Behind The Scenes🎬

722 27 4
                                    


*Bertemu bual bersama Agnese Hayden*(terpaksa macam ni..nanti berebut)😓

Jadi,setakat ini..macam mana lakonan Agnese sekarang dalam cerita yang terhangat sekarang King of Ice and Miss Cinderella?

Agnese:Lakonan Agnese semakin baik dari semasa ke semasa..tak lupa skrip dan secara keseluruhannya semua lancar.

Kalau macam tu..memang takde masalah dalam melakonkan watak heroin ini?

Agnese:Hmm..nak cakap takde masalah tu bolehlah..nak cakap ada masalah pun boleh juga..sebab watak heroin memang banyak cabaran yang akan ditempuhi.

Tiba-tiba bunyi seperti orang sedang bertumbuk..dan rupa-rupanya...

Richard:Kau dah kenapa?Dahlah diri tu sebelum ini dipanggil "Unknown".(sambil menjelirkan lidahnya)

Aryaan:Kaulah penyebabnya..kalau tak salah kau..takdenye si Lydia pengarang jantung hamba..pergi mengamuk tak tentu pasal..dan satu lagi,sekali lagi kau panggil aku Unknown siap kau!!kata Aryaan lalu duduk di kerusi sambil menangis teresak-esak.Apakah??

Tiba-tiba Lydia masuk bersama Keeya dan Harlene sambil dengan riak terkejut terserlah di muka mereka.Dah kenapa ni??kata hati mereka.

Richard:Datang pun kau Lydia..ingatkan nak merajuk sampai perang ke-100 baru balik ke sini..haish dah seekor ni menyusahkan"kata Richard sambil menutup telinganya dengan tangan bila mendengar Aryaan masih menangis teresak.

Lydia:Bila masa pula aku marah ni?

Aryaan:Jadi,maksud kau..kau tak marahlah?

Lydia:Marah pasal apa?

Keeya:Marah??pelik kau ni..bila masa pula Lydia ni marah..setahu saya dia merajuk dengan author adalah.( sambil memandang ke arah author)

*Dah kenapa salahkan saya pula ni*

Aryaan:Saya ingatkan awak marah saya..sebab Richard bagitahu awak yang saya pernah sukakan Kiara.

Dan tidak semena-mena...ruang temubual riuh dengan gelakkan semua orang..yang paling teruk Lydia tergelak-gelak sambil terguling-guling di lantai diikuti Keeya dan Harlene.Kecuali Richard sahaja yang tidak tergelak sambil memandang gelagat pelakon lain dengan riak menyampah.

Agnese,tak payah hiraukan merekalah..kita teruskan sahaja temubual kita..Jadi,antara pelakon yang sudah keluar menampilkan diri dari chapter 1 sampai chapter 6 setakat ini..siapa yang paling matang sekali?

Agnese:Pendapat Agnese..Kak Kiara lah yang paling matang sekali..sebab setiap kali masa lakonan dijalankan dia yang paling serius.

Pendapat Agnese ...siapa yang p..

Richard:Paling hensem!!!!

Paling tak hensem bagi Agnese

Agnese:Richard!!mamat monyet..haha..!!

Aryaan:Ambik kau!!(sambil membalingkan skripnya kepada Richard yang sedang merenung tajam kepadanya)*Richard dah kena angin beku betul ii ke ni?*

Lucia&Aulia:Betul,betul,betul (*Aie..tiberr)

Kiara:Uhuk!!uhuk!!

Tiba ii..Hunter yang masih merenung Harlene yang sedang membaca skrip..terjatuh daripada kerusinya,akibat bunyi batuk Kiara.

Richard,Agnese,Lydia,Keeya&Aryaan:Hunter...kau kantoilah..suka Harlene.. (sambil bertepuk tangan)*wow..serentak ye*

Hunter dan Harlene cuma menayangkan wajah malu mereka.Dan tiba-tiba..

Richard:Oi sakitlah!!

Aryaan:Kau pijak kaki aku kenapa?

Richard:Aku tak sengajalah!!

Dan mereka pun bergaduh sekali lagi...

#jangan salahkan author..salahkan para pelakon yang sentiasa mengendalakan temubual..author sendiri pun pening😑
#Typo...buat ii tak nampak kalau ada..haha..tiberr..


King Of Ice And Miss CinderellaWhere stories live. Discover now