Σαγήνευσα τον γιατρό για δεύτερη φορά και του είπα πως η Emma θα πάρει εξιτήριο σήμερα. Ο Fred μου ζήτησε να πάει να τη δει. Εμένα ρωτάνε για να τη δούνε και όχι τον γιατρό. *Σατανικό γέλιο*. Του επέτρεψα να πάει και έτρεξε κατευθείαν μέσα.
Fred's pov
Em: Ήθελα να της πω κιόλας να μη σε αφήσει να μπεις...
F: Γιατί, αγάπη μου...???
Em: Fred, δεν παίρνω πίσω αυτό που είπα... Χωρίσαμε... Τελειώσαμε... Τέρμα! Πώς το λένε??? Δε μπορείς να καταλάβεις???Άουτς... Κοίταξα το πάτωμα γιατί δεν ήθελα να δει τα δακρυσμένα μάτια μου...
F: Εγώ φταίω... Εγώ φταίω επειδή σε ερωτεύτηκα! Ή μάλλον, όχι! Δε φταίω εγώ! Εσύ φταις! Που με κέρδισες με τη γοητεία σου!
Em: Εγώ φταίω?! Σου ζήτησα εγώ να με ερωτευτείς?!Δεν το είχα σκεφτεί έτσι... Έπεσε μια άβολη σιωπή...
F: Δε με αγαπάς πια???
Em: Δεν είπα αυτό...
F: Ε, τότε τι ρε Emma?! Πώς γίνεται να μην είσαι πλέον βρικόλακας, να μην έχεις πια το σημάδι του σκότους και εξακολουθείς να θέλεις να χωρίσουμε?!
Em: Δε θέλω να σε κρατήσω πίσω!
F: Πού πίσω??? Δεν καταλαβαίνω... Μη μου πεις ότι... Συγνώμη... Με χωρίζεις επειδή είσαι ανάπηρη???Κλαίει... Κλαίει! Μα τον Μέρλιν!
F: Όχι όχι όχι..., είπα και την έβαλα στην αγκαλιά μου.
Με αγκάλιασε κι εκείνη και έκλαιγε μέσα στην αγκαλιά μου.
Em: Αισθάνομαι ασφάλεια στην αγκαλιά σου... Δε μπορώ να το εξηγήσω...
F: Αγάπη μου..., είπα και έσκυψα να τη φιλήσω.
Em: Όχι..., είπε και τραβήχτηκε.
F: Γιατί???Αγανάκτησα... Ξέρεις κάτι?! Τώρα θα δει! Την άρπαξα και τη φίλησα παθιασμένα.
Em: Fred, πρέπει-
F: Σκάσε...Αυτό συνεχίστηκε για κανένα 5λεπτο...
Τι 5λεπτο ρε ψεύτη??? Η κοπέλα σε έσπρωχνε για τουλάχιστον ένα 20λεπτο κι εσύ την ξαναφιλούσες...
Σκάσε εσύ! Άλλωστε καμία δε μου αντιστέκεται και είναι γνωστό... 😏
Αλήθεια??? Θέλω να δω τι θα γίνει άμα την πέσεις στην Eva...
Αν είναι ποτέ δυνατόν! Δε θέλω να δοκιμάσω καν!
Em: Φτάνει βρε αχόρταγε... Άσε και λίγο για τους άλλους...
F: Άλλους?! Ποιους άλλους?! Τι εννοείς?!
Em: Χαχαχα! Το λατρεύω όταν ζηλεύεις...
F: Πλάκα μου έκανες???
Em: Χαχαχαχαχαχα!
F: Πλάκα μου έκανες, μικρή?!
Em: Μικρό είναι το μάτι σου!
F: Τώρα θα δεις!
YOU ARE READING
Harry Potter and the lost girl ( greek version )
General FictionΕίσαι η πιο ισχυρή μάγισσα στο σύμπαν! Όμως... Ποια είσαι στην πραγματικότητα???