Καλύτερα να πεθάνουν παρά να έχεις και να σου φέρονται σαν σκουπίδι!

312 27 28
                                    

Eva's pov

Είμαι ξαπλωμένη στην αγκαλιά της Hermione και της έχω κάνει μούσκεμα τη μπλούζα από τα δάκρυα... Τα δίδυμα κάθονται δίπλα μου. Ο George μου χαϊδεύει τα μαλλιά και ο Fred με τρίβει στην πλάτη. Όταν έκλαιγα έπεσα με δύναμη κάτω και χτύπησα την πλάτη μου στη γωνία του κρεβατιού. Ο Fred προσπαθεί να το κάνει να ηρεμήσει γιατί κοκκίνησε αρκετά.

Her: Είσαι λίγο καλύτερα???
Ε: Όχι... Νόμιζα πως θα μπορούσε κάποιος να με αγαπήσει...
F: Σκάσε! Μην το λες αυτό! Αυτός χάνει!
G: Συμφωνώ με τον Fred!
Ε: Ευχαριστώ παιδιά...

Ξαφνικά μπήκε μέσα ο Harry με τη Ginny.

Η: Ειδοποιήσαμε τις σωσίες... Μας είπαν πως μέχρι τις 20:00 θα είναι εδώ...
F: Και η Emma???
E: Έλεος ρε Fred...
Η: Πράγματι! Μόλις έχασε αυτόν που αγαπούσε και εσένα το μυαλό σου στην Emma???
Her: Καλά, μην του φωνάζετε... Δε φταίει ο Fred που ο Malfoy είναι ηλίθιος!
Η: Σε αυτό συμφωνώ!
Ε: Μπορεί κάποιος να κοιμηθεί μαζί μου απόψε??? Δε θέλω να μείνω μόνη μου πάλι...
Gin: Θέλεις να κοιμηθείς μαζί μας???
Ε: Ακούγεται τέλειο!

Κάποια στιγμή μου ήρθε ένα μήνυμα.

Draco
Eva, απάντησέ μου σε
παρακαλώ! Είναι σοβαρό!

Her: Τι έγινε???
Ε: Ο Malfoy... Μου λέει πως θέλει να μου πει κάτι σοβαρό και να του απαντήσω...
Her: Εγώ σου προτείνω να μην απαντήσεις...

Δεν ξέρω... Να του απαντήσω??? Όχι... Ναι... Δεν ξέρω! Θα του απαντήσω μόνο και μόνο από περιέργεια...

Eva
Τι θες?!

Draco
Απάντησε στο τηλέφωνο.

DracoΑπάντησε στο τηλέφωνο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δεν το σηκώνω... Άρνηση...

Draco
Γιατί το έκλεισες???

Eva
Δε θέλω να σε ακούσω!

Draco
Πρέπει να σου μιλήσω!

Eva
Αδιαφορώ! Μη μου
ξαναμιλήσεις ποτέ!!!

Ο χρήστης Eva μπλόκαρε τον χρήστη Draco

Harry Potter and the lost girl ( greek version )Where stories live. Discover now