WARNING +18!!!
ЗӨВХӨН СМАТ ГАРАХ ТУЛ УНШИХ ДУРГҮЙ БОЛ БУЦААД ГАРНА УУ.
/ хэлсээр байхад уншсан бол воте, сэтгэгдлээ өгөөрэй 😂🤗🍒/
" Ж-Жонгүг ах аа "
Жимин хүзүүг нь шимэн хазлах хар үстийг түлхэх гэж хичээн уйлагнана. Тэр хүзүүндээ маш мэдрэг тул хар үстийн өгч байгаа нойтон мэдрэмж түүнийг айлгаж байсан юм.
" Г-Гуйя б-битгий ингээч "
Хоёр гараараа мөрнөөс нь атган түлхэх шаргал үст минут өнгөрөх тусам улам лавшрах үнсэлтэнд байж ядан тийчлэнэ. Жонгүг түүнийг эсэргүүцээд байсанд залхан нэг гараараа бэлхүүсийг нь тэврэн өргөөд угаалтуурын тавцан дээр суулгачхав. Дараа нь хоёр жижигхэн гарыг нь нэг гартаа багтаан атгаад цамцных нь энгэрийг яран цагаахан хүзүүг нь шунаглан долооно. Хазахсан гэсэн шуналд нь шүд нь загатнаад заарын анхилам үнэрийг нь уушгиа дүүртэл сорлоо.
Жонгүг: Солиорох нь, миний фермон хөдөлсөн нь чиний буруу шүү!
Жимин: Ю-Юу?
Жонгүг: Буруу зүйл хийвэл яадаг билээ? Хариуцлага хүлээдэг шүү дээ.
Жонгүг шаргал үстийн чихний омгийг үмхэн нэг гараараа цамцыг нь юу ч үгүй болтол нь ураад хаячхав. Жимин сандран гараа салгах гэж тийчлэхэд Жонгүг түүний хөхний товчийг үмхээд авчихсанд чанга дуу алдан хойш гэдийлээ. Гэнэтийн үйлдэлд цочирдон хойшлохдоо толгойгоо толинд чангахан цохив.
Жонгүг: Тайвшир бяцхан минь. Ах нь чамайг өвтгөхгүй за юу
Жимин: Гэхдээ м-миний хөхийг битгий хөх
Жонгүг: Яагаад? Чамд таалагдаагүй юм уу?
Хар үст ёжтой инээн нарийхан бэлхүүсийг нь тэврэн өөртөө татаад гарыг нь сойсон байсан гараа аван үснээс нь зуураад хойш нь гэдийлгэв. Дараа нь саяхан амтлаад орхисон хөхний товчийг нь дахин үмхэн авч хөхөхдөө багахан хазвал Жимин дуу алдан цамцнаас нь чангаар зуурлаа.
Жонгүг: Зүгээр л нүдээ аниад мэдэр Жимин. Энэ чамд таалагдах болно, амлая.
Жонгүг Жиминтэй хамраа нийлүүлэн хэлээд уруулыг нь үнсэв. Дэндүү амтлаг бөгөөд зөөлхөн уруулыг нь идэх шахам хүчтэйгээр үнсэж дээд, доод уруулыг нь шүдээрээ зулгаан өвтгөнө. Гааны үнэр эрчээ аван тархаж үүнээс нь болоод Жимины фермон ч хүчтэй ялгарч эхлэв. Хар үст үүгээр л ангаж цангасан мэт шаргал үстийг амьсгалж чадахгүй байгааг ч үл тоон үнсэж хэлийг нь сорно. Хоёр гар нь нүцгэн цээжээр нь гүйж улмаар доошлон өгзгийг нь базав. Жимины нулимс хацрыг нь даган тэдний галзуу үнсэлтэнд гашуун амт үлдээх аж. Жонгүг сая нэг юм холдоход Жимин яг л бахардаж үхэх гэж байгаа мэт нүүр нь улайж нүд нь аргажээ. Хүндээр түнхэлзэх цээжиндээ хоёр гараа аван амьсгалаа тогтворжуулахыг хичээж байхад Жонгүг ч мөн хүнд амьсгалах хэр нь түүнийг үнсэхээ больсонгүй. Хэдийнээ улаан эрээн болгочихсон хүзүүг нь дахин долоон хазалж тонтгор өгзгийг нь базан өндийлгөлөө. Жимин унахгүйн тулд түүнийг хоёр хөлөөрөө ороон авахад Жонгүг мушилзан инээж түүнийг хананд шахан зогсов.
YOU ARE READING
Lusso Perle
FanfictionНар мандаагүй бүрхэг тэнгэр бүхнийг гэгээ татуулахын төлөө өөрөө хиртье ...