Draco's pov
Η τελετή τελείωσε και η Eva είναι εξαφανισμένη... Την ψάχνω, αλλά δεν τη βρίσκω... Λες να κάνει καμιά βλακεία?! Δεν κάνει να ταράζεται στην κατάστασή της! Την κατάστασή της... ΤΗΝ ΚΑΤΆΣΤΑΣΉ ΤΗΣ! Τώρα το συνειδητοποίησα! Είναι έγκυος με το παιδί μου κι εγώ δεν είμαι δίπλα της τώρα που με έχει ανάγκη! Πρέπει να τη βρω οπωσδήποτε! Ξαφνικά, μπαίνει μέσα στην αίθουσα ο Longbottom και φωνάζει σαν υστερικός.
D: Τι έπαθες Longbottom??? Σε απέρριψε η Luna???
Nev: Η Eva...
D: Σε απέρριψε η Eva???
Nev: Όχι! Η Eva είναι έξω μεθυσμένη και φωνάζει κάτι ονόματα... Μόνο ένα όνομα θυμάμαι... Raphael...Έτρεξα γρήγορα έξω και την είδα με ένα μπουκάλι βότκα.
Ε: Ααα! Ήρθατε για το σόου???
D: Eva! Eva, τι κάνεις εκεί?!, είπα και έτρεξα κοντά της.
Ε: Παράτα με!Πήγα να της πάρω το μπουκάλι αλλά το τράβηξε και της έπεσε κάτω.
Ε: Το έσπασες...
D: Συγνώμη λίγο... Κάνει να πίνεις στην κατάστασή σου???
Ele: Ποια κατάστασή της???
D: Μόνο εγώ το ξέρω???Εκείνη γέλασε σαν χαζοχαρούμενη.
Ε: Ανακοίνωση! Εγώ, η Eva Smith, το Τριβρίδιο... Είμαι έγκυος... Με το παιδί του!, είπε και έδειξε εμένα.
Ε: Πιθανόν να κάνει το ίδιο που έκανε και ο Tommy! Γι' αυτό καν' το!
D: Τι έκανε???
Ε: Με παράτησε... Αλλά πριν το κάνει, φρόντισε να σκοτώσει ό,τι αγαπούσα...
D: Δε καταλαβαίνω...
Ε: Με μαχαίρωσε στην κοιλιά όσο ήμουν έγκυος...Όλοι ήταν σοκαρισμένοι... Κι εγώ μαζί...
D: Τι???
Ε: Χα! Και τώρα ξέρεις πού είναι το παιδί μου??? Κάπου, μακριά... Και δεν ξέρω πώς να φτάσω εκεί...Ξαφνικά, εμφανίστηκε ο Weaselbee και την αγκάλιασε. Εκείνη κλαίει... Κλαίει πάρα πολύ...
Ε: Malfoy... Άμα δε θέλεις να μεγαλώσεις παιδί από τώρα, μπορώ να τα-
D: Σσσσς... Δε θα σου ζητούσα ποτέ να κάνεις κάτι τέτοιο... Είναι το παιδί μου... Το παιδί μας..., είπα και χάιδεψα την κοιλιά της.
Ε: Βασικά... Τα παιδιά μας...
D: Χαχαχα...Μετά συνειδητοποίησα τι είπε...
D: Τι??? Δίδυμα???
Ε: Ναι...Όλοι έτρεξαν να την αγκαλιάσουν. Ακόμα και η...
Α: Συγχαρητήρια, Eva!
E: Εσύ γιατί χαίρεσαι???Την πήρε λίγο πιο δίπλα να της πει κάτι. Η Eva χαμογέλασε και την αγκάλιασε. Τι φάση???
D: Τι συμβαίνει???
Ε: Ένα πράγμα θα σου πω... Καμία δε θα σε αγαπήσει πιο πολύ από εμένα...
D: Άουτς...
Ε: Δεν το λέω για κακό... Άλλωστε η Astoria-
A: ΌΧΙ!
Ε: Καλά ντε! Μη με φας... Πάμε να κάνουμε ξόρκι τοκετού!, είπε και κατευθύνθηκε προς το σχολείο, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησε.
Ο: Eva???
E: ΦΎΓΕΤΕ!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
Ficción GeneralΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???