ο: Τι συμβαίνει?!
Ε: Κάνε πίσω!
Ο: Δεν πάω πουθενά!
Ε: Κάνε πίσω είπα!

Φαινόταν ταραγμένη οπότε ακολούθησα τις εντολές της. Ξαφνικά το σώμα της Elena μεταμορφώθηκε κι έγινε ένας πανέμορφος πήγασος.

Ε: Η μεταμόρφωσή σου σε έσωσε, Μινιόν... Αλλιώς τώρα θα ήσουν μαζί με την El...

Εγώ κοιτούσα σοκαρισμένος... Πώς έγινε αυτό???

Ε: Πάμε μέσα???

Ο πήγασος χάθηκε και εμφανίστηκε η Elena...

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora