Draco's pov
Δεν ξέρω πώς... Δεν ξέρω γιατί... Αλλά δεν τη λυπάμαι... Δεν αξίζει τον οίκτο κανενός! Είναι ικανή και μπορεί να καταφέρει τα πάντα χωρίς τη βοήθεια κανενός! Όλα αυτά που μου έδειξε μου έδωσαν να καταλάβω πως η καρδιά της είναι άδεια από αγάπη... Κανείς δεν την έχει αγαπήσει πιο πολύ από εμάς... Όλα αυτά μου τα έδειξε κάπως σαν ολόγραμμα... Πράγμα που με έκανε να στεναχωρηθώ περισσότερο... Γιατί φαινόταν σαν να τα ζούσα εγώ εκείνη τη στιγμή... Φαινόταν πολύ δυνατή φιλία... Δεν άργησα να κοιμηθώ... Άκουσα τη φωνή της στον ύπνο μου...
Ε: Συγνώμη για όλα... Μακάρι να μπορούσα να πάρω πίσω όλα αυτά που σου έχω κάνει... Μακάρι να ήταν μόνο οι κατάρες...
Τι??? Τι άλλο έχει κάνει??? Γιατί δε μου λέει??? Δεν άκουσα τι είπε γιατί με πήρε ο ύπνος...
Ηλίθιε... 😒
Σκάσε εσύ!
Εσύ να σκάσεις! Εγώ τουλάχιστον λέω αλήθειες!
Σπόντα προς την Eva ήταν αυτό???
Εγώ δε μίλησα για την Eva! Εσύ μίλησες! Άρα κάτι θα ξέρεις!
Τι??? Λες??? Λες να μου λέει πάλι ψέματα???
Ρώτα την ευθέως!
Έχεις δίκιο!
Όπως πάντα δηλαδή... 😏
Έφευγες???
Μπα... Λέω να καθήσω λίγο ακόμα...
Τσακίσου και φύγε!
Καλά ντε! Μη βαράς!
Μετά από τη "συζήτηση"-καβγά που είχα με το υποσυνείδητό μου ξύπνησα στο κρεβάτι της. Αυτή καθόταν στο γραφείο της και ζωγράφιζε.
Ε: Καλημέρα!, είπε χωρίς καν να με κοιτάξει.
Πώς το κάνει αυτό???
Ε: Πώς κοιμήθηκες???, με ρώτησε και γύρισε να με κοιτάξει με ένα γλυκύτατο χαμόγελο.
D: Καλά... Φαίνεσαι χαρούμενη... Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος???
Ε: Δεν ξέρω... Ίσως επειδή θα πάμε στον χορό απόψε!, είπε, σηκώθηκε από την καρέκλα και χοροπήδηξε πάνω στο κρεβάτι της.Ξάπλωσε δίπλα μου και με κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα.
D: Γιατί με κοιτάς έτσι???
Ε: Δεν ξέρω... Αισθάνομαι...
D: Τι αισθάνεσαι???
Ε: Αισθάνομαι ευτυχισμένη όταν είμαι κοντά σου!Ένα χαζοχαρούμενο χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη μου χωρίς να το καταλάβω.
Ε: Και όχι μόνο μαζί σου... Με όλους εδώ πέρα!
D: Ήταν ανάγκη να βάλεις κι αυτούς??? Με ξενέρωσες...
Ε: Είσαι βλάκας...
D: Βλάκας??? Εγώ βλάκας??? Τώρα θα δεις!, είπα και άρχισα να τη γαργαλάω.
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???